Przetargi.pl
Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Gorzowska 40
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
    REGON: 54206600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy: Etap I obejmuje wykonanie wszystkich robót w zakresie niezbędnym do uruchomienia i funkcjonowania części żłobkowej. Termin zakończenia robót budowlanych etapu I – 20.12.2020r. Przez uruchomienie żłobka Zamawiający rozumie uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie budynku żłobka przed końcem wykonania wszystkich robót objętych decyzją pozwolenia na budowę. Prace należy zaplanować tak, aby można było użytkować pomieszczenia wykonane w ramach etapu I. Etap II obejmuje wykonanie pozostałych robót, które nie ujęto w etapie I. Termin zakończenia robót budowlanych etapu II – 31.05.2021r. Uwaga. Decyzję na wycinkę drzew i krzewów uzyska Zamawiający i przed rozpoczęciem inwestycji dokona ich wycinki . Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia technologicznego pomieszczeń kuchennych i wyposażenia meblowego obiektu poza wyposażeniem łazianek oraz stałej zabudowy szatniowej korytarzy. Budynek będzie łączył funkcję 2-oddziałowego żłobka i 7-oddziałowego przedszkola. Obiekt będzie stanowić jedną całość funkcjonalną uzupełnioną o salę wielofunkcyjną w rejonie wejściowym przy zapleczu kuchennym oraz wewnętrzną salę zabaw. Inwestycja będzie realizowana na dz. nr 27/27 i 27/159 przy ul. Wojcieszyckiej w Kłodawie i obejmuje realizację następujących elementów: - budynek żłobka i przedszkola - wiata magazynowa - wiata śmietnikowa - dróg wewnętrznych z placami - miejsc postojowych dla samochodów osobowych - ciągów pieszych - placów zabaw i małej architektury - zjazdów na drogę powiatową - infrastruktury technicznej - ogrodzenia - nasadzeń Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony jednokondygnacyjny z częściowym poddaszem nieużytkowym w technologii tradycyjnej z dachami płaskimi i stromymi jedno i dwu spadowymi krytymi papą oraz blachą, wyposażony w instalacje wewnętrzne wody zimnej, wody ciepłej i c.o., kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, p.poż., instalacji elektrycznej (zasilanie elektroenergetyczne budynku, odgromowej, domofonowej, kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu, fotowoltaicznej, teletechnicznej, oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, oświetlenia terenu, instalacji 230/400V, przepięciowej, instalacji urządzeń branży sanitarnej, instalacji wyrównawczej, rozdzielnice elektryczne). Dane budynku: - kubatura 10317 m3 - powierzchnia zabudowy 2 659m2 - powierzchnia użytkowa 2 375,50 m2 - powierzchnia terenu działek 14 625,00 m2 - powierzchnia dróg i placów 1 973,30 m2 - powierzchnia miejsc postojowych 867,00 m2 - powierzchnia chodników 792,00 m2 - powierzchnia tarasów o nawierzchni bezpiecznej 207,30 m2 - powierzchnia opasek żwirowych 70,00 m2 - powierzchnia zielona 8 056,40 m2 - wysokość budynku 8,80 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez biuro projektowe „ANTA architekci” z Gorzowa Wlkp.– załącznik nr 10 do SIWZ, na którą składa się: - projekt budowlany (część architektoniczna, część konstrukcyjna, część sanitarna, część elektryczna, część drogowa), - projekty wykonawcze (część architektoniczna, część konstrukcyjna, część sanitarna, część elektryczna, zagospodarowanie terenu wraz z branżą drogową i architekturą krajobrazu, projekt zjazdu na drogę powiatową). - STWiOR załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakikolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu, kogo i tytułem, jakiego postępowania jest wnoszone, 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z 09.11.2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310 ze zm.), 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 038363 0004 0008 4680 2000 0009. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert, 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 6. W razie wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy oryginał dowodu jego wniesienia złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Kłodawa, ul. Gorzowska 40 (sekretariat), przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z opisem „Wadium w postępowaniu nr RPI.271.2.2020 na … [wpisać nazwę zadania].” Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowo, że każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązuje Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie musi wskazywać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3) odpowiednie pełnomocnictwa - przypadku składania oferty wspólnej oraz w sytuacjach określonych w rozdziale 11 pkt 11.5 SIWZ. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach