Przetargi.pl
Chodniki i ciągi pieszojezdne przy boisku ze sztuczną nawierzchnią.

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Aleja Chopina 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4130700 , fax. 054 4130777
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Aleja Chopina 8 8
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4130700, fax. 054 4130777
    REGON: 00032996400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: osirwloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Chodniki i ciągi pieszojezdne przy boisku ze sztuczną nawierzchnią.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z inwestycją: Chodniki i ciągi pieszojezdne przy boisku ze sztuczną nawierzchnią na terenie OSiR we Włocławku. W/w roboty należy wykonać zgodnie z załączoną: dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wpłata wadium w wysokości 7.746,-zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW ORAZ SPOSÓB ICH SPEŁNIENIA: IV.I. Wykonawca winien: 1. zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. (min. 400tys.zł). Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. (Przez odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane, Zamawiający rozumie roboty budowlane, zbliżone co do zakresu z przedmiotem niniejszego postępowania). 2. udzielić gwarancji na okres 60 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót oraz gwarancji zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów wbudowanych materiałów i urządzeń, jednak nie krótszej niż 12 m-cy od daty ostatecznego odbioru robót, 3. posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 500.000,00 zł., 4. dysponuje lub będzie dysponować minimum po jednej osobie z odpowiednimi uprawnieniami plus wpis na listę członków właściwej izby, (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm) do obsadzenia następujących stanowisk: - kierownika budowy, który powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej - co najmniej 5 lat doświadczenia. . 5. posiadać przychód ze sprzedaży towarów i usług ostatni rok obrachunkowy minimum 4.000.000,00 zł. 6. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia własciwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania własciwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 - pkt.9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt V.I z zastrzeżeniem pkt VII SIWZ, mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii (przez Wykonawcę należy rozumieć osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o którym mowa w pkt 16, musi być przedstawione w formie wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 3. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz informacje z Krajowego Rejestru Karnego muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób zażąda przedstawienia oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii dokumentu. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: osirwloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach