Miasto Łaziska Górne ogłasza przetarg
- Adres: 43-170 Łaziska Górne, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 248 000 , fax. 323 248 006
- Data zamieszczenia: 2020-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łaziska Górne
pl. Ratuszowy 1
43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
tel. 323 248 000, fax. 323 248 006
REGON: 27625760100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa centrum przesiadkowego przy ul. Sienkiewicza w Łaziskach Górnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i budowa centrum przesiadkowego przy ul. Sienkiewicza w Łaziskach Górnych.W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do: a. opracowania projektu zagospodarowania terenu b. opracowania projektu architektoniczno-budowlanego c. uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map, d. uzyskania pozwolenia na budowę, e. opracowania projektu technicznego, f. wykonania tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i uzgodnień, g. wykonania robót budowlanych, h. wykonanie min. 4 badań nośności podbudowy, i. wykonania docelowej organizacji ruchu drogowego wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i uzgodnień, j. wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, k. opracowania dokumentacji powykonawczej Zakres przedmiotu zamówienia określony jest przy pomocy programu funkcjonalno-użytkowego załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących obiektów budowlanych: a. roboty drogowe – około 2279 m2, b. wiata „A” – miejsce oczekiwania dla pasażerów - 1 szt, c. prefabrykowana toaleta publiczna przystosowana dla osób niepełnosprawnych, d. wiata „B” – miejsce oczekiwania dla pasażerów - 1 szt, e. samochodowa wiata parkingowa carport - 1 szt, f. boksy na rowery - 4 szt, g. zadaszony stojak rowerowy dla minimum 10 rowerów, h. ławki i kosze na śmieci – 7 kpl, i. tablica informacyjna LED, j. kanalizacja deszczowa - odwodnienie nawierzchni utwardzonych i dachów wiat, k. kanalizacja sanitarna podłączenie budynku toalety publicznej, l. przyłącze wodociągowe do budynku toalety publicznej, m. przebudowa istniejącego hydrantu nadziemnego, n. część elektryczna: - oświetlenie uliczne zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami, - instalacje zasilające poszczególne obiekty centrum przesiadkowego w tym monitoringu, - instalacja fotowoltaiczna o mocy 9 – 10 kWp, - monitoring – instalacja monitoringu wraz z połączeniem z miejskim systemem monitoringu, o. identyfikacja wizualna: - identyfikacja wizualna zgodna z wytycznymi Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, - tablica informacyjno-promocyjna realizacji projektu, p. zieleń urządzona: - wycinka istniejących drzew 6 szt. - wykonanie trawników z trawy rolowanej – 377 m2. - sadzenie drzew wraz z pielęgnacją przez cały okres gwarancji – drzewo liściaste np. buk, obwód sadzonki na wysokości 100 cm minimum 16 cm, - ozdobny klomb kwiatowy około 16,0 m2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do niniejszej specyfikacji: Przedmiot zamówienia, Przedmiar robót, Program funkcjonalno użytkowy oraz Wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych.) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.359). Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 11 SIWZ – należy złożyć wraz z ofertą, wtedy jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem który zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto DO OFERTY NALEZY ZAŁĄCZYĆ: 1.Formularz oferty – przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Kosztorys ofertowy – sporządzony w oparciu o załączony Przedmiar robót - dokładny opis w pkt 4 załącznika do SIWZ „Przedmiot zamówienia”. 3.Dowód wniesienia wadium.4 Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont łazienek w pawilonach AZALIA i MAGNOLIA oraz wymiana pokrycia dachu na recepcji w Uzdrowisku sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach – Zdroju
Dodano: 2024-05-26 - „Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2024-05-25 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Arkadowej 9a/8 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-24 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzybrodziu Bialskim
Dodano: 2024-05-23 - Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
Dodano: 2024-05-22 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Tworóg
Dodano: 2024-05-22 - "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
Dodano: 2024-05-21 - Modernizacja ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń medycznych w obszarze Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej oraz Laboratorium Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
Dodano: 2024-05-21 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2024-05-20 - "Remont dachu budynku przy ul. Wolności 1 w Czerwionce-Leszczynach"
Dodano: 2024-05-20