Przetargi.pl
„Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w miejscowości Tuchów (ul. Tarnowska) – ETAP II”

Gmina Tuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 33170 Tuchów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
    ul. Rynek 1
    33170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 0146525218 w. 12
    REGON: 52780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um@tuchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w miejscowości Tuchów (ul. Tarnowska) – ETAP II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. „Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w miejscowości Tuchów (ulica Tarnowska) i Zabłędza (dz. nr 357) na odcinku od ulicy Przedmieście Górne do miejscowości Karwodrza (droga powiatowa 1380K)” ETAP II od odcinka ref. 040 km 0+216,40 do odcinka ref. 040 km 0+336,40 – długości 120,00 m Zakres prac budowlanych w ramach projektu (ETAPU II) obejmuje następujące roboty budowlane: 1. Roboty przygotowawcze : - roboty pomiarowe – 0,120 km 2. Roboty rozbiórkowe : - cięcie nawierzchni z mas mineralno – asfaltowych - 100,500 m - roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm z wywozem w ilości 60,300 m2 - rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm - 60,000 m2 - wywiezienie gruzu samochodami na odległość łącznie 5 km w ilości 20,442 m3 3. Roboty ziemne : - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ( humusu) o gr. 15 cm w ilości 462,300 m2 - roboty ziemne wykonywane koparkami z wywozem samochodami samowyładowczymi – 79,80 m3 - formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m w ilości 429,000 m3 4. Elementy ulic: - ława pod krawężniki betonowa z oporem – w ilości 14,370 m3 - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 na podsypce cementowo- piaskowej w ilości 100,500 m - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 106,500 m 5. Chodnik: - ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości 173,000 m2 - podbudowy betonowe o gr. 30 cm w ilości 173,000 m2 - nawierzchnie z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej – kolor szary w ilości 173,000 m2 6. Poszerzenie jezdni: - ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości 266,300 m2 - podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 40 cm – dolna warstwa podbudowy w ilości 266,300 m2 - warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny separacyjnej w ilości 522,600 m2 - podbudowy betonowe o gr. 18 cm w ilości 101,500 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. 20 cm w ilości 50,300 m2 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych w ilości 116,600 m2 - skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 166,900 m2 - podbudowy z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 10 cm w ilości 50,300 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową grubości 4 cm w ilości 10,050 t - warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne, geokompozyt w ilości 60,30 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych (warstwa wiążąca) o gr. 6 cm w ilości 60,300 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna) o gr. 4 cm w ilości 65,500 m2 7. Pobocza : - nawierzchnia z kamienia tłuczonego – warstwa górna o gr. 20 cm w ilości 16,500 m2 8. Umocnienie skarp, korytka - ścieki z prefabrykatów betonowych o gr. 15 cm na podsypce piaskowej w ilości 112,000 m - ława pod krawężniki z kruszywa łamanego – pod korytko modułowe w ilości 22,400 m3 - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "Krata mała" w ilości 293,000 m2 - wykonanie rowów i kanałów melioracyjnych, oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywanych koparkami – 9,800 m3 - budowle betonowe i żelbetowe, podwalina betonowa z betonu hydrotechnicznego – 4,400 m3 - wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu – umocnienie dna cieku – 5,400 m3 - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata duża” – 18,000 m2 - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata mała” – 33,000 m2 9. Odwodnienie : - kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy 200 mm w ilości 5,500 mb - studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu z wpustem krawężnikowym w ilości 1,00 szt. - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 25 cm – w ilości 5,250 m3 10. Budowa zjazdu - rozebranie krawężników betonowych – 1,00 m - rozebranie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej – 1,00 m - ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 16 cm – 1,000 m2 - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem samochodami samowyładowczymi do 1 km, pod przykanalik – 0,750 m3 - studzienki ściekowe o średnicy 500 z osadnikirm bez syfonu – 1,00 szt. - kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy 200 mm w ilości 3,00 mb - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 25 cm – w ilości 0,50 m3 - ława pod krawężniki betonowa z oporem w ilości 1,000 m3 - krawężniki betonowe na podsypce cementowo – piaskowej 20x30 cm – krawężnik z rozbiórki – 1,000 m - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 1,400 m - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. 20 cm (kruszywo z odzysku) w ilości 1,00 m2 - ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej gr. 8 cm – 20,000 m2 - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe – 10,000 m - ława pod krawężniki betonowa z oporem – w ilości 0,900 m3 - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 na podsypce cementowo- piaskowej w ilości 10,000 m - nawierzchnie z kostki betonowej gr 8 cm (kostka z rozbiórki) – 20,000 m2 11. Roboty wykończeniowe : - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości humusu 10 cm w ilości 210,000 m2 - poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem – balustrady dla pieszych typu U -11a w ilości 55,000 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Biecz nr rachunku: 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004 z dopiskiem na przelewie (tytułem: „Budową chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w miejscowości Tuchów (ul. Tarnowska) – ETAP II” 3. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zmawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia. 4. W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miejskim w Tuchowie, ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, Biuro Obsługi Klienta - parter, natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty lub też oryginał załączyć do składanej oferty. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w sposób należyty, zrealizowali (prawidłowo ukończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – minimum 2 zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie chodników, placów manewrowych, miejsc postojowych i parkingowych, ścieżek dla pieszych lub ścieżek rowerowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto każda, W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z tych wykonawców wykaże, iż spełnia warunki określone w punkcie 1. W przypadku polegania przez wykonawcę na doświadczeniu innego podmiotu na zasadach określonych w pkt VI.3 SIWZ Zamawiający wymagana, aby przynajmniej jeden z innych podmiotów wykazał się wykonaniem min. 2 zamówień spełniających opisane powyżej warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy. Formularz ofertowy powinien być podpisany (oryginał) przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną. Wraz z ofertą (formularz ofertowy) powinny być złożone: 1. Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z zapisami pkt. XIV 1d 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności odpis z KRS, pełnomocnictwo; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; Z treści tego pełnomocnictwa powinno jednoznacznie wynikać: - którego postępowania dotyczy, - kto jest ustanowiony pełnomocnikiem, - jakie podmioty wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - jaki jest zakres umocowania (do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) W przypadku spółki cywilnej wystarczająca będzie umowa spółki, pod warunkiem, że pełnomocnictwo takie będzie wynikać z jej zapisów. Umowę spółki należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach