Przetargi.pl
Budowa budynku wolnostojącego na potrzeby żłobka, klubów dziecięcych i przedszkola w Chorzelach przy ulicy Wesołej 1

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06-330 Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7515161 , fax. 29 7515686
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Stanisława Komosińskiego 1 1
    06-330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 29 7515161, fax. 29 7515686
    REGON: 55066788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachorzele.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wolnostojącego na potrzeby żłobka, klubów dziecięcych i przedszkola w Chorzelach przy ulicy Wesołej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku żłobka, klubów dziecięcych i przedszkola na terenie miasta Chorzele, w ramach jednego kompleksu budynków. Kompleks jest projektowany w miejsce obecnego budynku przedszkola samorządowego położonego przy ul. Wesołej w Chorzelach. 2.Istniejący budynek przedszkola należy rozebrać z uwagi na jego bardzo zły stan techniczny i konstrukcyjny. Roboty rozbiórkowe wykonywane będą przeważnie sposobem ręcznym za pomocą tradycyjnych narzędzi ręcznych. 3.Infrastruktura techniczna terenu objętego budową: 3.1.zaopatrzenie w energię elektryczną - z sieci energetycznej, 3.2.zaopatrzenie w wodę - z sieci wodociągowej, 3.3.odprowadzanie ścieków - do sieci kanalizacji sanitarnej, 3.4.wywóz nieczystości - zakład świadczący usługi, 3.5.zaopatrzenie w ciepło - indywidualne, 4.Zagospodarowanie terenu - rozwiązania projektowe. 4.1.Dojścia i dojazdy z kostki betonowej gr. 8 cm. 4.2.Schemat nawierzchni z kostki brukowej na projektowanych drogach dojazdowych: a)kostka 8 cm, b)podsypka piaskowa gr. warstwy 3-5 cm, frakcja ziaren 0-4 mm. 4.3.Podbudowa właściwa: a)15 cm kruszywa frakcji 0,34 mm b)15 cm kruszywa frakcji 0,61 mm c)grunt rodzimy. 4.4.Schemat nawierzchni z kostki brukowej na projektowanych opaskach, chodnikach i patio: a)kostka 6 cm b)podsypka piaskowa 3-5 cm frakcji 0-4 mm, c)zagęszczona warstwa kruszywa - 20 cm - podbudowa właściwa d)grunt rodzimy. 5.Nawierzchnia na strefy bezpieczne placu zabaw - 160 m?. 5.1.zaprojektowano nawierzchnię gumową. Pod sprzęt - nawierzchnia gumowa wylewana o wysokości upadkowej do 2,40 m typu SmartSoft 35 mm w kolorze fioletowym. 5.2.ogólna grubość nawierzchni wynosi 35 mm. Warstwa dolna o grubości 25 mm to mieszanka recyklingu SBR granulatu frakcji 2 - 6 mm. SBR granulat to granulki koloru czarnego na podstawie kauczuku styrenowo-butadienowego. Warstwa wierzchnia to kolorowany EPDM granulat frakcji 1-3,5 mm (który jest materiałem pierwotnym), wyprodukowany z plastrów kauczuku. 5.3.podłoże: warstwa kruszywa łamanego frakcji 4-31 mm gr. 15 cm 6.Elementy małej architektury: a)plac zabaw dzieci młodszych, b)plac zabaw dla dzieci starszych, c)ogrodzenie przedszkola: szerokość przęsła 2,0 m, wysokość - 1,8m. 7.Nowy budynek wykonany będzie w technologii tradycyjnej jako jednokondygnacyjny, z dachem kopertowym bez podpiwniczenia. Elementy wykończenia stanowić będzie tynk silikonowy. 8.Parametry wymiarowe budynku. -Długość: 59,09 m -Szerokość: 36,00 m -Wysokość: 7,00 m -Powierzchnia użytkowa: 1550,80 m? -Powierzchnia zabudowy: 2100,00 m? -Kubatura: 5425,00 m? Na terenie zapewniono miejsca parkingowe dla nowo wznoszonego obiektu: -zaprojektowano 8 miejsc parkingowych w tym 1 dla niepełnosprawnych, oraz stanowiska dla rowerów. 9.Dane dotyczące elementów budowlano-konstrukcyjnych 10.Ściany konstrukcyjne 10.1.Ściany zaprojektowano na zaprawie cementowo-wapiennej M5: a)ZEWNĘTRZNA ŚCIANA 30 cm -bloczki z betonu komórkowego np. gr. 30 cm -ocieplenie styropianem EPS-70 gr. 12 cm -tynk silikonowy |baranek| gr. 1,5 cm b)ZEWNĘTRZNA ŚCIANA FUNDAMENTOWA 25 cm (wg projektu konstrukcji) -izolacja pionowa typu Dysperbit -bloczki betonowe lub ściana żelbetowa gr. 25 cm -ocieplenie styropian ekstrudowany gr. 6 cm -płytka ceramiczna c)WEWNĘTRZNE ŚCIANY 12, 25, 30 cm -Bloczki z betonu komórkowego lub cegły; 10.2.Fundamenty (wg projektu konstrukcji) a)Ławy fundamentowe żelbetowe monolityczne wylewane z betonu C16|20. 10.3.Izolacje a)na wszystkich powierzchniach betonowych znajdujących się w gruncie zaprojektowano izolację przeciwwilgociową powłokową. Poziomą izolację stóp fundamentowych zaprojektowano w miejscu przerwy roboczej, b)na ścianach fundamentowych pod mur z gazobetonu zaprojektowano papę termozgrzewalną. 10.4.Stropy a)zaprojektowano strop z płyt kanałowych gr. 24 cm. 10.5.Nadproża a)Nadproża prefabrykowane L-19 i żelbetowe monolityczne - wg rys. elementów konstrukcyjnych, 10.6.Schody zewnętrzne i taras a)Betonowe wylewane, obłożone kamieniem. b)Okładziny schodów zewnętrznych powinny spełniać następujące podstawowe wymagania: nasiąkliwość poniżej 3%, mrozoodporność (określona zgodnie z normą EN-ISO), antypoślizgowość - minimum R9. 10.7.Elewacja budynku a)Zaprojektowano docieplenie ze styropianu EPS-70 gr. 12 cm. 10.8.Parapety a)parapety zewnętrzne zaprojektowano z granitu gr. 2 cm w odcieniach szarości b)parapety wewnętrzne - drewno lub konglomerat. 10.9.Kominy a)kominy z kształtek ceramicznych lub betonu lekkiego otynkowane. Kominy dymowe z wkładem ze stali kwasoodpornej. 10.10.Balustrady a)zaprojektowano balustrady ze stali nierdzewnej kwasoodpornej do wys. 1,10 m 10.11.Izolacje a)Izolacja przeciwwodna: -izolacja pionowa typu Dysperbit, b)Izolacja parochronna: -izolacja pozioma stropów nad parterem, warstwa folii izolacyjnej ułożonej pod warstwą wełny mineralnej wg rysunków przekrojów, c)Izolacja cieplna: -izolacja ścian fundamentowych - styropian ekstrudowany gr. 6cm, -izolacja ścian zewnętrznych - styropian EPS-70 gr.12 cm, -strop - wełna mineralna gr. 18 cm, 10.12.Więźba dachowa a)zaprojektowano dach wielospadowy o konstrukcji płatwiowo - kleszczowej. b)krokwie oparto na murłacie drewnianej zakotwionej do muru (wieńca). c)krokwie z drewna konstrukcyjnego klasy C 24. 10.13.Dach a)dach wielospadowy; odprowadzenie wody za pomocą rynien i rur spustowych na teren. Pokrycie - blachodachówka z posypką mineralną w kolorze RAL 7011|wg elewacji. Obróbki blacharskie dachów, pasa podrynnowego i wiatrówek wykonać z blachy stalowej powlekanej. Podbitka z sidingu w kolorze szarym. 10.14.Rynny i rury spustowe a)zaprojektowano rynny 125 mm i rury spustowe 100 mm z blachy stalowej ocynkowanej obustronnie, powlekanej; rynny zabezpieczono siatką ochronną wg rys. elewacji. 10.15.Tynki i okładziny zewnętrzne a)wyprawę tynkarską ścian zaprojektowano z tynku silikonowego typu baranek gr. 1,5 cm w kolorze białym lub kolor typu K11050 z wzornika kolorów KABE wg rys. elewacji, b)cokół budynku należy wykończyć płytką kamienną granitową klejoną gr. 1,5 cm (30x30) w odcieniach szarości. Elementy (akcenty kolorystyczne) wykonać z dodatkowej warstwy styropianu gr. 3 cm. 10.16.Podłogi i posadzki a)w pomieszczeniach mokrych zaprojektowano gres gat. I w kolorach pastelowych. b)pomieszczenia żłobka - wykładzina dywanowa, kolorystyka pastelowa. c)pozostałe pomieszczenia - tarket. 10.17.Stolarka okienna i drzwiowa a)Drzwi -Drzwi wewnętrzne łazienkowe - płycinowe przeszklone, kolor jasny dąb -Drzwi wewnętrzne - płycinowe przeszklone w kolorze jasny dąb - wyposażyć w tabliczki znamionowe. -Budowa instalacji elektrycznej budynku żłobka, klubu dziecięcego i przedszkola w Chorzelach: a)budowa instalacji gniazd wtykowych, b)budowa rozdzielnic elektrycznych, c)budowa |WLZ|, d)budowa instalacji zasilania wentylacji, e)budowa instalacji połączeń wyrównawczych, f)budowa instalacji odgromowej, g)budowa linii kablowej oświetlenia zewnętrznego, h)montaż lamp parkowych, i)budowa instalacji uziomu lamp parkowych, 12.Na potrzeby zasilania w wodę budynku projektowane jest nowe przyłącze wodociągowe. Odprowadzenie ścieków socjalno-gospodarczych oraz technologicznych realizowane będzie przez projektowaną wewnętrzną i zewnętrzną instalację kanalizacyjną z zrzutem ścieków do istniejącej sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej na działce Inwestora. 12.1. Zakres prac budowlanych związanych z instalacją sanitarną obejmuje w szczególności: a) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i ppoż.: -wykonanie instalacji wody, c.w.u. oraz cyrkulacji z rur polipropylenowych, -wykonanie instalacji ppoż. z rur stalowych ocynkowanych, -wykonanie izolacji termicznych na przewodach c.w.u. i cyrkulacji, -montaż hydrantu ppoż. o ?25 z wężem półsztywnym L=30m w szafce ściennej wnękowej, -wykonanie pionów i poziomów kanalizacji sanitarnej z rur PVC, -wykonanie podejść pod przybory sanitarne, -montaż rewizji i wywietrzników na pionach kanalizacyjnych, -montaż umywalek, zlewozmywaków, misek ustępowych i brodzików wraz z osprzętem, b) wykonanie instalacji c.o., c.t. i kotłowni: -ułożenie rurociągów ciśnieniowych z rur z tworzywa sztucznego PEX|Al|PEX z wkładką antydyfuzyjną, łączonych poprzez kształtki zaciskowe lub skręcane, -montaż grzejników typu |V| z zaworami termostatycznymi, -montaż kotła olejowego, -montaż głowic termostatycznych z zabezpieczeniem antykradzieżowym, -montaż pomp obiegowych i armatury instalacyjnej, c) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej: -montaż central wentylacyjnych, nawiewnej i nawiewno-wywiewnej, -montaż dachowych czerpni i wyrzutni powietrza central wentylacyjnych, -montaż filtrów wentylacyjnych, -montaż wentylatora dachowego wraz z podstawami dachowymi i tłumikami, -montaż kanałów wentylacyjnych z blachy stalowej oc. prostokątnych i okrągłych wraz z kształtkami, -montaż zaworów nawiewnych i wywiewnych na kanałach umieszczonych pod sufitem, -wykonanie obudów kanałów wentylacyjnych, d) zewnętrzne instalacje wod.-kan.: -montaż podziemnych rurociągów instalacji wod.-kan., -przebudowa istniejącego kanału sanitarnego, -demontaż studni kanalizacji sanitarnej, -montaż studni kanalizacji sanitarnej oraz separatora tłuszczy, -wykonanie robót ziemnych. Inne roboty wynikające z projektu, przedmiaru i technologii robót. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projektach budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 60 000,00 zł, (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją: Wadium - budowa budynku wolnostojącego na potrzeby żłobka, klubów dziecięcych i przedszkola w Chorzelach przy ulicy Wesołej 1. 2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)W gwarancjach bankowych, 4)W gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami), 6)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7)Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 11.06.2012r. do godz. 12.00. 8)Sposób przekazania: Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto Zamawiającego. 9)Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 10)Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału. 11) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 12)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) wymagane wadium wnosi konsorcjum lub jeden z jego członków. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachorzele.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach