Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze gminnej w miejscowości Szówsko, ul. Wola - etap II

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze gminnej w miejscowości Szówsko, ul. Wola - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje się wykonanie II etapu ciągu pieszego (chodnika) wraz ze zjazdami w ciągu drogi gminnej Nr G 011874 (nr ewid. 2592 (ul. Wola) w miejscowości Szówsko. Chodnik o łącznej długości 226 m. i stałej szerokości 1,45m, w km. 0+583 – 0+808 zlokalizowany jest w pasie drogowym drogi gminnej, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu działki objętej inwestycją. Przed rozpoczęciem robót należy dokonać w pierwszej kolejności rozbiórki istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach stalowych kolidującego z projektowaną trasą chodnika. Ogrodzenie działki od strony drogi gminnej należy wykonać ponownie, po nowej trasie, zgodnie z projektem budowlanym. Chodnik należy wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm. na warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm. i podbudowie z kruszywa łamanego, gr. warstwy 15 cm. Zjazdy indywidualne do nieruchomości z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm. na warstwie odsączającej gr. 10 cm. i podbudowie z kruszywa łamanego, gr. warstwy 20 cm. Obramowanie chodnika od strony jezdni z krawężnika drogowego 15x30x100 na ławie betonowej z oporem, natomiast po przeciwnej stronie chodnika obramowanie wykonać z obrzeży betonowych 8x30x100 ustawionych na ławie betonowej z oporem. Dla zapewnienia odwodnienia chodnika, jezdni oraz zjazdów, wzdłuż chodnika należy wykonać ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej z 2 rzędów kostki. Dodatkowo na odcinku chodnika w km 0+784 – 0+808 należy wykonać odwodnienie liniowe powierzchniowe z elementów betonowych (korytka) na podsypce cementowo - piaskowej, natomiast odwodnienie terenu za chodnikiem w km 0+715 – 0+783 wykonać jako kanał z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm. W celu przejęcia wody z odwodnienia liniowego powierzchniowego należy zamontować kompletną systemową studzienkę kanalizacyjną , np. Wavin o śr. 315 mm i gł. do 1,5 m. W największym obniżeniu terenu drogi należy zamontować studzienkę ściekową z wpustem krawężnikowo-jezdniowym i włączyć do wykonanego kanału z rur PCV. Do gromadzenia wody przewidziano zbiornik z kręgów żelbetowych o śr. min 1500 mm. i gł. 3 m. Teren pasa drogowego przyległy do chodnika od strony nieruchomości indywidualnych uzupełnić humusem i obsiać mieszanką traw. 2.2 Budowa chodnika (ciągu pieszego) przy drodze gminnej w m. Szówsko obejmuje wykonanie następującego zakresu robót:  roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i roboty ziemne,  profilowanie i zagęszczanie podłoża,  obrzeża i krawężniki betonowe drogowe na ławie betonowej z oporem,  warstwy odsączające z piasku gr. 10 cm.  podbudowa z kruszyw naturalnych łamanych gr. 15 cm. (chodnik),  podbudowa z kruszyw naturalnych łamanych gr. 20 cm. (zjazdy),  chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm. na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3 cm. (chodnik)  zjazdy z kostki brukowej betonowej kolorowej 8 cm. na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3 cm. (zjazdy),  ściek uliczny przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej,  ogrodzenie z siatki stalowej powlekanej na słupkach stalowych wraz z cokołem betonowym,  odwodnienie liniowe powierzchniowe z elementów betonowych (korytek),  odwodnienie liniowe – kanał z rur PVC 160 mm wraz ze studzienkami ściekowymi,  zbiornik z kręgów żelbetowych o śr. min 1500 mm. i gł. 3,0 m. w gotowym wykopie z pokrywą żeliwną,  uzupełnieniem humusu i obsianiem terenu mieszanką traw. 2.3 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w kwocie 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące zł.) 11.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj. 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 11.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 11.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 11.6 W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 1 parter. a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 11.7 W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 11.8 Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 11.9 Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 1 do SIWZ z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Parafowany wzór umowy, 4) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( jeżeli dotyczy) Wraz z ofertą wykonawca powinien załączyć: 1) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 2) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach