Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg
- Adres: 77400 Złotów, al. Piasta
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
- Data zamieszczenia: 2017-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
al. Piasta 1
77400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
REGON: 52544100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa domu przedpogrzebowego na cmentarzu komunalnym w Złotowie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa domu przedpogrzebowego na cmentarzu komunalnym w Złotowie”. 1. Istniejący stan zainwestowania działki z omówieniem przewidywanych zmian. Teren inwestycji (dz. nr 26) to Cmentarz Komunalny W związku z tym występuje tu zgodne z funkcją zainwestowanie terenu. Obszar podlegający zainwestowaniu to niemal prostokąt o wymiarach 64m na 40m. W ramach tego terenu położonego zaraz za bramą wejściową znajduje się stara kaplica przycmentarna, kolumbarium, plac utwardzony przy kaplicy, mały obszar zieleni urządzonej oraz teren trawnika z drzewami na którym znajduje się krzyż i obelisk. Działka jest skomunikowana z ul. Chojnicką. Do działki doprowadzone są sieci: wodociągowa i elektryczna. Działka o bardzo małym zróżnicowaniu terenu ok. 120,02-120,20 Na terenie objętym opracowaniem przewiduję się lokalizację Domu Pogrzebowego. 2. Planowane zagospodarowanie działki – urządzenia budowlane. Zakres robót Zakres prac rozbiórkowych : rozbiórka starej Kaplicy przycmentarnej, rozbiórka chodników przy Kaplicy do ponownego ułożenia (324,8m2), likwidacja zieleni urządzonej (115,9m2) z przesadzeniem istniejących żywotników o wysokości ok. 1,2m oraz krzaków płożących na teren projektowanej zieleni pod ogrodzeniem, wycinka 3 drzew i krzewów, przeniesienie obelisku, likwidacja części wewnętrznej drogi asfaltowej (42m2) w miejscu łączenia z projektowanym placem przed DP, Zakres robót budowlano-montażowych: budynek Domu Pogrzebowego, obiekt dzwonnicy, utwardzony plac przed DP, przyłączę wod-kan, wraz z przełożeniem hydrantu, obudowę agregatu wraz ze śmietnikiem, oświetlenie zewnętrzne z częściową wymianą lamp istniejących, odprowadzenie wód opadowych na teren działki, utwardzenia na terenie działki: z wykorzystaniem kostki pol-bruk z rozbiórki – układanej za budynkiem DP, ułożenie placu przed DP z wykorzystaniem tego samego typu szarej kostki z dodatkiem kilkunastu procent kostki betonowej z posypką granitową (np. Kostka Brukowa Bruk-Bet Libet Jada lub podobna). 3. Realizowany budynek będzie budynkiem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym. - Dach płaski o pochyleniu 5°. Budynek złożony z brył o różnych wysokościach. Budynek usytuowany jest w Złotowie na działce nr 26. 2. Dane gabarytowe. Powierzchnia zabudowy - 273 m2 Powierzchnia użytkowa - 221,2 m2 Kubatura - 1.209,5 m3 Dach jednospadowy o pochyleniu – 5°. Wysokość - 6,16 m n.p.t. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa wraz z przebudową sali wiejskiej oraz remizy strażackiej w Dłużynie
Dodano: 2024-03-03 - Rozbudowa z przebudową budynków remiz strażackich w miejscowościach: Włoszakowice i Krzycko Wielkie
Dodano: 2024-02-21 - Rozbudowa z przebudową budynków remiz strażackich w miejscowościach: Włoszakowice i Krzycko Wielkie
Dodano: 2023-12-29 - Rozbudowa wraz z przebudową sali wiejskiej oraz remizy strażackiej w Dłużynie
Dodano: 2023-12-19 - Budowa świetlicy wiejskiej w Koronowie
Dodano: 2023-11-07 - Budowa nowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Trzciance wraz z pierwszym wyposażeniem.
Dodano: 2023-06-01 - Utworzenie parku rodzinnego – miejsca integracji mieszkańców w Święciechowie
Dodano: 2023-04-06 - Budowa nowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Trzciance wraz z pierwszym wyposażeniem.
Dodano: 2023-02-27 - REMONT POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA POTRZEBY KLUBU SENIOR+ W M. SŁOPANOWO, GM. OBRZYCKO
Dodano: 2022-10-06 - Budowa nowej świetlicy wiejskiej w Ratowicach
Dodano: 2021-02-15