Przetargi.pl
Wsparcie dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Stryków poprzez realizację następujących zadań: Wyposażenie wraz z montażem placów zabaw przy szkołach podstawowych oraz Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki 27
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 7198002 , fax. 42 7198193
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 42 7198002, fax. 42 7198193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wsparcie dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Stryków poprzez realizację następujących zadań: Wyposażenie wraz z montażem placów zabaw przy szkołach podstawowych oraz Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienie jest wykonanie zadania polegającego na doposażeniu oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Wsparcie dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Stryków współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanego dalej projektem. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia Edukacji przedszkolnej, Realizacja zadania polega na dostawie nowego, niepowystwowego wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Stryków wraz z jego rozmieszczeniem, montażem, podłączeniem, instalacją, uruchomieniem i wdrożeniem oprogramowania, dostawą i montażem urządzeń i ogrodzenia na placach zabaw, dostosowaniem toalet, dostawą wyposażenia kuchni, wyposażenia dydaktycznego itp. w ramach realizacji projektu, w tym: 1. w Szkole Podstawowej Nr 1 w Strykowie (1 oddział) realizacja zadania polega na: doposażeniu istniejącego placu zabaw w nowe, odpowiednie dla młodszych dzieci zabawki, dostosowaniu toalet do potrzeb dzieci poprzez założenie brodzika, odpowiedniej miski ustępowej, zakupie podestów i nakładek na sedes, wyposażeniu oddziału przedszkolnego w sprzęt do utrzymania czystości, doposażeniu kuchni, zakupie mebli do oddziału i wyposażenia wypoczynkowego oraz wyposażenia szatni, a także zakupie zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz dokonaniu zakupu sprzętu ICT, audiowizualnego, tablicy interaktywnej, kserokopiarki, 2. w Szkole Podstawowej Nr 2 w Strykowie (1 oddział) realizacja zadania polega na: doposażeniu istniejącego placu zabaw w nowe, odpowiednie dla młodszych dzieci zabawki oraz wymianie niektórych elementów istniejącego placu zabaw, dostosowaniu toalet do potrzeb dzieci poprzez założenie odpowiedniej umywalki i miski ustępowej, wyposażeniu oddziału przedszkolnego w sprzęt do utrzymania czystości, doposażeniu kuchni, zakupie wyposażenia do oddziału i wyposażenia wypoczynkowego oraz zakupie zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz dokonaniu zakupu sprzętu ICT, audiowizualnego, tablicy interaktywnej, 3. w Szkole Podstawowej w Bratoszewicach (2 oddziały) realizacja zadania polega na: doposażeniu istniejącego placu zabaw w nowe, odpowiednie dla młodszych dzieci zabawki i jego ogrodzeniu, dostosowaniu toalet do potrzeb dzieci poprzez założenie dozownika na ręczniki, zamontowanie półeczki, wyposażeniu oddział przedszkolnego w sprzęt do utrzymania czystości, doposażeniu kuchni, zakupie mebli do oddziału, zakupie wyposażenia wypoczynkowego, a także zakupie zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz dokonaniu zakupu sprzętu ICT, audiowizualnego, tablicy interaktywnej, 4. w Szkole Podstawowej w Dobrej (1 oddział) realizacja zadania polega na: doposażeniu istniejącego plac zabaw w nowe, odpowiednie dla młodszych dzieci zabawki, dostosowaniu toalet do potrzeb dzieci poprzez założenie umywalki, brodzika, odpowiedniej miski ustępowej, dozowników, wyposażeniu oddziału przedszkolnego w sprzęt do utrzymania czystości, doposażeniu kuchni, zakupie wyposażenia do oddziału i wyposażenia wypoczynkowego oraz zakupie zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz dokonaniu zakupu sprzętu ICT, audiowizualnego, tablicy interaktywnej, kserokopiarki, 5. w Szkole Podstawowej w Koźlu (1 oddział) realizacja zadania polega na: doposażeniu istniejącego placu zabaw w nowe, odpowiednie dla młodszych dzieci zabawki, wyposażeniu oddziału przedszkolnego w sprzęt do utrzymania czystości, doposażeniu kuchni, zakupie wyposażenia do oddziału, zakupie wyposażenia wypoczynkowe oraz wyposażenia szatni, a także zakupie zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz dokonaniu zakupu kserokopiarki, 6. w Szkole Podstawowej w Niesułkowie (1 oddział) realizacja zadania polega na: doposażeniu istniejącego placu zabaw w nowe, odpowiednie dla młodszych dzieci zabawki, wymianie niektórych elementów oraz wykonaniu bezpiecznej nawierzchni, dostosowaniu toalet do potrzeb dzieci poprzez założenie dozowników, zakup podestów i nakładek na sedes, wyposażeniu oddziału przedszkolnego w sprzęt do utrzymania czystości, doposażeniu kuchni, zakupie wyposażenia do oddziału, zakupie wyposażenia wypoczynkowego oraz wyposażenia szatni, a także zakupie zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz dokonaniu zakupu sprzętu ICT, audiowizualnego, tablicy interaktywnej, kserokopiarki. Celem projektu jest zwiększenie dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Stryków, poprzez dostosowanie 7 oddziałów przedszkolnych w 6 gminnych szkołach podstawowych do przyjęcia dzieci w wieku 3 - 4 lata. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wg zestawienia, odrębnie do każdej placówki oświatowej. Urządzenia na place zabaw muszą posiadać karty techniczne, atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem i być bezpieczne dla dzieci. Koszt dostarczenia, instalacji i uruchomienia Przedmiotu umowy w środowisku informatycznym Zamawiającego wlicza Wykonawca w cenę umowy - dotyczy sprzętu komputerowego, elektronicznego itp. Koszt dostarczenia, montażu, podłączenia do sieci wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej itp. wlicza Wykonawca w cenę umowy - dotyczy wyposażenia toalet, łazienek, kuchni itp. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ. Place zabaw określone w przedmiocie zamówienia są placami istniejącymi i użytkowanymi a obowiązkiem wykonawcy jest ich doposażenie. Zamawiający wymaga: a. instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, b. szkolenia/warsztatów z obsługi sprzętu (minimum 2 x 60 minut w każdej placówce), zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego tj. w dniach pracy placówek oświatowych od poniedziałku do piątku w godzinach 10-13, z tym że w każdej placówce w inny dzień roboczy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego, c. wymaga się by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu - czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć jednego dnia roboczego, usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonana w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia usterki. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub WWW. d. w przypadku Sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż określony w pkt. c czas na naprawę sprzętu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy Sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Sprzęt zastępczy podstawiony zostanie nie później niż w ciągu kolejnego dnia roboczego od chwili zdiagnozowania awarii/usterki. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Do oferty należy dołączyć dla wszystkich oferowanych urządzeń opis oferowanych urządzeń potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego. Informacje o nazwie producenta, nazwie modelu oraz numerze katalogowym producenta dla oferowanych urządzeń (jeśli posiada numer). Sprzęt i urządzenia ICT muszą spełniać następujące warunki: a) posiadają deklaracje CE, b) posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, c) w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0, d) są wyprodukowane w 2014 - 2015 r., fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, f) posiadają okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat. Wszystkie dostarczone urządzenia, sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kosztorys ofertowy wg. załącznika nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych zgodnie z § 2 SIWZ. Oznaczenie wg CPV: 30213100-6 komputery przenośne, 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 39150000-8 różne meble i wyposażenie, 43325000-7 wyposażenie parków i placów zabaw, 39220000-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazana w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonanie i wyposażenie placu zabaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach