Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DROGI POWIATOWEJ NR 2454D I PLACU PRZY REMIZIE OSP W SIEKIERCZYNIE

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7221778 , fax. 075 7221750
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7221778, fax. 075 7221750
    REGON: 23082156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DROGI POWIATOWEJ NR 2454D I PLACU PRZY REMIZIE OSP W SIEKIERCZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa lewostronnego chodnika przy drodze powiatowej Nr 2454D relacji Siekierczyn - Nowa Karczma na odcinku - od km 1+800 do km 3+268 o długości 1.135 mb oraz placu przy remizie strażackiej o łącznej powierzchni 2650,90 m2. Prace przy ww. zadaniu polegają na wykonaniu: 1) podbudowy i poszerzeń pod ułożenie chodnika, 2) chodnika o nawierzchni z kostki brukowej szarej w kształcie prostokąta, o gr. 6 cm, 3) wjazdów na przyległe drogi, wjazdów i wejść do posesji o nawierzchni z kostki brukowej czerwonej o gr. 8 cm, 4) elementów odwodnienia drogi oraz chodnika, 5) barierek ochronnych dla pieszych na odcinkach z rowami przydrożnymi otwartymi. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik do SIWZ, przedmiarem robót i dokumentacją projektową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 zł (czternaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : 1) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże że wykonał minimum 2 zadania polegające na budowie z kostki brukowej chodników, ścieżek rowerowych, placów itp. o powierzchni min. 500m2 każde. Na potwierdzenie powyższego, należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). 2) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata na nw. stanowisko: Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Osoba wymieniona w ofercie winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 2 8 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 i z 2007 r. Nr 210, poz. 1528) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Kopie ww. dokumentów należy dołączyć do oferty. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków w niniejszym postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. z późn. zm.), złożone na formularzach zgodnych z treścią wzoru ( Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Informację o doświadczeniu Wykonawcy zgodną z treścią załącznika Nr 3. (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 11 pkt 1.2. ppkt 1) niniejszej specyfikacji. Do każdej pozycji wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siekierczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach