Przetargi.pl
Budowa chodnika ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę chodnika na ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie obejmuje budowę chodnika oraz wjazdy do posesji po południowej stronie ulicy na odcinku od skrzyżowania z ulicą Makową do wiaduktu kolejowego w zakresie działki drogowej nr 83. W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na: wykonania i odbioru robót, związanych z wykonaniem chodnika z brukowej kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, na powierzchni 1336,00 m2, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem zjazdów z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm, kolorowej, na podsypce cementowo - paskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, na powierzchni 696,00 m2, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. wykonania i odbioru robót związanych z ustawieniem krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej, na podsypce cementowo-piaskowej, na długości 780,00 m, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. wykonania i odbioru robót związanych z ustawieniem betonowego obrzeża chodnikowego o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, wzdłuż chodnika na długości 780,00 m, jako obramowanie zjazdów na długości 336,00 m, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie wykonania i odbioru robót związanych z wykonywaniem przepustów z rur betonowych ? 40, pod zjazdami na długości 140,00 m, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. wykonania i odbioru robót związanych z wykonywaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, na zjazdach, na powierzchni 696,00 m2, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. wykonania i odbioru robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie, na długości 0,738 km. wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta, na zjazdach, na powierzchni 696,00 m2 , na chodniku, na powierzchni 1716,00 m2 w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. wykonania i odbioru robót związanych z usunięciem 10 szt. drzew, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. dotyczące wykonania i odbioru wykonania osłon na istniejących kablach telefonicznych, na długości 322,00 m, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. II. 1. zawarte są w: Ogólnych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ w skład których wchodzą: OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, OST- Roboty przygotowawcze D - 01.00.00, Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych D-01.01.01, OST -Krawężniki betonowe D-08.01.01, OST- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-04.01.01, OST - Betonowe obrzeża chodnikowe D - 08.03.01, OST - Chodniki D - 08.02.00, OST - Chodniki z brukowej kostki betonowej D- 08.02.02 OST- Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie D - 04.04.00 ¸ 04.04.03, OST- Wjazdy i wyjazdy z bram D - 08.04.01, OST - Roboty Przygotowawcze D - 01.00.00, OST- Usunięcie drzew i krzaków D - 01.02.01., OST - Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej D - 03.02.01a, OST - Przepusty pod zjazdami D - 06.02.01, OST- Przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych przy przebudowie i budowie dróg D - 01.03.04, 2) Szczegółowych Specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ w skład których wchodzą: SST - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych D-01.01.01, SST - Krawężniki betonowe D-08.01.01, SST - Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-L-04.01.01, SST - Betonowe obrzeża chodnikowe D-08.03.01, SST - Chodniki z brukowej kostki betonowej D-08.02.02, SST -Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie D-04.04.02, SST - Wjazdy i wyjazdy z bram D - 08.04.01, SST - Usunięcie drzew D-01.02.01, SST -Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej D-03.02.01a. SST -Przepusty pod zjazdami D - 06.02.01, SST -Osłony istniejących kabli D- 01.03.01, 3) Przedmiar- stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 4) Opis techniczny do projektu budowlanego chodnika w ulicy Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie załącznik nr 12 do SIWZ, 5) Przekroje konstrukcyjne załącznik nr 13 do SIWZ, 6) Mapa sytuacyjno-wysokościowa załącznik nr 14 do SIWZ, 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawcy mogą dokonywać wizji po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Numery telefonów oraz dane osób upoważnionych do kontaktu z Wykonawcami zostały wskazane w dziale VII SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym, podstawą wyceny są projekty. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w specyfikacji i dokumentacji projektowej, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 5. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji: typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji i przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie ogółem 10 000,00 zł,dziesięć tysięcy zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca powinien na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu złożyć wraz z ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu - wg załącznika nr 4 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykazu wykonanych robót budowlanych,min 3 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających robotom budowlanym polegającym na wykonaniu chodników, zjazdów , ustawieniu krawężników, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznik nr 5 do SIWZ ; 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 3) referencje potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych). W przypadku realizacji robót budowlanych o porównywalnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia dla Zamawiającego referencje nie są wymagane. 5. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z oświadczeniem, że Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób- do w pełni sprawnych jednostek sprzętowych. Zamawiający wymaga następującego sprzętu: a) koparko - spycharka - 1 szt. b) walec wibracyjny samojezdny - 1 szt. c) piła łańcuchowa - 1 szt. d) HDS - 1 szt. e) samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton - 1 szt. f) zagęszczarka powierzchniowa - 1 szt. g) piła mechaniczna do cięcia kostki - 1 szt. h) piła mechaniczna do cięcia asfaltu - 1 szt. 6. Oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 7. Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub w zakresie budowy dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach