Przetargi.pl
Budowa Centrum Rekreacyjnego - Budowa świetlicy wiejskiej w m. Gorzycko Stare.

Gmina Międzychód ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 100 , fax. 957 488 134
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzychód
    ul. Piłsudskiego 2
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 100, fax. 957 488 134
    REGON: 52459400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzychod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Rekreacyjnego - Budowa świetlicy wiejskiej w m. Gorzycko Stare.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Budowa Centrum Rekreacyjnego - Budowa świetlicy wiejskiej w m. Gorzycko Stare. Zaprojektowano budynek świetlicy wiejskiej, parterowy bez podpiwniczenia. Na parterze zaprojektowano pomieszczenia dla świetlicy wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym i socjalnym. Konstrukcja nośna pawilonu świetlicy zaprojektowano w postaci szkieletu stalowego z rur kwadratowych oraz ścian osłonowych warstwowych. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: A. Roboty budowlane - wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem ziemi, wykonanie płyty fundamentowej żelbetowej, wykonanie ścian zewnętrznych, ścianek działowych oraz dachu z konstrukcji stalowej zabezpieczonej ogniowo R30, dla ścian i ścianek działowych płyta warstwowa z rdzeniem poliuretanowym natomiast dla dachu z rdzeniem styropianowym wraz ze wszystkimi elementami wykończeniowymi zgodnie z dokumentacją, wykonanie posadzek wraz z izolacjami, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie sufitów i ścianek systemowych, - roboty zewnętrzne – wykonanie utwardzenia nawierzchni chodnika, tarasu, podestu oraz wjazdu dla osób niepełnosprawnych kostką brukową betonową grubości 6 cm, wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, montaż krawężników i obrzeży, humusowanie terenu. B. Instalacje elektryczne - wykonanie linii kablowej zasilającej budynek świetlicy, wykonanie instalacji oświetleniowej oraz obwodów gniazd wtykowych wraz z montażem tablic rozdzielczych, przewodów kabelkowych, opraw oświetleniowych typ. LED, listw elektrycznych zaciskowych, uchwytów, łączników, puszek z tworzyw sztucznych oraz gniazd instalacyjnych wtyczkowych, wykonanie instalacji odgromowej tj. układanie bednarki w rowach kablowych oraz montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynku, montaż złączy kontrolnych oraz wykonanie pomiarów elektrycznych. C. Instalacje sanitarne - instalacja centralnego ogrzewania wykonać z grzejników konwektorowych elektrycznych - instalacja wentylacji (wentylatory ścienne oraz wywietrzniki dachowe) D. Instalacja wodno – kanalizacyjna - instalację wodociągową należy wykonać z rur wielowarstwowych wraz z izolacją oraz wykonaniem prób szczelności i płukaniem instalacji wodociągowej. Zakres instalacji wodociągowej obejmuje również montaż armatury i osprzętu tj. umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem, baterii umywalkowych stojących, zlewozmywaka, baterii zlewozmywakowej, brodzika natryskowego wraz z baterią natryskową, montażem elektrycznego podgrzewacza wody, montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych, montaż lustra. - instalacja kanalizacyjna należy wykonać z rur PVC o śr 50, 110 i 160 mm zgodnie z dokumentacją, natomiast przyłącze kanalizacyjne do projektowanego zbiornika na ścieki o pojemności 10 m3 wykonać należy z rury PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm . - kanalizacja deszczowa – wykonanie wykopów wraz z zasypaniem i zagęszczeniem, ułożenie kanału z rur PVC 160 mm, montaż studzienek kanalizacji systemowych o śr. 315 – 425 mm zamknięte stożkiem betonowym, montaż skrzynek rozsączających. E. Przyłącze wodociągowe. - wykonanie wykopu wraz z pełnym umocnieniem pionowych ścian, wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku, wykonanie przyłącza z rury PE o śr. 40 mm metodą zgrzewania czołowego, montaż Zasów, studni rewizyjnych, montaż wodomierza, zasypanie wykopu, próba szczelności sieci wodociągowej oraz dezynfekcja rurociągu. F. Sieć wodociągowa - wykonanie wykopu wraz z pełnym umocnieniem pionowych ścian, wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku, montaż sieci wodociągowej z rur polietylenowych (PE PEHD) o średnicy zewnętrznej 90 mm , połączenie rur metodą zgrzewania czołowego, zasypanie wykopu wraz z wywozem nadmiaru ziemi i zagęszczeniem, montaż zasuwy typu E z obudową o średnicy 80 cm, montaż trójnika kołnierzowego oraz montaż hydrantu pożarowego podziemnego o średnicy 80 mm . Wykonanie prób szczelności sieci wodociągowej, jednokrotne płukanie sieci wodociągowej oraz dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). 6. Wskazane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a.) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót – załącznik nr 10 do SIWZ. b) każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, przedłoży aktualne oświadczenie, poświadczające, że osoby, o których mowa w pkt. a) są zatrudniane przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. c) nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia poświadczającego zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę z Pracownikami świadczącymi usługi /roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; d) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. e) Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. f) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym: kierownika budowy, kierowników robót, geodety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 95 1020 4027 0000 1802 1219 3944, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ, c) tabelaryczne zestawienie kosztów budowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, d) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ oraz przedmiarów robót – kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe e) oryginał gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych zabezpieczenia zapłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach