Gmina Baranów ogłasza przetarg
- Adres: 63-604 Baranów, Rynek 21
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 7810400 , fax. 62 7810405
- Data zamieszczenia: 2014-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
Rynek 21 21
63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
tel. 62 7810400, fax. 62 7810405
REGON: 25085552900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Domu Ludowego w Baranowie - etap II roboty wykończeniowe, instalacje wewnętrzne i przyłącza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - wykończeniowych instalacji wewnętrznych i przyłączy związanych z budową Budynku Domu Ludowego w Baranowie o kubaturze 1900 m3. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje wykonanie: 1) tynków okładzin wewnętrznych i malowanie; 2) sufitów podwieszanych; 3) posadzek; 4) stolarki wewnętrznej; 5) elewacji - cokół; 6) instalacji - wodociągowej, p. poż, kanalizacji wewnętrznej, gazowej; 7) przyłącza kanalizacji sanitarnej; 8) instalacji - wentylacyjnej, klimatyzacyjnej i centralnego ogrzewania; 9) instalacji elektrycznej i odgromowej. 2. Zamówieniem objęte jest również: 1) zatrudnienie uprawnionego kierownika budowy; 2) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Uwaga: 1) Zakres projektu jest większy niż zakres zamówienia realizowanego w ramach tego postępowania. 2) W zakresie robót instalacyjnych - instalacji grzewczej, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej obowiązujący jest projekt zamienny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 18.000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kępnie Oddział w Baranowie nr 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004; Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Baranowie ul. Rynek 21, 63-604 Baranów, dołączając do oferty potwierdzenie złożenia wadium. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.baranow.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont tarasu przed Biblioteką Collegium Polonicum UAM w Słubicach
Dodano: 2016-07-18 - Remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 8 części
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja obiektu administracyjno - biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, miasto Poznań, pow. poznański, woj. wielkopolskie
Dodano: 2016-07-15 - Adaptacja części powierzchni piwnic pawilonu chirurgicznego na archiwum oraz remont Poradni Chirurgicznej .
Dodano: 2016-07-14 - Malowanie pokoi i kuchni w DS. Jagienka i DS. Zbyszko
Dodano: 2016-06-24 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem przy Szkole Podstawowej nr 4 w Śremie
Dodano: 2016-06-23 - Remont 5 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części
Dodano: 2016-06-20 - Remont i modernizacja budynku szkoły w Rakoniewicach
Dodano: 2016-06-17 - Remont toalet na parterze w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na bieżące wykonywanie awaryjnych drobnych robót ogólnobudowlanych elektrycznych i instalacyjnych w obiektach uczelni (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie), w następujących częściach: PAKIET I - Roboty budowlane, PAKIET II - Roboty elektryczne, PAKIET III - Roboty instalacyjne.
Dodano: 2016-06-09