Przetargi.pl
Budowa budynku szatniowo - socjalnego w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 w Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie

Augustowskie Centrum Edukacyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, Al. Kard. Wyszyńskiego 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6432861 , fax. 087 6432861
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Augustowskie Centrum Edukacyjne
    Al. Kard. Wyszyńskiego 3 3
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 087 6432861, fax. 087 6432861
    REGON: 00018455000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku szatniowo - socjalnego w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 w Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dobudowę budynku szatniowo - socjalnego do budynku dydaktyczno - szkoleniowego (w zakresie wymienionym w kosztorysie), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 7000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki: 2) dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3) w okresie ostatnich pięciu lat tj. od dnia 01 maja 2004 r. lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż 5 lat, wykonali z należytą starannością co najmniej trzy roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 250.000,00 zł każda potwierdzona referencjami zawierającymi wskazanie podanego zakresu, 4) posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu, w kwocie zgodnej ze złożoną ofertą. 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druki stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Formularz cenowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym wg przedmiaru robót załączonego do SIWZ oraz specyfikacji technicznej, wraz z zestawieniem ilościowo-wartościowym użytych materiałów i sprzętu. 8. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej od osoby, która pełniła będzie funkcje kierownika budowy. 10. Wykaz wykonanych, z należytą starannością, w ciągu pięciu ostatnich lat tj. od dnia 01 maja 2004 r. lub z okresu prowadzenia działalności gospodarczej robót budowlanych w odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. każda, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Wykaz podwykonawców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Warunki gwarancji i usług gwarancyjnych złożone na druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Dowód uiszczenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ace.pol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach