Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5139 E w m. Śliwniki, gm. Ozorków

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5139 E w m. Śliwniki, gm. Ozorków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5139 E w m. Śliwniki, gm. Ozorków.CPV 71521000-6. 2. Charakterystyka nadzorowanej inwestycji: robota budowlana polegająca na przebudowie ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5139 E w m. Śliwniki, gm. Ozorków - lewa strona od drogi relacji Ozorków - Parzęczew Nr 5137 E w stronę miejscowości Wróblew. Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje wykonanie: 1) robót pomiarowych przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równym (0,37 km), 2) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej (40 m), 3) ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm (18 m2) 4) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (23,65 m2), 5) transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość 3 km (2,5 m3), 6) krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej (40 m), 7) mechaniczne wykonanie koryt gł. 15 cm pod warstwy konstrukcyjne chodników (491,20 m2) 8) mechaniczne wykonanie koryt gł. 30 cm pod warstwy konstrukcyjne zjazdów (131,01 m2) 9) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi (112,98 m3), 10) wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową (398 m), 11) chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej (460,50 m2), 12) warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (131,01 m2), 13) nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kolorowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (131,01 m2) 14) plantowanie poboczy wzdłuż chodnika (370 m2). 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenach objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą realizacji inwestycji objętych usługą nadzoru. Przedmiotowe dokumentacje dostępne są na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi lub w siedzibie Zamawiającego, Zgierz ul. Sadowa 6a, piętro III, pok. 307 lub 309. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 5. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, 5) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót, 6) potwierdzanie ilości wykonanych robót, 7) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze, 8) sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji, 9) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji, 10) inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.). 7. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. W związku z problemem technicznym w pkt II 2) podano czas trwania zamówienia na wykonanie robót budowlanych objętych usługa nadzoru inwestorskiego natomiast Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w terminie: 1) od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, 2) do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót budowlanych objętych usługa nadzoru inwestorskiego oraz przekazania do użytkowania nadzorowanej inwestycji oraz w okresie trwania gwarancji tj. 24 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu ostatecznego odbioru inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg - min. 1 osoba, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III. 2) pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 2 należy przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć: a) dokumenty stwierdzające, że wskazane przez Wykonawcę osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w wymaganej branży, b) aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach