Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU GMINIE ŁUBIANKA W WYSOKOŚCI 1.250.000 ZŁ

Gmina Łubianka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II 8
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 056 6788217
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
    Al. Jana Pawła II 8 8
    87-152 Łubianka
    tel. 056 6788217
    REGON: 00053975600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU GMINIE ŁUBIANKA W WYSOKOŚCI 1.250.000 ZŁ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w wysokości 1.250.000,00 zł. 2. Kredyt wraz z odsetkami spłacony będzie do 30.09.2018 r. 3. Spłaty kredytu dokonywane będą w ratach miesięcznych, płatne do ostatniego każdego miesiąca. 4. Spłaty odsetek dokonywane będą w ratach miesięcznych, płatne do ostatniego każdego miesiąca. 5. Zamawiający spłaci kredyt w kolejnych latach w następujących wielkościach: rok 2010 - 15.500 zł (od VII do XII, od VII do XI - 5 rat x 2.500 zł, za m-c XII -1 rata x 3.000 zł ) rok 2011 - 5.000 zł (11 rat x 400 zł, 1 rata x 600 zł) rok 2012 - 5.000 zł (11 rat x 400 zł, 1 rata x 600 zł) rok 2013 - 54.500 zł (11 rat x 4.500 zł, 1 rata x 5.000 zł) rok 2014 - 64.500 zł (11 rat x 5.300 zł, 1 rata x 6.200 zł) rok 2015 - 174.500 zł (11 rat x 14.500 zł, 1 rata x 15.000 zł) rok 2016 - 374.500 zł (11 rat x 31.200 zł, 1 rata x 31.300 zł) rok 2017 - 294.500 zł ( 11 rat x 24.540 zł, 1 rata x 24.560 zł) rok 2018 - 262.000 zł (od I do IX, od I do VIII - 8 rat x 29.100 zł, za m-c IX - 1 rata x 29.200 zł) 6. Karencja w spłacie kredytu do dnia 30.07.2010 r. 7. Zamawiający nie wymaga zastosowania karencji w spłacie odsetek. 8. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Gminy Łubianka do dnia 28.12.2009 r. do godz. 12.00. 9. Zamawiający może zmienić kwotę kredytu w przedziale do 20 %. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wielkości oprocentowania na jakie gotów jest udzielić kredytu (sposób ustalenia stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego będzie ustalana w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca powiększoną o stałą marżę banku) oraz przedstawi płatności kredytu wraz z odsetkami za okres: - od 28.12.2009 r. do 30.09.2018 r. dla kwoty - 1.250.000,00 zł 11. Wykonawca przedstawi zestawienie niezbędnych dokumentów wymaganych od Zamawiającego do podpisania umowy. 12. Wartość wszystkich prowizji od udzielonego kredytu wyniesie 0 %. 13. Wykonawca naliczał będzie odsetki od dnia przekazania kredytu na rachunek gminy. 14. Kredyt zaciągnięty zostanie na podstawie art. 82 ust.1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych tj. finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz art. 82 ust. pkt 3 tj. spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661120008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potępiał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 1.2. aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej), 1.3. wzór umowy bankowej z uwzględnieniem istotnych postanowień umowy zawartych w rozdziale IV, 1.4. zestawienie płatności kredytu wraz z odsetkami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach