Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
ul. Kilińskiego 10 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ekspertyz i opinii technicznych budynku gminnego przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 98 w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nałożonych Decyzją PINB ekspertyz i opinii technicznych mających na celu zmianę sposobu użytkowania budynku z hotelu na wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. M. Sklodowskiej-Curie 98, zlokalizowany na dz. Nr 7, obręb 3 w Lubinie. Jest to budynek wolnostojący, 5-kondygnacyjny, 2-klatkowy, częściowo podpiwniczony, wybudowany w 1970r. Powierzchnia całkowita - ok. 2750 m2, w tym: pow.lokali mieszkalnych - ok. 1970m2, komunikacja - ok. 640m2, piwnice - 140m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 2/ Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, ( lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiednio wykwalifikowanego personelu) posiadający wymagane polskim Prawem Budowlanym uprawnienia danej specjalności do projektowania w zakresie wymaganym specyfiką zamówienia tj.: dysponuje osobą / osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie:konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń 3/ Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 )OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W NINIEJSZYM ROZDZIALE ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW - metoda: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - na Załączniku Nr 2 do SIWZ, 3/kserokopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia przedstawionych przez Wykonawcę na Załączniku Nr 2 do SIWZ, 4/ kserokopie aktualnych zaświadczeń z Właściwej Izby Zawodowej dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia przedstawionych przez Wykonawcę na Załączniku Nr 2 5/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 6/ w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wówczas oprócz oświadczenia musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Inżynier kontraktu dla Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków w Złotoryi.
Dodano: 2016-07-21 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach - Etap A Przedszkole i Etap B - Szkoła
Dodano: 2016-05-20 - Określenie (w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego) zakresu rzeczowego robót, dostaw, montażu, rozruchu pozostających do wykonania na Projekcie Budowa stopnia wodnego Malczyce w km 300+00 rzeki Odry wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji rzeczowo - ilościowo - wartościowej robót, dostaw, usług wykonanych w okresie od 1997 r. do końca 2015 r.
Dodano: 2016-04-15 - Usługi finansowo - prawne wraz z nadzorem inwestorskim dla zadania pn.Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych.
Dodano: 2013-06-17 - Usługi finansowo - prawne wraz z nadzorem inwestorskim dla zadania pn.Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych
Dodano: 2013-06-06 - Wymiana elementów schodów kamiennych i okładzin drewnianych schodów w Kościele Garnizonowym w kompleksie wojskowym 2800 przy ul. Świętej Elżbiety 1 we Wrocławiu
Dodano: 2012-10-22 - Wykonanie dokumentacji techniczno - projektowej wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę, montaż opraw w kaplicy oraz wymianę instalacji elektrycznej wieży i tarasu widokowego Kościoła Garnizonowego na terenie kompleksu wojskowego nr 2800 we Wrocławiu przy ul. Św. Elżbiety 1. Nr sprawy: INFR/321/2012
Dodano: 2012-10-15 - Wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę oraz wymianę instalacji elektrycznej wieży oraz tarasu widokowego kościoła garnizonowego na terenie kompleksu wojskowego nr 2800 we Wrocławiu przy ul. św. Elżbiety 1. Nr sprawy: INFR/290/2012
Dodano: 2012-09-21 - Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego inwestycji p. n. Przebudowa budynku byłego młyna przemysłowego z przeznaczeniem na centrum dydaktyczno-socjalne przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie
Dodano: 2012-07-09 - Sporządzenie wykazu robót budowlanych w pasach dróg powiatowych powiatu milickiego z określeniem nakładów finansowych
Dodano: 2011-09-28