Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKÓW, REMONT PARKINGU I CHODNIKA ORAZ REMONT DACHU KOŚCIOŁA P.W. ŚW. KATARZYNY ALEKSANDRYJSKIEJ W GRZYWNIE

Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Grzywnie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, Grzywna 108
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6757102
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Grzywnie
    Grzywna 108 108
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6757102
    REGON: 04005089200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna Kościoła Rzymsko-Katolickiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKÓW, REMONT PARKINGU I CHODNIKA ORAZ REMONT DACHU KOŚCIOŁA P.W. ŚW. KATARZYNY ALEKSANDRYJSKIEJ W GRZYWNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników, remont parkingu i chodnika oraz remont dachu kościoła p.w. Św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Grzywnie. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) budowę chodników o nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk -cegiełki (kolor szary) o łącznej powierzchni 550 m2; 2) remont parkingu i chodnika polegający na: a) wykonaniu nowego parkingu o powierzchni 510,31 m2 z nawierzchni z kostki typu Polbruk gr. 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego w miejscu istniejącego parkingu o nawierzchni gruntowej, b) wykonaniu zjazdu na parking o powierzchni 8,25 m2 z kostki typu Polbruk gr. 8cm na podbudowie z warstwy betonu B-15 gr. 20 cm, c) wykonaniu chodnika szer. 2,0 m o powierzchni 62,25 m2 wzdłuż parkingu z kostki typu Polbruk gr. 6 cm na podbudowie z podsypki cementowo-piaskowej oraz warstwy piasku; 3)remont pokrycia dachowego na prezbiterium i korpusie kościoła o powierzchni 700m2 polegający na: a) wymianie istniejącej dachówki na dachówkę typu zakładkowego imitującą mnich -mniszkę, b) wymianie zniszczonych elementów konstrukcji więźby dachowej, c) ułożeniu folii wstępnego krycia, d) wymianie ołaceń na nowe, e) wymianie istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego na obiekcie wpisanym do rejestru zabytku o powierzchni dachu co najmniej 500 m2 każdej z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców; - dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z kopiami ich uprawnień zawodowych wg załącznika Nr 3 - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje w/w osobami zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wraz z oświadczeniem tym należy złożyć dokumenty o których mowa w punkcie 3 . 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego na obiekcie wpisanym do rejestru zabytku o powierzchni dachu co najmniej 500 m2 każdej, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) według Załącznika Nr 4 do SIWZ. 5) aktualnej polisy ( której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone i poświadczone przez tłumacza przysięgłego. W przypadku spółek cywilnych oraz konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1.1 i 1.2. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach