Przetargi.pl
Budowa centrum rehabilitacyjnego i SPA przy Szpitalu Uzdrowiskowym ZAMECZEK w Kudowie Zdroju

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Zdrojowa 39
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 074 8680397, 8680211 , fax. 074 8681663
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A.
    ul. Zdrojowa 39 39
    57-320 Polanica-Zdrój
    tel. 074 8680397, 8680211, fax. 074 8681663
    REGON: 00028833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa centrum rehabilitacyjnego i SPA przy Szpitalu Uzdrowiskowym ZAMECZEK w Kudowie Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa w obrębie Szpitala Uzdrowiskowego Zameczek Centrum Zabiegowego i SPA składające się z : basenu rehabilitacyjno-rekreacyjnego wraz z jego technologią, łaźni parowych oraz saun, sali helioterapii, solarów do podgrzewania wody basenowej oraz niezbędne pomieszczenia pomocnicze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich oprawień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. co oznacza, że WYKONAWCA musi spełnić następujące warunki: a.jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b.spełnia warunki określone w art 22 ust 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, c.dysponuje kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego , z 5 letnim doświadczeniem, d.posiada doświadczenie w realizacji zamówień rozumiane jako zrealizowane z należytą starannością z ciągu ostatnich 5 lat *, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, wyrażające się tym, że wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej 4 mln złotych brutto robotą stanowiącym przedmiot zamówienia, Poprzez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , Zamawiający rozumie budowę basenu wraz z towarzyszącą infrastrukturą. e.do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach odpowiadających poszczególnym branżom występującym w przedmiocie zamówienia, tj. konstrukcyjno-budowlanej; instalacji w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych i potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. f.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiada na rachunku środki finansowe w wysokości: min. 1 milion zł zł, bądź posiada zdolność kredytową na powyższą kwotę, g.osiągnęli w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych ( 2006-2008) przychód netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 10 mln zł , a minimalny przychód za ostatni rok 4 mln zł Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, których wykaz zawiera SIWZ. *Za zrealizowane zamówienia należy rozumieć zamówienia, których realizacja umów została zakończona przed dniem wszczęcia postępowania .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań ustawy , 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 5.Aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty realizacji wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Uwaga : W dokumencie potwierdzającym, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, należy umieścić następujące informacje: Wykonawca realizował roboty, zgodnie z przedmiotem zamówienia, wskazanie podmiotu, na rzecz którego były realizowane, zakresu robót ,wartości robót, dat wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),miejsca wykonania, opinię podmiotu stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie 7.Wykaz osób -personelu kierującego robotami, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ,potwierdzone zaświadczeniem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, 8.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował 9.Informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 10.Potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale( w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć dowód przelewu wyznaczonej kwoty), 11.Rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania - inny dokument określający przychód netto - za ten okres z ostatnich 3 lat obrotowych (2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, 12.Informacji z banku lub SKOK, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 13.Dokumenty opisujące wykonanie zadania tj: a/Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową wg przedmiaru robót b/harmonogram rzeczowo finansowy zadania 14.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty o których mowa w pkt 1 -5 15.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy PZP 16.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, 3,4,5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 16.1. Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 16.2. Nie zalega z uiszczaniem podatków ,opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 16.3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 16.4. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP. 17.Dokumenty, o których mowa w pkt 16.1.,16,3.,16.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument z pkt 16.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 18.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 16 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem ,właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 19.Dokumenty, o których mowa w pkt 16 są składane w formie oryginału, kserokopii i przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę. 20.W przypadku sprawozdań finansowych lub innych dokumentów składanych przez Wykonawców zamieszkałych poza terytorium RP, przeliczenie kwot na PLN będzie następowało wg średniego kursu waluty ogłaszanego przez NBP z dnia bilansowego, a przypadku informacji bankowych - z dnia wystawienia takiej opinii, natomiast cena oferty - z dnia otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach