Przetargi.pl
Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w pasie drogi powiatowej nr 2202D w miejscowości Księginice, gm. Legnickie Pole

Wójt Gminy Legnickie Pole ogłasza przetarg

  • Adres: 59241 Legnickie Pole, ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 582 816 , fax. (076) 858 28 12
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Legnickie Pole
    ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1
    59241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
    tel. 768 582 816, fax. (076) 858 28 12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w pasie drogi powiatowej nr 2202D w miejscowości Księginice, gm. Legnickie Pole
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja obiektu liniowego pn.: „Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w pasie drogi powiatowej 2202D w miejscowości Księginice, gm. Legnickie Pole”, na który składają się: budowa chodnika wraz z przebudową istniejących zjazdów, przebudową napowietrznej linii nn, budową kanalizacji deszczowej i zabezpieczenie istniejących sieci podziemnych oraz budowa drogi wewnętrznej. Zadanie będzie realizowane na działkach nr 124/1; 132; 140/2, obręb Księginice, gm. Legnickie Pole, w następującym zakresie: 1. budowa drogi z kostki betonowej szarej typu „TT” o gr. 8 cm o powierzchni 575 m2, 2. budowa chodników z kostki betonowej płukanej o gr. 8 cm o łącznej powierzchni 738 m2, 3. przebudowa istniejących zjazdów z kostki kamiennej o łącznej powierzchni 85 m2, 4. przebudowa istniejących zjazdów z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm o łącznej powierzchni 445 m2 5. budowa kanalizacji deszczowej (studnie murowane 1500mm – 2szt., studnie murowane  1200mm – 2szt., studnie betonowe  1000mm – 7 szt., studnie PVC-U  800mm – 2szt., studzienki ściekowe DN500 – 17 szt., kanały PVC-U:  500 – 6.4m,  315 – 127m,  250 – 185.1m,  200 – 111.5m) 6. przebudowa napowietrznej linii nn (ustawienie słupów – 5szt., montaż opraw oświetlenia z demontażu – 6szt., montaż nowych i z demontażu linii napowietrznych – 769m) 7. zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych rurami dzielonymi – 466mb. 8. wprowadzenie docelowej organizacji ruchu. 2. Przedmiot zamówienia, określony w dokumentacji projektowej, jako ETAP 1, 2, 3, zostanie zrealizowany w dwóch następujących po sobie odcinkach: A. I ODCINEK – dotyczy zakresu określonego w dokumentacji projektowej jako ETAP 1 - budowa chodnika na długości od km 0+008,00 do km 0+229,47 kilometrażu lokalnego chodnika wraz z przebudową istniejących zjazdów, budową kanalizacji deszczowej i zabezpieczeniem istniejących sieci podziemnych. Termin realizacji I ODCINKA wynosi 3 (trzy) miesiące licząc od dnia przekazania terenu budowy w 2017 r. Rozpoczęcie realizacji robót budowalnych przez Wykonawcę opisanych w lit. A nastąpi po przekazaniu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wraz z protokolarnym przyjęciem przez kierownika budowy terenu budowy w terminie do 3 (trzech) dni roboczych od dnia podpisania Umowy. B. II ODCINEK – dotyczy zakresu określonego w dokumentacji projektowej jako ETAP 2 (część – tylko droga wewnętrzna DW nr 1) oraz ETAP 3. W zakresie z ETAPU 2 dokumentacji projektowej - budowa drogi wewnętrznej z kostki betonowej oznaczonej, jako DW nr 1 na długości od km 0+007,81 do km 0+137,11 kilometrażu lokalnego drogi wraz z przebudową istniejących zjazdów na tym odcinku drogi i przebudową napowietrznej linii nn oraz budowa fragmentu sieci kanalizacji deszczowej na odc. WpL2 – D1 – WpL3. W zakresie z ETAPU 3 dokumentacji projektowej - budowa jednostronnego chodnika w trzech odcinkach wg. kilometrażu lokalnego osi głównej: po stronie prawej od km 0+009,52 do km 0+061,43; po stronie lewej od km 0+015,96 do km 0+170,34; po stronie prawej od km 0+143,092 do km 0+273,43 wraz z przebudową istniejących zjazdów, budową kanalizacji deszczowej i przebudową napowietrznej linii nn oraz zabezpieczenie istniejących sieci podziemnych. Termin realizacji II ODCINKA wynosi 4 (cztery) miesiące licząc od dnia przekazania terenu budowy w 2018 r.Rozpoczęcie realizacji robót budowalnych przez Wykonawcę opisanych w lit. B nastąpi wraz z protokolarnym przejęciem przez kierownika budowy terenu budowy. Protokolarne przejęcie terenu budowy nastąpi nie później niż do 31 marca 2018 r. UWAGA: Przed przystąpieniem do realizacji robót opisanych w lit. A należy opracować i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu obejmujący swym zakresem oba ODCINKI robót. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót dla przedmiotu zamówienia został opisany w następującej dokumentacji projektowej : 1. projekt zagospodarowania terenu TOM 01 – „Budowa chodnika wraz z kanalizację deszczową w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2202D oraz remont drogi wewnętrznej w m. Księginice, gm. Legnickie Pole” – dla ETAPU 1, dla ETAPU 2, dla ETAPU 3 2. projekt architektoniczno - budowalny TOM 02 projekt branży drogowej - „Budowa chodnika wraz z kanalizację deszczową w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2202D oraz remont drogi wewnętrznej w m. Księginice, gm. Legnickie Pole” – dla ETAPU 1, dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 3. projekt architektoniczno - budowalny TOM 03 projekt branży sanitarnej - „Budowa chodnika wraz z kanalizację deszczową w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2202D oraz remont drogi wewnętrznej w m. Księginice, gm. Legnickie Pole” – dla ETAPU 1, dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 4. projekt architektoniczno - budowalny TOM 04 projekt branży elektrycznej - „Budowa chodnika wraz z kanalizację deszczową w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2202D oraz remont drogi wewnętrznej w m. Księginice, gm. Legnickie Pole” – dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 5. projekt architektoniczno - budowalny TOM 05 projekt branży teletechnicznej - „Budowa chodnika wraz z kanalizację deszczową w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2202D oraz remont drogi wewnętrznej w m. Księginice, gm. Legnickie Pole” – dla ETAPU 1, dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 6. projekt wykonawczy TOM 02 projekt branży drogowej - „Budowa chodnika wraz z kanalizację deszczową w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2202D oraz remont drogi wewnętrznej w m. Księginice, gm. Legnickie Pole” – dla ETAPU 1, dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 7. projekt wykonawczy TOM 03 projekt branży sanitarnej - „Budowa chodnika wraz z kanalizację deszczową w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2202D oraz remont drogi wewnętrznej w m. Księginice, gm. Legnickie Pole” – dla ETAPU 1, dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 8. projekt wykonawczy TOM 04 projekt branży elektrycznej - „Budowa chodnika wraz z kanalizację deszczową w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2202D oraz remont drogi wewnętrznej w m. Księginice, gm. Legnickie Pole” – dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 9. projekt wykonawczy TOM 05 projekt branży teletechnicznej - „Budowa chodnika wraz z kanalizację deszczową w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2202D oraz remont drogi wewnętrznej w m. Księginice, gm. Legnickie Pole” – dla ETAPU 1, dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 10. przedmiary robót dla poszczególnych branż – dla ETAPU 1, dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 11. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla poszczególnych branż – dla ETAPU 1, dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 12. projekty stałej organizacji ruchu – dla ETAPU 1, dla ETAPU 2, dla ETAPU 3, 13. pozwolenie na budowę nr 299/17 z dnia 24.05.2017 r. 3.4 Warunki realizacji zadania pn.: „Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w pasie drogi powiatowej nr 2202D w miejscowości Księginice, gm. Legnickie Pole”. 1. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować obiekt liniowy, o którym mowa w dziale 3.1, na który składają się: budowa drogi wewnętrznej, budowa chodnika wraz kanalizacją deszczowej, przebudowa istniejących zajazdów, przebudowa napowietrznej linii nn oraz zabezpieczenie istniejących sieci podziemnych, zgodnie z Umową, Ofertą, dokumentacją projektową i STWiORB, poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 2. Od dnia podpisania protokołu przejęcia od Zamawiającego terenu budowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie budowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przy realizacji zadania warunków wynikających z dokumentacji, o której mowa w § 2 ust. 10 Umowy oraz z protokołów uzgodnień z Zamawiającym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do ustanowienia kierownik budowy posiadającego aktualne uprawnienia budowalne, zgodne z zapisem rozdz. V działu 5.2 pkt 2 ppkt 2 SIWZ, prowadzenia dokumentacji zadania, w tym dziennika budowy zgodnie z postanowieniami SIWZ i umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz obowiązującymi przepisami prawa powszechnego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania, zatwierdzenia przez zarządcę drogi powiatowej nr 2202D projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych a następnie jej całkowitej likwidacji wraz z demontażem oznakowania po zakończeniu robót. Wykonawca po zakończeniu robót jest zobowiązany ustanowić stałą organizację ruchu zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu wymienionym w § 2 ust. 10 Umowy. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie poprzez posadowienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej i zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym i wykonanych objazdów oraz za ich utrzymanie w należytym stanie przez cały czas trwania robót. 7. Wykonawca jest zobowiązany używać do wbudowania materiałów i urządzeń, uprzednio zatwierdzonych przez Zamawiającego, zgodnych z dokumentacją budowalną, o której mowa w § 2 ust. 10 Umowy, dopuszczonych do stosowania w budownictwie, nowych, w stanie kompletnym i nieuszkodzonym, spełniających wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.) 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej na terenie obiektu, zgodnie z obowiązującym prawem, a także jest zobowiązany ustanowić bezpieczne warunki poruszania się osób trzecich w obrębie terenu objętego realizacją zadania oraz zabezpieczyć teren przed dostępem osób nieuprawnionych. 9. Wykonawca zobowiązuje się w toku wykonywanych robót utrzymać teren robót oraz tereny wokół w czystości, w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia prowizoryczne, które nie są już potrzebne. 10. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) – ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na żądanie Zamawiającego przedstawić karty odpadu, na dowód zeskładowania na składowisku odpadów. 11. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia czyszczenia odcinków istniejącej kanalizacji, do których będzie wpinana projektowana kanalizacja deszczowa. 12. Przy realizacji zadania na wysokości działki ew. nr 61 Wykonawca nie może używać ciężkiego sprzętu wywołującego drgania. 13. Wykonawca wykonujący roboty na działkach osób fizycznych jest zobowiązany do przywrócenia stanu terenu do stanu pierwotnego. 14. W trakcie budowy kanalizacji deszczowej Wykonawca musi wpiąć do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej wszystkie odkryte dopływy, wylot z drenów itp. 15. Wykonawca jest zobowiązany także do: 1) udziału w spotkaniach z przedstawicielami Zamawiającego celem omówienia postępu robót oraz rozwiązywania zaistniałych problemów, 2) informowania na piśmie Zamawiającego o konieczności wykonania robót, o których mowa w § 2 ust. 4-5 Umowy wraz podaniem uzasadnienia, 3) zawiadamiania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu lub o terminie wykonania robót zanikających, przy uwzględnieniu, że inspektor nadzoru może dokonać odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu w okresie do 3 (trzech) dni roboczych od daty zawiadomienia, na warunkach określonych w dokumentacji projektowej. 3.5 Ilekroć w dokumentacji niniejszego postępowania Zamawiający posługuje się wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oznaczenia te należy traktować, jako przykładowe lub wzorcowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych – innych typów, o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w SIWZ. Określone w dokumentacji typy materiałów i urządzeń podano przykładowo, dla wyznaczenia standardu technicznego oraz jakości. Wykonawca może zastąpić je materiałami lub urządzeniami o nie gorszej jakości, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany załączyć dane techniczne wskazujące na parametry techniczne. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi powinien stanowić załącznik do oferty. 3.6 Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, określone w art. 29 ust. 3a u.p.z.p. (sekcja II.4 Ogłoszenia o zamówieniu): 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), pracowników wykonujących prace budowlane, objęte przedmiotem niniejszego zamówienia np.: brukarzy, rurarzy, operatorów maszyn. 2. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy w zakresie spełniania warunku zatrudnienia na umowę o pracę. Na tym etapie, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4. Brak kopii umowy/umów o pracę lub zaświadczenia z ZUS, o których mowa w pkt 3, będzie traktowane, jako nie wykonanie obowiązku zatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę i skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 100,00 zł (sto złoty) za każdy dzień opóźnienia. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach