Przetargi.pl
Budowa Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 378 400 , fax. 627 378 433
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
    al. Powstańców Wielkopolskich 16
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 627 378 400, fax. 627 378 433
    REGON: 25086404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim, zwanym dalej OBIEKT-em lub DPS dla Powiatu Ostrowskiego wraz z zapleczami medycznymi, społecznymi i socjalnymi oraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną, przyłączami, miejscami postojowymi, placami i drogami wewnętrznymi i zjazdem z drogi publicznej, ogrodem i parkiem. DPS będzie zlokalizowany na terenie przy ulicy Staroprzygodzkiej na działkach oznaczonych geodezyjnie 6/18, 6/24 i 6,43, działki stanowią własność Powiatu Ostrowskiego. Ponadto zadanie obejmuje przebudowę układu drogowego na działkach 5, 6/10 i 6/19. Obiekt musi być przystosowany dla minimum 78 pensjonariuszu. W załączeniu Zamawiający przedkłada koncepcję architektoniczną opracowaną przez arch. Radosława Torzyńskiego, w której została określona funkcja, liczba i wymiary pomieszczeń oraz układ funkcjonalny dla pożądanego przez Zamawiającego programu funkcjonalnego obiektu. Zamawiający udostępnia koncepcję do wykorzystania i informuje, że jest w posiadaniu niezbędnych praw do wykorzystania dzieła zgodnie z obowiązującym prawem. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje wykonawców do wykonania projektu budowlanego zgodnie z dostarczoną przez zamawiającego koncepcją. Dopuszcza się drobne zmiany, a zwłaszcza takie, które wynikają z szczegółowych uzgodnień branżowych, wymogów rzeczoznawców oraz przepisów prawa. Pozostawia się swobodę w kształtowaniu elewacji, za wyjątkiem minimalnych określonych w pfu otworów okiennych oraz konieczności maskowania elementów infrastruktury umieszczonej na dachu. Zaleca się takie ukształtowanie kolorystyczne i materiałowe elewacji, które w maksymalny sposób optycznie "rozbije i rozrzeźbi" bryłę. Obiekt musi spełniać wszelkie wymagania opisane w niniejszym Programie funkcjonalno-użytkowym i przepisach prawa. Istotnym czynnikiem jest jednak koszt całej inwestycji wraz z zagospodarowaniem i wyposażeniem stałym. Szacowany koszt całkowity nie powinien przekroczyć kwoty 15 mln zł brutto. Obiekt musi spełniać wszelkie wymagania opisane w Programie funkcjonalno-użytkowym i przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno - użytkowym (PFU). Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w programie funkcjonalno - użytkowym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w jakimkolwiek dokumencie stanowiącym element opisu przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub pojawiają się wskazania norm (jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub jego produktów), należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w siwz, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zakres dokumentacji projektowej i wymagania, jakie powinna spełniać dokumentacja został określony w PFU oraz we wzorze umowy. Obiekt należy zaprojektować na układzie funkcjonalnym dostarczonym przez zamawiającego oraz wytycznych określnych w programie funkcjonalno - użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 450 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, że projekt jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi oraz, że został on wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wzór oferty - formularz ofertowy Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Do oferty należy załączyć opracowanie graficzne przedstawiające koncepcję funkcjonalną i architektoniczną w zakresie umożliwiającym jej ocenę zgodnie z postanowieniami siwz i pfu. Przedstawiona koncepcja musi być umieszczona w teczce formatu A4, posiadać kopię elektroniczną (na płycie CD lub DVD) oraz zostać przedstawiona na planszach formatu 100x70 w układzie pionowym. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach