Przetargi.pl
Budowa budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na siedzibę Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku wraz z parkingiem i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Klepackiej oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na siedzibę Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku wraz z parkingiem i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Klepackiej oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na siedzibę Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku wraz z parkingiem i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Klepackiej w Białymstoku oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - dz. nr ewid. geod. 1660, 1661,1662,1673/2, 1674/4,1676/4 oraz 944 - zgodnie z dokumentacją projektową, na którą składa się: projekty, przedmiary robót zgodnie z zestawieniem wykaz dokumentacji, decyzja - pozwolenie na budowę oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Budynek opieki społecznej i socjalnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie jest zaprojektowany w kształcie prostokąta, w technologii tradycyjnej, ściany murowane dwuwarstwowe z gazobetonu z izolacją ze styropianu EPS 15 cm, dach płaski dwuspadowy o kącie nachylenia 3 stopnie z płyt stropowych SP sprężonych. Nadproża monolityczne oraz prefabrykowane. 3. Jest to budynek jednokondygnacyjny- parterowy, niepodpiwniczony o powierzchni użytkowej: 2063,86 m 2 i kubaturze 11.750,97 m 3. Przy wejściu głównym w najwyższej części budynku zaprojektowano hol na którym mieści się kilka działów i sekcji oraz miejsca do wypełniania druków. W niższej części budynku zaprojektowano pomieszczenia biurowe, salę konferencyjną, kotłownię oraz sanitariaty. Na lewo od wejścia głównego zaprojektowano pomieszczenia archiwum. 4. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. 5. Przedmiotem zamówienia jest również zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą tj. budowa 46 miejsc postojowych , dwa zjazdy, chodniki i oświetlenie terenu oraz przyłącza. 6. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 7. Wymaga się udzielenia co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na konstrukcję budynku oraz 36 miesięcznej na pozostałe roboty wraz z materiałami. 8. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 65 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. o/Białystok numer rachunku 91 1240 5211 1111 0010 3558 3081. Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują w rozdziale VIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach