Przetargi.pl
Budowa budynku szkolno-dydaktycznego w Zespole Szkól Muzycznych - domu perkusisty w Tarnowie, ul. Lippóczy`ego

Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4/327
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882708 , fax. 014 6222833
  • Data zamieszczenia: 2011-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji
    ul. Nowa 4/327 4/327
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882708, fax. 014 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku szkolno-dydaktycznego w Zespole Szkól Muzycznych - domu perkusisty w Tarnowie, ul. Lippóczy`ego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego: Budowa budynku szkolno-dydaktycznego w Zespole Szkół Muzycznych - domu perkusisty w Tarnowie, ul. Lippóczy`ego wraz z towarzyszącą infrastrukturą (w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy - załącznik Nr 5a i Decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego - załącznik Nr 5b). 2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu, obejmującej usytuowanie obiektów: sala koncertowa, dom perkusisty, budynek administracyjno-dydaktyczny, boisko sportowe, wraz z wizualizacją ze wskazaniem kolorystyki i propozycją materiałów wykończeniowych, a następnie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie DOMU PERKUSISTY. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5a do SIWZ Program funkcjonalno - użytkowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z wizualizacją ze wskazaniem kolorystyki i propozycją materiałów wykończeniowych. Koncepcja wraz z wizualizacją ma zawierać usytuowanie następujących obiektów: sala koncertowa, dom perkusisty, budynek administracyjno-dydaktyczny, boisko sportowe - szczegółowe wymagania dla tych obiektów zawarte są w programie funkcjonalno-użytkowym, będącym załącznikiem Nr 5a do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji co najmniej dwóch koncepcji zagospodarowania terenu i dwóch wizualizacji. W przypadku, gdy żadna z przedstawionych koncepcji lub wizualizacji nie uzyska akceptacji, Wykonawca zobowiązany jest do dalszego przedstawiania kolejnych koncepcji i wizualizacji. 3.2. Sporządzenie projektu budowlanego, projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla budynku p.n.: DOM PERKUSISTY. Projekt budowlany, wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, należy sporządzić, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót (z podziałem na branże): a) zagospodarowanie terenu (m.in. przyłącza i sieci, chodniki, droga dojazdowa, drenaż terenu), b) budowa budynku DOM PERKUSISTY wraz z sieciami i przyłączami. Podczas projektowania należy przyjmować materiały posiadające wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG. 3.3. Uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę, pozwolenia wodno-prawnego, uzyskanie pozytywnych opinii PIP, Sanepidu, Straży Pożarnej, pozwolenia na użytkowanie oraz opracowanie pism dla Zamawiającego koniecznych do uzyskania tych pozwoleń. 3.4. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wybudowanie obiektu zgodnie z pozwoleniem na budowę, opracowaną dokumentacją projektową obiektu oraz sieci infrastruktury towarzyszącej i uzyskanie dla nich wszelkich decyzji administracyjnych (pozwolenia na budowę, pozwolenia wodno - prawnego, pozwolenie na użytkowanie). Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. Wszelkie użyte do budowy materiały i urządzenia podlegają sprawdzeniu po dostarczeniu na budowę, a przed wbudowaniem akceptacji Zamawiającego. 3.5.Wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z art. 21a, ust. 1 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010, nr 243, poz.1623 ze zm.), 3.6. Obsługa geodezyjna (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), 3.7. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku i przekazanie Zamawiającemu (w formie papierowej 3 egzemplarze + wersja CD), o którym mowa w art. 5 ust. 3 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010, nr 243, poz.1623 ze zm.), 3.8. Wykonanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz. U. z 2010. Nr 109 poz. 719) oraz wyposażenie obiektu w sprzęt p. pożarowy (dostawa i montaż), oznakowanie dróg ewakuacyjnych oraz montaż znaków ochrony przeciwpożarowej, 3.9. Rozruch instalacji i urządzeń, 3.10. Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozytywnych opinii Państwowej Straży Pożarnej, Inspekcji Pracy, Sanepidu oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach