Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg
- Adres: 67222 Jerzmanowa, ul. Lipowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 836 55 31, , fax. 76 831 21 19
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
ul. Lipowa 4
67222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
tel. 76 836 55 31, , fax. 76 831 21 19
REGON: 39064734000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Centrum Aktywności Wiejskiej dla mieszkańców wsi Gaiki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Centrum Aktywności Wiejskiej dla mieszkańców wsi Gaiki. Projekt przewiduje budowę: • budynku świetlicy wiejskiej, • zjazdu publicznego z drogi powiatowej, • powierzchni utwardzonej wraz z miejscami postojowymi, • placu zabaw, • przyłącza wodociągowego wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową, • przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, • zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej , drenażu i odwodnienia nawierzchni utwardzonych, • podziemnej linii elektroenergetycznej zasilającej NN 0.4kV, • podziemnej linii elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego. Budynek świetlicy wiejskiej jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, wykonanym w technologii tradycyjnej, pokryty dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, kryty dachówką cementową. Powierzchnia zabudowy – 417,71 m2 Powierzchnia użytkowa – 286,22 m2 Powierzchnia całkowita – 417,71 m2 Kubatura – 2224,59 m3 b) Zakres robót określa: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac do wykonania określają wymienione wyżej dokumentacje, które zostały opracowane przez Pracownię Projektową „KONSTRUKTOR” Marek Raczkowski, Jacek Szczurek, ul. Kosmonautów Polskich 87/7, 67-200 Głogów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi – Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument składany w oryginale. 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) zgodne z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). 3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazie CEIDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał Wykonawca składa w odrębnej kopercie. 5. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku położonego przy ul. Saperów 27a we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa i remont tarasu oraz znajdujących się pod nim pomieszczeń piwnicznych
Dodano: 2024-04-15 - Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
Dodano: 2024-04-15 - Remont budynku mieszkalnego położonego przy ul. Murarskiej 14 we Wrocławiu w zakresie zmiany sposobu ogrzewania.
Dodano: 2024-04-11 - Zwiększenie jakości życia mieszkańców Gminy Nowa Ruda poprzez rozwój i budowę infrastruktury społecznej
Dodano: 2024-03-25 - Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2024-03-22 - Budowa infrastruktury edukacyjnej- przedszkole w Krynicznie, gm. Wisznia Mała
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja instalacji elektrycznej WLZ w budynkach przy ul. Kluczborskiej 13A i ul. Paulińskiej 13 we Wrocławiu – 2 ZADANIA.
Dodano: 2023-12-14 - Wymiana okien przeciwpożarowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu ul. Świętego Mikołaja 80
Dodano: 2023-12-08 - Wymiana okien przeciwpożarowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu ul. Świętego Mikołaja 80
Dodano: 2023-11-08