Przetargi.pl
Dostawa kruszywa betonowego na potrzeby Gminy Skoki

Gmina Skoki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 925 801 , fax. 618 925 803
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
    ul. Ciastowicza 11
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 925 801, fax. 618 925 803
    REGON: 52958000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa betonowego na potrzeby Gminy Skoki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kruszywa betonowego sortowanego w ilości 2.000 ton ( słownie: dwa tysiące ton) na potrzeby naprawy nawierzchni dróg gminnych gruntowych o frakcji : • 16mm do 31,5 mm - 1500 ton, • 45mm do 63 mm – 500 ton, Kruszywo betonowe winno być uzyskane w wyniku przekruszenia gruzu z twardego betonu. Dostarczone kruszywo musi być wolne od elementów szkodliwych dla środowiska w postaci azbestu, zanieczyszczeń drobnych, gliny, popiołu i elementów szkodliwych dla użytkowników dróg tj. elementów metalowych, drewnianych itp. Maksymalna zawartość w zamawianym kruszywie dodatku kruszywa pochodzącego z przekruszenia gruzu ceglanego może wynosić maksymalnie do 10%. Dostarczone kruszywo musi posiadać świadectwo jakości stwierdzające zgodność z obowiązującymi przepisami potwierdzone odpowiednimi atestami, certyfikatami lub aprobatami technicznymi, dopuszczającymi stosowanie do utwardzenia dróg, które należy dostarczyć zamawiającemu przed zawarciem umowy. Za dostarczone kruszywo nie spełniające wymagań normy wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia i zobowiązany jest do wymiany towaru na właściwy. Dostawa obejmuje koszty zakupu, transportu i rozładunku na gminnym placu w Roszkowie przy dworcu PKP. Dostawa każdej partii kruszywa powinna odbywać się w obecności pracowania zamawiającego, po wcześniejszym zawiadomieniu w godzinach pracy Urzędu tj. w poniedziałek od 900 do 1700 od wtorku do piątku w godzinach od 730 do 1530. Wykonawca przy każdym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać dowody wydania WZ lub inny dokument potwierdzający masę ładunku. Zamawiający zastrzega prawo do oceny zgodności dostarczonego materiału z przedmiotem umowy oraz jego ilości poprzez pomiary kontrolne ładunku. Kontrola tonażu będzie odbywać się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2.000zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego nr 58 9065 0006 0040 0400 0185 0022; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem zał. nr 1 do siwz, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Aktualne oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu zał. nr 2 i 3 do siwz, 5) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 6) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp). 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oświadczenia – zał. nr 2 i zał. Nr 3 do siwz o treści wskazanej w rozdziale nr VII ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępnił swoich zasobów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach