Przetargi.pl
„Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-507 Katowice, Francuska 78
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
    Francuska 78
    40-507 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 273747894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:a) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego koniecznych uzgodnień, decyzji i opinii niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania, w tym: Opracowanie projektu koncepcyjnego wraz z uzyskaniem jego akceptacji przez Zamawiającego, Uzgodnienia z zarządcą drogi za pośrednictwem Wydziału Infrastruktury Miejskiej planu sytuacyjnego z naniesioną geometrią zjazdu i przekrojem poprzecznym, Uzgodnienia w Wydziale Infrastruktury Miejskiej zmiany stałej organizacji ruchu dla relacji prawoskrętnych wraz z uwzględnieniem zjazdu przez wydzielony pas ruchu dla rowerów, Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego wraz pokryciem opłat za jego zajęcie, Uzyskania pozwolenia na budowę (o ile wymagane), Naniesienie obiektu na zasoby geodezyjne miasta. Sporządzenia Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowej i 2 egzemplarzy w formie elektronicznej;  Opracowania przedmiarów robót budowlanych i instalacyjnych wraz z kosztorysem inwestorskim w wersji szczegółowej i uproszczonej – dla potrzeb realizacji inwestycji w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowej i 2 egzemplarzy w formie elektronicznej.  Forma elektroniczna dokumentacji projektowej powinna być stosownie podzielona na pliki tematyczne i przekazana na nośniku CD/DVD. Zakłada się następujące rodzaje plików: całość dokumentacji projektowej w formacie pdf. Dodatkowo należy dołączyć:• dokumentacja opisowa w formacie *doc lub *odt;• część rysunkowa w formacie *dwg• kosztorysy w formacie *ath Pomiędzy przekazaną Zamawiającemu wersją papierową dokumentacji a wersją elektroniczną nie może być żadnych różnic. Nośnik zawierający dokumentację projektową w wersji cyfrowej powinien umożliwić Zamawiającemu jej kopiowanie.b) Wykonania robót budowlanych tj.: Likwidacji wjazdu na teren oddziału terenowego (plan sytuacyjny 2) – części składowe:• Rozebranie odwodnienia liniowego ułozonego na ławie betonowej, • Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej,,• Rozebranie ściany oporowej żelbetowej,• Wywóz i utylizacja gruzu,• Demontaż bramy wjazdowej na wjeździe wraz z utylizacją,• Nawierzchnie z kostki brukowej,• Wyrównanie i dostosowanie terenu do istniejącego placu manewrowego,• Regulacja kratki ściekowej,• Uzupełnienie ogrodzenia panelowego, Budowy wjazdu na teren oddziału terenowego (plan sytuacyjny 1) – części składowe:• Rozebranie ogrodzenia panelowego,• Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej,• Roboty ziemne,• Wywóz i utylizacja ziemi i gruzu,• Nawierzchnie z kostki brukowej,• Montaż bramy wjazdowej z napędem elektrycznym i sterowaniem pilotem (3 szt.) oraz szlabanu wjazdowego ze sterowaniem pilotami (5 szt.) oraz za pomocą telefonii komórkowej – wraz z doprowadzeniem zasilania i wykonaniem fundamentów, c) Nomenklatura CPV: 45000000-7 – Roboty budowlane, 45111300-1 – Roboty rozbiórkowe, 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,45233140-2 - Roboty drogowe,45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,5223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów,71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego,71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacjąd) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. e) W przypadku wskazania w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.f) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w np. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.g) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków.h) Zamawiający wymaga złożenia oferty po przeprowadzeniu przez wykonawcę wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 PZP (wizja lokalna służy dokonaniu niezbędnych pomiarów zakresu robót na podstawie których Wykonawca przygotuje ofertę cenową) –Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny tj. zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej o której mowa powyżej. Oświadczenie, potwierdzone przez Zamawiającego o przeprowadzeniu wizji lokalnej należy załączyć do oferty (wzór oświadczenia – załącznik Nr 7). Terminy przeprowadzania wizji lokalnej w OT WORD w Dąbrowie Górniczej należy umawiać telefonicznie pod nr 32 3593008 od poniedziałku do piątku w godz. Od 8.00- 15.00 lub drogą elektroniczna : zamowienia@word.katowice.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu:17.06.2024 r. o godzinie 10:00.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: 85 2490 0005 0000 4600 1089 5585. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową – w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w np. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczących:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;d) zdolności technicznej lub zawodowej:• Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Wymagane jest wykonanie 1 dokumentacji projektowej oraz wykonawstwo w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla minimum 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (obejmującej swoim zakresem budowę/przebudowę, remont dróg, parkingów, wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 200 m2 na terenie zamkniętym jednostek użyteczności publicznej).• wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wymagane jest skierowanie przez wykonawcę do realizacji zamówienia osoby/osób z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach