Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA PRZY DRODZE GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SZÓWSKO, UL. WOLA

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA PRZY DRODZE GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SZÓWSKO, UL. WOLA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową chodnika przy drodze gminnej w miejscowości Szówsko, ul. Wola. 2.1.1 W ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje się wykonanie ciągu pieszego (chodnika) wraz ze zjazdami w ciągu drogi gminnej Nr G 011874 (nr ewid. 2592 (ul. Wola) w miejscowości Szówsko. Chodnik o łącznej długości 574 m. i stałej szerokości 1,45m, w km. 0+008 – 0+582 zlokalizowany jest w pasie drogowym drogi gminnej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu działki objętej inwestycją. Chodnik należy wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm. na warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm. i podbudowie z kruszywa łamanego, gr. warstwy 15 cm. Zjazdy indywidualne do nieruchomości z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm. na warstwie odsączającej gr. 10 cm. i podbudowie z kruszywa łamanego, gr. warstwy 20 cm. Obramowanie chodnika od strony jezdni z krawężnika drogowego 15x30x100 na ławie betonowej z oporem, natomiast po przeciwnej stronie chodnika obramowanie wykonać z obrzeży betonowych 8x30x100 ustawionych na ławie betonowej z oporem. Dla zapewnienia odwodnienia chodnika, jezdni oraz zjazdów, wzdłuż chodnika należy wykonać ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej z 2 rzędów kostki. Teren pasa drogowego przyległy do chodnika od strony nieruchomości indywidualnych uzupełnić humusem i obsiać mieszanką traw. 2.2 Budowa chodnika (ciągu pieszego) przy drodze gminnej w m. Szówsko obejmuje wykonanie następującego zakresu robót:  roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i roboty ziemne,  profilowanie i zagęszczanie podłoża,  obrzeża i krawężniki betonowe drogowe na ławie betonowej z oporem,  warstwy odsączające z piasku gr. 10 cm.  podbudowa z kruszyw naturalnych łamanych gr. 15 cm. (chodnik),  podbudowa z kruszyw naturalnych łamanych gr. 20 cm. (zjazdy),  chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm. na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3 cm. (chodnik)  zjazdy z kostki brukowej betonowej kolorowej 8 cm. na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm. (zjazdy),  ściek uliczny przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej,  ściek z prefabrykatów betonowych gr. 20 cm. na podsypce piaskowej,  profilowanie dna i skarp cieku wodnego wraz z uzupełnieniem humusu i obsianiem terenu mieszanką traw. 2.3 Wymagany minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji i rękojmi. 2.4 Podstawowe obowiązki i warunki wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: 2.4.1 wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. 2.4.2 wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót. Do wbudowania mogą być użyte tylko i wyłącznie materiały i urządzenia nowe w I klasie jakości. 2.4.3 wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy i jego oznakowania, a w razie konieczności opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót, oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas realizacji robót, 2.4.4 w trakcie prowadzenia robot ziemnych należy zachować szczególną ostrożność na urządzenia obce, w obrębie których prace należy wykonywać ręcznie. 2.4.5 lokalizację podziemnych elementów sieci w obrębie prowadzonych prac ziemnych należy potwierdzić za pomocą przekopów kontrolnych, a w przypadku odkrycia w trakcie robot ziemnych urządzeń nienaniesionych na planie, należy je zabezpieczyć i powiadomić właściciela urządzeń. 2.4.6 w przypadku uszkodzenia istniejących mediów Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej przez poszkodowanego użytkownika bądź Właściciela. 2.4.7 wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150). 2.4.8 w cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów. 2.4.9 wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. 2.4.10 wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru. 2.4.11 wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu umowy i uczestniczyć w odbiorze. 2.4.12 w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 2.4.13 W cenie ryczałtowej zaoferowanej przez wykonawcę, do zakresu obowiązków wykonawcy należy również utrzymanie czystości i porządku w trakcie realizacji robót, oraz po zakończeniu robót budowlanych. 2.5 Po zakończeniu robót wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą i odbiorową całego zadania, w tym inwentaryzację powykonawczą, atesty i certyfikaty na materiały, karty gwarancyjne itp. ( jeżeli dotyczy). 2.6 Wykonawca odpowiada za przekazany teren robót do czasu komisyjnego odbioru robót. 2.7 Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ przedmiot zamówienia określono przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wykonana dokumentacją projektową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (materiały i urządzenia równoważne) zobowiązuje wykonawcę do wskazania w ofercie nazw, typów i specyfikacji tych materiałów i urządzeń, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w kwocie 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące zł.) 10.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj. 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 10.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 10.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 10.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 10.6 W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 1 parter. a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 10.7 W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 10.8 Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 10.9 Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 1 do SIWZ z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Parafowany wzór umowy, 4) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( jeżeli dotyczy) Wraz z ofertą wykonawca powinien załączyć: 1) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 2) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach