Przetargi.pl
Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Sieniawa etap I stan surowy zamknięty POSTĘPOWANIE 2

Gmina Raba Wyżna ogłasza przetarg

  • Adres: 34721 Raba Wyżna, Raba Wyżna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 691 250 , fax. 182 691 251
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raba Wyżna
    Raba Wyżna 41
    34721 Raba Wyżna, woj. małopolskie
    tel. 182 691 250, fax. 182 691 251
    REGON: 55197000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: rabawyzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Sieniawa etap I stan surowy zamknięty POSTĘPOWANIE 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek usługowy-wielofunkcyjny z przeznaczeniem na: ośrodek zdrowia, bibliotekę, żłobek, przedszkole, sale wielofunkcyjne i część administracyjną będzie mieć: długość 36,15 m, szerokość 32,69, wysokość 10,99 m i kubaturę 6 196,00 m3. W ramach budowy wykona się: I. Roboty budowlane : a) Roboty ziemne – wykopy i zasypy: - wykopy oraz przekopy – wykop obiektowy: 1 202,713 m3, - zasypywanie wykopów: 131,405 m3, - roboty ziemne – odwóz nadmiaru gruntu po zasypach: 1 071,308 m3, - mechaniczne zagęszczenie nasypów: 131,405 m3, - pompowanie wody z wykopów: 60 godz., b) Roboty ziemne – wymiana gruntu: - roboty ziemne – wykop pod wymianę gruntu: 3 808,592 m3, - podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna: 1002,261 m2, - mechaniczne zagęszczenie nasypów – dodatkowo: 3 808,592 m3, c) Fundamenty – płyta fundamentowa, słupy, ściany żelbetowe, zbrojenie, izolacje: * płyta fundamentowa oraz stopy posadowione poza płytą: - drenaż: 50,113 m3, - płyty fundamentowe żelbetowe: 482,379 m3, - izolacje szczelin dylatacyjnych: 29,7 m, - stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe o obj. do 1,5 m3: 3,333 m3, - stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe o obj. ponad 2,5 m3: 6,373 m3, - przygotowanie i montaż zbrojenia – pręty gładkie i żebrowane: 49,950 t, * ściany i słupy fundamentowe żelbetowe: - ściany żelbetowe proste gr. 25 cm: 216,366 m2, - ściany żelbetowe łukowe gr. 25 cm: 4,5 m2, - ściany żelbetowe proste gr. 40 cm: 0,585 m2, - dylatacja: 17,16 m2, - słupy żelbetowe: 35,885 m3, - przygotowanie i montaż zbrojenia – pręty gładkie i żebrowane: 10,366 t, * izolacje poziome i pionowe fundamentów i ścian: - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne: 720,431 m2, - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe hydroizolacja: 1 885,797 m2, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe: 95,251 m2, - izolacje z folii polietylenowej izolacyjnej: 227,137 m2, d) Podkłady na płycie fundamentowej pomiędzy ścianami fundamentowymi: - podkłady na podłożu gruntowym: 226,237 m3, - zagęszczenie nasypów – grunty spoiste: 226,237 m3, - podkłady betonowe na podłożu gruntowym: 91,718 m3, - izolacja pozioma na wierzchu betonu: 611,45 m2, e) Ściany konstrukcyjne parteru oraz elementy konstrukcyjne parteru ze stropem nad parterem i schodami wraz ze zbrojeniem: * ściany konstrukcyjne parteru: - ściany budynków: 899,579 m2, - otwory na okna w ścianach murowanych: 23 szt., - otwory na drzwi, drzwi balkonowe i wrota w ścianach murowanych: 36 szt., - otwory w ścianach murowanych: 123 m, * elementy konstrukcyjne parteru ze stropem nad parterem: - nadproża żelbetowe zewnętrzne: 7,144 m3, - wieńce monolityczne na ścianach zewnętrznych: 14,936 m3, - wieńce monolityczne na ścianach wewnętrznych: 9,48 m3, - belki i podciągi żelbetowe: 11,207 m3, - żelbetowe płyty stropowe: 597,459 m2, - schody żelbetowe proste: 14,109 m2, - schody żelbetowe belki podestowe i kotwiące: 0,792 m3, - przygotowanie i montaż zbrojenia – pręty gładkie i żebrowane: 23,9 t, f) Ściany konstrukcyjne 1 piętra oraz elementy konstrukcyjne 1 piętra ze stropem nad 1 piętrem wraz ze zbrojeniem: * ściany konstrukcyjne 1 piętra: - ściany budynków: 335,972 m2, - otwory na okna w ścianach murowanych: 23 szt., - otwory na drzwi, drzwi balkonowe i wrota w ścianach murowanych: 12 szt., - otwory w ścianach murowanych: 60 m, * elementy konstrukcyjne 1 piętra ze stropem nad 1 piętrem: - nadproża żelbetowe zewnętrzne: 4,699 m3, - słupy żelbetowe: 21,007 m3, - belki i podciągi żelbetowe: 18,765 m3, - ramy żelbetowe: 30,704 m3, - wieńce monolityczne na ścianach zewnętrznych: 29,509 m3, - wieńce monolityczne na ścianach wewnętrznych: 0,824 m3, - żelbetowe płyty stropowe: 640,313 m2, - przygotowanie i montaż zbrojenia – pręty gładkie i żebrowane: 15,826 t, g) Szyb windowy: * ściany i strop żelbetowy: - ściany żelbetowe: 71,547 m2, - ściany żelbetowe – dodatek za obramowanie otworów w ścianie: 12,8 m, - żelbetowe płyty stropowe: 6,15 m2, - przygotowanie i montaż zbrojenia – pręty gładkie i żebrowane: 2,049 t, h) Przewody wentylacyjne i spalinowe z parteru ponad dach: - wentylacyjne kanały – dwukanałowe: 9,3 m, - wentylacyjne kanały – czterokanałowe: 15 m, - wentylacyjne kanały – sześciokanałowe: 7,5 m, - spalinowe i dymowe kanały: 9,3 m, - nakrywy kominów (czapki): 2,696 m2, - okładanie pustaków dymowych i wentylacyjnych: 48,191 m2, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej gr. 15 cm: 25,416 m2, - docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi frezowanymi: 22,775 m2, - wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie ponad 5 m: 3 szt., - obsadzanie kratek wentylacyjnych w kominach: 30 szt., - obsadzanie kratek wentylacyjnych wewnątrz budynku: 15 szt., i) Konstrukcja dachu, pokrycie, obróbki blacharskie, blenda, okna dachowe oraz ocieplenie stropu poddasza: * konstrukcja dachu z drewna nasyconego kl. C27: - murłaty – przekrój poprzeczny drewna: 4,722 m3, - podwaliny – przekrój poprzeczny drewna: 3,799 m3, - ramy górne i płatwie – przekrój poprzeczny drewna: 5,699 m3, - słupy – przekrój poprzeczny drewna: 3,302 m3, - kleszcze – przekrój poprzeczny drewna: 8,576 m3, - grzędy – kleszcze – przekrój poprzeczny drewna: 1,479 m3, - krokwie zwykłe – przekrój poprzeczny drewna: 23,909 m3, - krokwie narożne i koszowe – przekrój poprzeczny drewna: 3,216 m3, - miecze i zastrzały – przekrój poprzeczny drewna: 2,534 m3, - montaż desek czołowych i wiatrownicowych: 162,1 m, - ołacenie połaci dachowych łatami: 945,848 m2, * krycie dachu wraz z obróbkami blacharskimi dachowymi: - izolacje z folii dachowej – jedna warstwa: 945,848 m2, - montaż kontrłat dachowych: 1 494,25 m, - pokrycie dachów – na łatach: 945,848 m2, - pokrycie dachów – montaż gąsiorów oraz taśmy kalenicowej: 100,1 m, - pokrycie dachów – montaż taśmy kalenicowej: 100,1 m, - obróbki – z blachy powlekanej: 150,362 m2, - rynny dachowe prostokątne – z blachy ocynkowej: 74,8 m, - izolacje z folii – jedna warstwa: 67,32 m2, - rury spustowe okrągłe: 95,2 m, - montaż typowych stopni kominiarskich dachowych: 18 szt., - montaż typowych ław kominiarskich: 16,6 m, - pokrycie dachów – montaż barier śniegowych: 66,7 m, * okna kolankowe ścienno – dachowe i dachowe oddymiające: - osadzenie okien w połaci dachowej: 99,8 m, - osadzenie okien kolankowych w ścianie i połaci dachowej: 17 szt., - osadzenie okien kolankowych w ścianie i połaci dachowej z oknem oddymiającym dachowym: 3 szt., - osadzenie okien dachowych oddymiających: 2 szt., * ocieplenie stropu poddasza: - izolacja z folii paroizolacyjnej: 1 027,155 m2, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe – jedna warstwa: 1 027,155 m2, j) Ścianki działowe: - ścianki działowe pełne: 550,347 m2, - ścianki działowe budynków wielokondygnacyjnych: 15,546 m2, - otwory w ścianach murowanych: 71,9 m, - ścianki ustępowe systemowe: 15,434 m2, k) Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna: * stolarka okienna: - okna aluminiowe uchylno – rozwieralne: 117,684 m2, - okna aluminiowe stałe: 127,152 m2, - drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe balkonowe: 5,64 m2, - drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnętrzne szklone: 7,52 m2, - drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe pełne zewnętrzne: 2,35 m2, - drzwi brama aluminiowa dwuskrzydłowa: 6,087 m2, - drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe: 29,959 m2, II. Instalacja odgromowa: - montaż uziomów lub przewodów uziemiających: 245 m, III. Instalacja kanalizacji sanitarnej: - przejścia kanalizacji przez przeszkody budowlane: 1 szt., - wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach: 15 m, - przebicie otworów w elementach z betonu: 6 szt., - wykopy nieumocnione o ścianach pionowych: 67,2 m3, - podłoża z kruszyw naturalnych: 84 m2, - rurociągi z PCV kanalizacyjne, Fi 160mm: 80 m, - rurociągi z PCV kanalizacyjne, Fi 110mm: 60 m, - obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym: 16,8 m3, - zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3 m: 42 m3, - wywóz samochodami samowyładowczymi do 1 km: 25,2 m3, - rura wywiewna z PCV, Fi 160 mm: 6 szt., - zamurowanie bruzd w ścianach z cegieł: 15 m, - zabetonowanie otworów w stropach i ścianach: 6 szt., IV. Przyłącz kanalizacji sanitarnej: - rury ochronne, Dn 200 mm: 2,4 m, V. Instalowanie urządzeń – wentylator, czerpnia: - wentylator dachowy + podstawa tłumiąca: 1 kpl., - czerpnie lub wyrzutnie dachowe prostokątne: 8 szt., VI. Roboty pomiarowe tyczenie (uprawniony geodeta): - roboty pomiarowe tyczenie: 1 kpl. Szczegółowy zakres prac ujęty jest w dokumentacji projektowej technicznej i przedmiarach robót, które stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: 18 8815 0002 0000 0000 0260 0003 z adnotacją „wadium –Budowa budynku wielofunkcyjnego w SIENIAWIE”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, może żądać przedłożenia umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w siwz Wykonawcy mogą składać: a) Oświadczenia, o których mowa w niniejszej siwz dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. b) Dokumenty, o których mowa niniejszej siwz, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim z zastrzeżeniem rozdz. IX ust. 16 SIWZ. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX niniejszej siwz, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale IX ust. 4 siwz, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. W przypadku, o którym mowa w ust. 15, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. Zamawiający zastrzega, że w zgodzie z treścią art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty wskazane w rozdziale IX ust. 1 niniejszej siwz, dotyczące tych podmiotów. Na kolejnym etapie weryfikacji Zamawiający może żądać przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ustępie 4 pkt 2 niniejszego rozdziału. Ponadto wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach