Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1263C w miejscowości Świekatowo

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 224 , fax. 52 56 83 229
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 224, fax. 52 56 83 229
    REGON: 09237351900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1263C w miejscowości Świekatowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w miejscowości Świekatowo o długości 1032,07 m (wg założonej kilometracji). Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Świekatowo przy ul. Wojska Polskiego, w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Świekatowo. W skład zadania inwestycyjnego wchodzą: - rozbiórka elementów dróg, - wycinka istniejących drzew, - oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), - wymiana istniejących przepustów drogowych z rur o śr. 400 mm, - wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV pod konstrukcję nawierzchni (chodnik, zjazdy), - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża (chodnik, zjazdy), - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej, - wykonanie ścieku podchodnikowego z odprowadzeniem do dna rowu, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku (chodnik, zjazdy), - wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 Mpa (chodnik), - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mech. (zjazdy), - wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z betonowej kostki brukowej, - ułożenie płytek betonowych 35x35 antypoślizgowych (przy przejściach dla pieszych), - umocnienie skarp płytami ażurowymi, - umocnienie pobocza gruntem rodzimym, - ustawienie barieroporęczy dla pieszych, - wykonanie oznakowania poziomego, - ustawienie oznakowania pionowego. Tam, gdzie na rysunkach, w SST, Przedmiarach Robót lub Opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie ze zgłoszeniem robót budowlanych i Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych ww. dokumentach. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki przewidziane do ponownego wbudowania, w szczególności: destrukt asfaltowy, kostka betonowa, płytki betonowe, krawężniki betonowe, znaki drogowe stanowią własność Zamawiającego i  Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie. Materiały rozbiórkowe wskazane przez Zamawiającego Wykonawca ułoży na dostarczonych przez siebie paletach, które zabezpieczone zostaną przed ich dekompletacją. Pozostałe materiały należy usunąć poza teren budowy z zachowaniem zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą projektu technicznego, opracowanego przez Biuro Projektów Drogowych M STUDIO Maciej Wojnowski, ul. Gen. W. Sikorskiego 1 na 17c, 86-100 Świecie, szczegółowych specyfikacji technicznych oraz przedmiaru robót. Załączona dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty budowlane opisane dokumentacją należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami gestorów sieci oraz wydanymi decyzjami: - Zgłoszeniem robót budowlanych z dn. 20.02.2014 r. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział następujących osób: - Kierownik budowy-Kierownik robót drogowych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń). Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kosztorysowej. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i  w  jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. UWAGA- dodatkowe zapisy w SIWZ związane z nowelizacją z grudnia 2013 r. Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający określa wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: należy zawrzeć zapisy, które nie sprzeciwiają się postanowieniom zawartym w § 10 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach