Przetargi.pl
zagospodarowanie terenów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej nr 7 w Mielcu

URZĄD MIEJSKI W MIELCU ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7874123
  • Data zamieszczenia: 2024-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
    ul. Żeromskiego 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7874123
    REGON: 000524708
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zagospodarowanie terenów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej nr 7 w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zagospodarowanie terenów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej nr 7 w Mielcu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) budowę kanalizacji deszczowej,2) wykonanie części odwodnienia linowego,3) budowę obiektów sportowych i placu zabaw wraz z pokryciem ich nawierzchnią poliuretanową bezpieczną tj. - boiska wielofunkcyjnego,- boiska do piłki ręcznej,- placu zabaw, 4) budowę nowych piłkochwytów z siatkami ochronnymi wydzielającymi boisko do piłki ręcznej,5) dostawę i montaż wyposażenia sportowego,6) rozbiórkę istniejącej nawierzchni na wskazanym obszarze,7) wykonanie trawników wokół boisk i placu zabaw,8) wykonanie certyfikacji placu zabaw po montażowo przez akredytowaną jednostkę certyfikującą,9) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w formie elektronicznej.4. Gwarancja/poręczenie musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający, tj. Gmina Miejska Mielec, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec.5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 2 pkt. 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa następujące warunki:a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie obiektu budowlanego o nawierzchni poliuretanowej, o powierzchni wynoszącej co najmniej 1 000 m².UWAGA: Przez obiekt budowlany Zamawiający rozumie obiekt, o którym mowa w art. 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane.b) Wykonawca musi wykazać, iż do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował:- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót instalacyjnych sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami wodno – kanalizacyjnymi stanowiącymi przedmiot zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach