Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, Korczaka 6a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48 175837521
- Data zamieszczenia: 2023-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
Korczaka 6a
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. +48 175837521
REGON: 690587692 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2023 roku; - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje remontu chodników przy drogach powiatowych w 2023 r.;2. Szczegółowy zakres robót określony jest w Rozdziale III niniejszego SWZ – zgodnie z Kosztorysem ofertowym – załącznik nr 1. Roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 2. Rozdziału III. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji i rękojmi na okres w przedziale 6 - 18 m-cy”;3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót;4. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści Specyfikacji Warunków Zamówienia „przedmiotem zamówienia”;5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX IDW, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu;2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:a) Wykonawca spełni warunek , jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie, porównywalne rodzajem z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 50 000,00 złZa roboty porównywalne rodzajem z przedmiotem zamówienia uważa się roboty polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg publicznych;b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi doświadczenie/uprawnienia budowlane tj.:• kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, posiadający co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi ;3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców;4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zagospodarowanie terenów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej nr 7 w Mielcu
Dodano: 2024-02-12 - Budowa placu zabaw w Pruchniku
Dodano: 2024-01-11 - Remont ulicy Spokojnej w Pruchniku
Dodano: 2023-09-19 - Remont ulicy Spokojnej w Pruchniku
Dodano: 2023-09-15 - Utwardzenie placu przy budynku wielofunkcyjnym w Kopciach
Dodano: 2022-10-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1545R Husów – Lipnik- granica powiatu- Sietesz w km 4+227 - 8+122 w Husowie.
Dodano: 2021-06-28 - Remont drogi Nowiny nr ewid. 10247 w km 0+000 - 1+122 w miejscowości Golcowa
Dodano: 2020-10-16 - Remont dróg gminnych w miejscowości Wróblowa, Brzyska, Błażkowa
Dodano: 2020-08-04 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
Dodano: 2020-07-13 - Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1542 R Albigowa – Sonina.
Dodano: 2020-06-02