Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego - trzy zadania

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego - trzy zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącego utrzymania pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego polegającego na świadczeniu następujących prac: 1) wynajmie koparko - ładowarki wraz z obsługą operatorską; 2) wykonaniu drobnych napraw ciągów pieszych; 3) usuwaniu z pasa drogowego żywych lub martwych zwierząt oraz wywozie i utylizacji zwierząt martwych; 4) usuwaniu wiatrołomów; 5) wykonaniu pomiarów natężenia ruchu; 6) oczyszczaniu studni chłonnych i kratek deszczowych; 7) usuwaniu wód opadowych z dróg powiatowych; 8) sporządzaniu projektu stałej organizacji ruchu,; 9) usuwaniu drzew; 10) frezowaniu pni; 11) wynajmie podnośnika wraz z obsługą operatorską; 12) wynajmie walca drogowego wraz z obsługą operatorską; szczegółowy opis elementów prac oraz usług przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: 1) Zadanie Nr 1 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew; 2) Zadania Nr 2 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Ozorków oraz gminy Zgierz; 3) Zadania Nr 3 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno. 3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w opisie prac i usług wchodzących w skład przedmiotu zamówienia - stanowiącym załączniki nr 8 do SIWZ oraz odrębnie dla każdego zadania przedmiary, Ogólne Specyfikacje Techniczne, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne w: 1) Zadanie nr 1- załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Zadanie nr 2 - załącznik nr 10 do SIWZ; 3) Zadanie nr 3 - załącznik nr 11 do SIWZ 2. Bieżące utrzymanie dróg obejmuje teren Powiatu Zgierskiego szczegółowy opis podziału terenu na zadania zawierają: 1) Wykaz dróg zadanie nr 1 - załącznik nr 12 do SIWZ; 2) Wykaz dróg zadanie nr 2 - załącznik nr 13 do SIWZ; 3) Wykaz dróg zadanie nr 3 - załącznik nr 14 do SIWZ; 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego oraz zgodnie z procedurą postępowania z dzikimi zwierzętami poszkodowanymi w katastrofach drogowych na terenie Powiatu Zgierskiego - załącznik nr 15 oraz 15A do SIWZ. 4. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze i zabezpieczenie prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 5. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 6. Prace o których mowa w załączniku nr 8 do SIWZ pkt: 3) usunięcie z pasa drogowego żywych lub martwych zwierząt oraz wywóz i utylizacja zwierząt martwych, 4) usuwanie wiatrołomów, 6) oczyszczanie studni chłonnych i kratek deszczowych, 7) usuwanie wód opadowych, mogą zostać zlecone do realizacji również w godzinach nocnych. Maksymalny czas w jakim Wykonawca zobowiązuje się podjąć prace , o których mowa powyżej wynosi 4 godziny zegarowe od momentu otrzymania zlecenia od przedstawiciela Zamawiającego. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas reakcji dłuższy niż 4 godziny zegarowe zostanie odrzucona, jako oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ. 7. TERMIN REALIZACJI - czas w jakim Wykonawca zobowiązuje się podjąć prace, o których mowa w załączniku nr 8 do SIWZ określonych w punktach 3,4,6,7 od momentu otrzymania zlecenia od przedstawiciela Zamawiającego - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany będzie prace o których mowa w załączniku nr 8 do SIWZ określonych w punktach: 1)usługa -praca koparki, 2) drobne naprawy ciągów pieszych, 9) usunięcie drzewa, 10) frezowanie pnia, 11) usługa - praca podnośnika, 12) usługa -praca walca drogowego, wykonać w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia poszczególnego zadania do realizacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie prace o których mowa w załączniku nr 8 do SIWZ pkt: 8) sporządzanie projektu stałej organizacji ruchu, wykonać w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zadania do realizacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie prace o których mowa w załączniku nr 8 do SIWZ pkt: 5) pomiar natężenia ruchu, wykonać w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zadania do realizacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 11. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze i zabezpieczenie prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 13. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 14. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, liczba części/ zadań 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części/zadań zamówienia. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 45% wartości zamówienia podstawowego (w ramach danej części zamówienia) i polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju, jak w zamówieniu podstawowym. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 19. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na poszczególne zadania w wysokości: Zadanie nr 1: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), Zadanie nr 2: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100), Zadanie nr 3: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Bieżące- zadanie___ 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Poddębicach, nr konta bankowego: 16 9263 0000 0920 1389 2010 0004; 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz -pokój 205. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - w treści dokumentu Wykonawcy wspólnie składający ofertę muszą zostać wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 7. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 8. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 9. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: trermin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach