Przetargi.pl
Budowa chodnika na ul. Partyzantów w Świdniku na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Wojska Polskiego – projektuj i buduj

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika na ul. Partyzantów w Świdniku na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Wojska Polskiego – projektuj i buduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i usług pod nazwą: Budowy chodnika na ul. Partyzantów w Świdniku na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Wojska Polskiego - projektuj i buduj. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja projektowa: 2) Realizacja robót budowlanych 2.1 Dokumentacja projektowa 2.1.1 W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy: 1) Projekt budowlany zawierający projekt zagospodarowania terenu oraz wszystkie niezbędne branżowe projekty architektoniczno-budowlane np. projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m. in. z siecią kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciepłowniczej itp.); 2) Projekty wykonawcze branżowe; 3) Projekty rozbiórek (jeżeli będą wymagane) wraz ze wszystkimi niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami właścicieli. 4) Informacja BIOZ, 5) Aktualna mapę do celów projektowych ( w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf) 6) Przedmiar robót i kosztorysy Wykonawcy, 7) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 8) Projekty stałej i czasowej organizacji ruchu, obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem, 9) Projekt zagospodarowania terenu w zakresie zieleni określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji, 10) Operat wodno-prawny (jeżeli będzie wymagany), 11) Opinia geotechniczna (ustalenie warunków gruntowo-wodnych do projektowania) 12) Inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa. 2.1.2 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia itp.: 1) Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania terenu w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) Wniosek i decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeżeli będzie wymagana), 3) Wniosek i decyzja pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagana), 4) Wniosek i ostateczne zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów. 5) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę. 6) Wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt: a/ Aktualną mapę do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf) b/ Wypis i wyrys z rejestru gruntów lub innych dokumentów, wydanych przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalających na ustalenie stron postępowania, zawierające co najmniej numery działek ewidencyjnych oraz, o ile zostały ujawnione: numery ich ksiąg wieczystych, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujące obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, c/ Warunki i uzgodnienia od gestorów sieci d/ Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia. e/ Wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.2 Roboty budowlane Roboty budowlane wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego projekt. 2.2.1 W ramach robót budowlanych: 1) Przygotowanie terenu pod budowę w tym: rozbiórki (np. ogrodzenia) i utylizacja istniejących obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją, wycinka drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, wyprofilowanie terenu, roboty ziemne. W związku z przygotowaniem terenu budowy należy uwzględnić istniejące obiekty, warunki gruntowo-wodne podłoża, oraz istniejące sieci przebiegające w terenie. 2) Usunięcie kolizji, 3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, 4) Profilowanie terenów zielonych i zakładanie trawników na terenach objętym robotami budowlanymi i oddziaływaniem budowy. 5) Roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawidłowego funkcjonowania budowanych obiektów. 6) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (papierowej i elektronicznej zwektoryzowanej w formacie dxf) 2.2.2 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia Planowany do budowy chodnik wraz ze zjazdami winien spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.) Konstrukcja planowanego do budowy chodnika powinna być wykonana z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego (analogicznie jak na ulicy Parkowej i Orzechowej) oraz przewidywać możliwość parkowania pojazdów osobowych i dostawczych. Obramowanie chodnika od strony terenów zielonych stanowić będą obrzeża betonowe o wymiarach 6x20x100cm w kolorze jak nawierzchnia projektowanego chodnika. Konstrukcję zjazdów należy wykonać z kostki brukowej betonowej koloru szarego o grubości 8 cm na minimum dwóch podbudowach z kruszywa stabilizowanego cementem. Minimalna grubość konstrukcji zjazdów powinna odpowiadać minimalnej grubości podanej w tablicy 10.1 w Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych opublikowanym jako załącznik do zarządzenia Nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16.06.2014r. dla kategorii ruchu KR1. 3. Przedmiot umowy określa: Program funkcjonalno-użytkowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.) 3)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach