Przetargi.pl
Budowa chodnika wzdłuż ulicy Moniuszki w Wałbrzychu

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wzdłuż ulicy Moniuszki w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodników i kanalizacji deszczowej (zarurowanie istniejących rowów) w ul. Moniuszki w Wałbrzychu od wiaduktu przy ul. Królewieckiej do przystanku przy dawnym Szpitalu nr 10 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa chodnika wzdłuż ulicy Moniuszki w Wałbrzychu. Zakres zamówienia obejmuje: - opracowanie i uzgodnienie projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót, - ułożenie rur kanalizacji deszczowej na dnie istniejących rowów, - wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej metodą wykopu otwartego, - wymiana istniejących studzienek na nowe z kręgów betonowych, - wykonanie nowych studzienek kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych, - wymiana wpustów ulicznych, - wykonanie nowych wpustów ulicznych, - wykonanie podłączeń istniejących i nowych wpustów metodą wykopu otwartego, - usunięcie kolizji, - wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie stabilizacji gruntu cementem, - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa, - wykonanie podbudowy zasadniczej z MMA, - wykonanie warstwy wiążącej z MMA, - umocnienie poboczy, - ustawienie krawężników i obrzeży, - ułożenie warstwy podbudowy, - ułożenie podsypki, - ułożenie kostki betonowej - wykonanie docelowej organizacji ruchu, oznakowanie poziome i pionowe na podstawie dokumentacji projektowej Należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu pieszego, dojść i dojazdów do posesji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do zapewnienia obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługę w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem odcinków wzmocnionych rękawem oraz odcinków przebudowanych). 4. Zakres obowiązków Wykonawcy W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza), 2) sporządzenie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 5) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy, 6) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BiOZ, 7) wbudowanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 8) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 9) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych, 10) zorganizowanie i utrzymanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzenia rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych, 11) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego elementy (dane) wynikające z umowy, SIWZ, STWiORB i prawa budowlanego, w tym wyniki badań sprawdzających (zgodnie ze STWiORB), powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz tabelą wykonanych elementów. Wykonawca w terminie do 21 dni od podpisania umowy przedłoży w formie pisemnej: a) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Wykonawca w terminie do 14 dni od podpisania umowy przedłoży w formie pisemnej: a) harmonogram rzeczowo - finansowy, b) Program Zapewnienia Jakości, c) Plan BiOZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych), 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 30 1030 1289 0000 0000 9000 3208 z zaznaczeniem na przelewie: Wadium przetargowe - RZP/65/PN/39/2015/DR, Budowa chodnika wzdłuż ulicy Moniuszki w Wałbrzychu. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w części V SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach