Przetargi.pl
Budowa budynku użyteczności publicznej świetlicy wiejskiej wraz z niezbędnymi urządzeniami i obiektami towarzyszącymi

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku użyteczności publicznej świetlicy wiejskiej wraz z niezbędnymi urządzeniami i obiektami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. LOKALIZACJA I STAN INSTNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny: 48 AM-1, obręb Bagno, - adres: ul. Ziołowa 64, Bagno 2. Istniejący stan zagospodarowania działki: Działka o numerze ewidencyjnym 48 AM-1 obręb Bagno, zlokalizowana przy ul. Ziołowej. Obecnie na działce będącej przedmiotem niniejszego opracowania znajduje się budynek wiejskiej remizy OSP, wiata oraz plac zabaw. Budynek remizy oraz wiata ze względu na zły stan techniczny przeznaczone zostały do rozbiórki. W związku z niewielką kubaturą budynku oraz jego prostą konstrukcją roboty rozbiórkowe częściowo zostaną wykonanie ręczne. Na terenie przedmiotowej inwestycji znajduje się zjazd publiczny z drogi dz. nr geod. 194. II. DANE OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 1. Forma obiektu: Projekt zakłada budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Bagno wraz z niezbędnymi urządzeniami i obiektami towarzyszącymi. Przewiduje się wydzielenie części budynku Świetlicy wiejskiej jako części o przeznaczeniu gospodarczym oraz technicznym. Ponadto dla przedmiotowej inwestycji przewiduje się budowę zbiornika na ścieki, przyłącza kanalizacyjnego wraz z wewnętrzną instalacją kanalizacyjną oraz przekładkę przyłącza wodociągowego w związku z kolizją z projektowaną konstrukcją budynku. III. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: A. Roboty przygotowawcze: - prace rozbiórkowe istniejącego budynku z wywiezieniem gruzu, - rozebranie altany drewnianej, - rozebranie ogrodzenia z siatki - ścięcie drzew z mechanicznym karczowaniem pni, - wywiezienie dłużyc, karpiny i gałęzi. B. Roboty ziemne i fundamentowe: - wykonanie pełnego umocnienia pionowych ścian wykopów liniowych, - wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym C8/10, - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, - wykonanie fundamentów z bloczków betonowych na zaprawie cementowej, - wykonanie izolacji cieplnych z płyt styropianowych pionowych na zaprawie z siatką, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii polietylenowej szerokiej. C. Roboty ogólnobudowlane: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z pap pow. poziomych na lepiku na gorąco - dwie warstwy, - wykonanie ścian budynku jednokondygnacyjnego z bloczków z betonu komórkowego 24 cm, - wykonanie ścian z pustaków szklanych 25x25x10 cm, - wykonanie ścianek działowych o grubości 12 cm, - wykonanie dachu z wiązarów deskowych, - ułożenie foli wstępnego krycia na krokwiach, - pokrycie dachów dachówką - karpiówka ceramiczna wraz z gąsiorami i dachówkami skrajnymi, - montaż rynien dachowych półokrągłyc z PCV, - montaż rur spustowych okrągłych z PCV, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż wyłazu dachowego kopułowego z kołnierzem uniwersalnym, z gazowymi otwieraczami, - montaż ościeżnic drewnianych zewnętrznych - zwykłe dwukrotnie malowane, - montaż skrzydeł drzwiowych wejściowych, - montaż bram segmentowych garażowych, - montaż ościeżnic drewnianych wewnętrznych,. - wykonanie parapetów wewnętrznych z kamienia naturalnego granitowego brązowego, - wykonanie tynków wewnętrznych cementowych kat. IV, - wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach, - wykonanie posadzek z ubitych materiałów sypkich, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pow. poziomych z papy na lepiku na zimno, - wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych poziome na wierzch konstrukcji na zaprawie - styropian, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej - poziome podposadzkowe, - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej, - wykonanie posadzek epoksydowych powłokowych EP gr. 0,5 mm, - wykonanie cokolika z płytek ceramicznych podłogow. terakotowych 150x150 mm, - licowanie ścian płytkami z kamienia sztucznego o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej, - wykonanie sufitu podowieszanego kasetonowego, - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych. D. Prace wykończeniowe zewnętrzne: - wykonanie podkładów ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, - wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym, - wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami zatarte na gładko gr. 10 cm - opaska betonowa, - wykonanie podjazdu, - montaż profili elewacyjnych - parapety zewnętrzne stalowe, - wykonanie ocieplenia ścian budynku z gazobetonu o szer. 15 cm, - licowanie ścian płytkami klinkierowymi o wymiarach 25x12 cm, - licowanie schodów płytkami klinkierowymi o wymiarach 25x12 cm, - wykonanie poręczy dla niepełnosprawnych, E. Roboty drogowe i zagospodarowanie terenu: - wykonanie mechanicznego plantowania gruntu rodzimego kat. I-III, - zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, grunty sypkie kat. I-III, - humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm - humus z odzysku, - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II z nawożeniem, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 15 cm, - wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji - grub. warstwy po zagęszczeniu 12 cm - podjazd pod garaż, - wykonanie krawężników betonowych wtopionych o wym. 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej, F. Roboty instalacyjne: Elektryczne: - puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze i podwójne o śr. do 60 mm - dla łączników i dla gniazd wtykowych, - wykonanie opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych - świetlówkowa 4x18 W, - gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym metalowym z uziemieniem 3-biegunowym przykręcanym o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 4mm2, - wykonanie opraw oświetleniowych awaryjnych, - łączniki świecznikowe podtynkowe w puszcze instalacyjnej, - łączniki krzyżowe, dwubiegunowe podtynkowe w puszcze instalacyjnej, - włącznik różnicoprądowy w rozdzielnicach, - obsadzenie w podłożu kołków plastikowych rozporowych w gotowych ślepych otworach w ścianie lub stropie, - przewody kablowe płaskie typu YDYp-750 V układane w tynku do innego podłoża, łączny przekrój żył do 7,5 mm2, - przewody kablowe płaskie typu YDYp-750 V układane w tynku do innego podłoża, łączny przekrój żył do 24 mm2, -montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach, wyłącznik naprądowy 1-biegunowy, -wykonanie badań i pomiarów instalacji uziemiającej, instalacji skuteczności zerowania, - sprawdzenie stanu izolacji po tynkowaniu bez względu na rodzaj instalacji i przewodów, - sprawdzenie samoczynnego włączenia zasilania, - wykonanie instalacji odgromowej. Sanitarne i wodociągowe: - demontaż istniejącego szamba (wypompowanie ścieków, dezynfekcja, rozbiórka, zasypanie pisakiem z zagęszczeniem), - wykonanie robót instalacyjnych CPV, - wykonanie podejść dopływowych o śr. 16 mm do wody zimnej lub ciepłej do zaworów czerpanych, - wykonanie podejść dopływowych o śr. 20 mm do misek ustępowych, - wykonanie podejść dopływowych o śr. 16 mm do wody zimnej lub ciepłej do baterii, - montaż zaworów przelotowych albo zwrotnych do wody zimnej lub ciepłej o śr. 15 mm - zawór kolankowy do WC, - baterie natryskowe śr. 15 mm montowane na ścianie w kabinie, - baterie umywalkowe, zlewozmywakowe śr. 15 mm dla niepełnosprawnych, - wykonanie próby szczelności instalacji wody zimnej i ciepłej, - instalacji pompy ciepła dla cwu, - montaż agregatu zewnętrznego. Klimatyzacja i ogrzewanie: - montaż klimatyzatora ściennego, - montaż sterownika, - dostawa urządzeń klimatyzacyjnych i akcesoriów, - wykonanie próby szczelności urządzeń i instalacji obiegu freonu, - przedmuchanie azotem urządzeń i instalacji chłodniczych freonowych, - montaż grzejnika elektrycznego Q=379 np. KAM-E 60x35, - montaż grzejnika elektrycznego Q=245, np. KAM-E 50x35, - montaż grzejnika elektrycznego Q=497, np. KAM-E 70x40, - wykonanie instalacji ogrzewania kominkowego. IV. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: kierownika budowy i kierowników robót, b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo Budowlane, c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną, wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. 4. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 7. Koszty obsługi geodezyjnej inwestycji leżą po stronie Wykonawcy. 8. Koszty obsługi archeologicznej inwestycji leżą po stronie Wykonawcy jeśli zachodzi taka potrzeba. 9. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 10. Zadanie współfinansowane jest w ramach: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Przyznana pomoc zostanie przeznaczona na operacje typu: "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne", na operacje typu "Kształtowanie przestrzeni publicznej" oraz na operacje typu "Ochrona zabytków budownictwa tradycyjnego" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego programem. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający informuje, że środki przewidziane na realizację zadania w roku 2019 wynoszą 200 000 zł brutto. Pozostała kwota zostanie wypłacone wykonawcy po realizacji zamówienia w roku 2020. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowali roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne podobne do będących przedmiotem zamówienia, związane z przebudową albo remontem co najmniej jednego obiektu o powierzchni - nie mniejszej niż 250 metrów kwadratowych, dla którego została wydana decyzja o pozwoleniu na użytkowanie, b) dysponuje co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz dostaw" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach