Przetargi.pl
Budowa budynku szatni przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym przy ul. Warszawskiej 697 stan surowy zamknięty

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku szatni przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym przy ul. Warszawskiej 697 stan surowy zamknięty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem inwestycji jest budynek szatni przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym przy ul. Warszawskiej 697 wraz z zagospodarowaniem terenu, na którym projektowane są nowe miejsca parkingowe, zieleń, nowe utwardzenia terenu, wiata śmietnikowa oraz usunięcie istniejącej studni. Inwestycja planowana jest na działce nr ewid. 398. Działka pod planowaną inwestycję jest zagospodarowana. Na działce istnieje budynek szkolny. Projektowany budynek szatni będzie przyległy do istniejącego budynku szkolnego od strony południowej. Na działce oprócz budynku szkolnego istnieją boiska do gry w gry drużynowe, tj. koszykówkę, piłkę nożną. Część powierzchni jest utwardzona płytami betonowymi i asfaltem 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku szatni - powierzchnia zabudowy 281 m2, powierzchnia użytkowa brutto 240,16 m2. Stan surowy zamknięty obejmuje: 1)budynek o postawionej konstrukcji, bez wykończenia, bez instalacji, bez stolarki wewnętrznej z dachem pokrytym blachą, 2)stolarkę zewnętrzną drzwiową, 3)stolarkę zewnętrzną okienną, obróbki blacharskie (parapety zewnętrzne), 4)konstrukcję dachu wraz z pokryciem blachą i instalacją odgromową, 5)obróbki blacharskie kominów, dachu wraz z rynnami i rurami spustowymi, 6)montaż wyłazu dachowego, wyrzutni dachowych i wywiewek kanalizacyjnych 7)ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z tynkiem. 8)ocieplenie połaci dachowych i stropów, wraz z konstrukcją wsporczą, 9)posadzkę na parterze do poziomu (rzędnej) - 0,58 tj. do poziomu chudego betonu gruntowanego abizolem włącznie, 10)ścianki działowe (bez stolarki wewnętrznej), 3.Roboty budowlane prowadzone na elewacjach istniejącego budynku Parter 1)demontaż okien na parterze budynku - 11 szt., 2)zamurowanie otworów części likwidowanych okien - 7 szt., ocieplenie ściany zewnętrznej wraz z tynkiem w miejscach po otworach okiennych 3)wstawienie okien O2 odporności ogniowej na parterze - 4 szt., 4)wybicie dwóch otworów dla projektowanych drzwi (część pokrywa się z istniejącymi otworami po likwidacji okien), 5)doposażenie otworów drzwiowych w nadproża, 6)montaż drzwi D4 - 2 szt. Piętro 1)likwidacje dwóch istniejących balkonów, 2)likwidacja okien balkonowych, 3)wybicie części ścian przy otworach po likwidacji okien balkonowych, 4)zamurowanie dolnej części otworów po oknach balkonowych z ocieplenie ściany zewnętrznej wraz z tynkiem, 5)doposażenie otworów okiennych w nadproża, 6)montaż okien O3 i O5, 7)demontaż okna nad istniejącym wejściem do budynku, 8)częściowe zamurowanie otworu po demontażu, 9)montaż okna O4, 10)na linii łączenia z nowoprojektowanym stropodachem zlikwidować zewnętrzne warstwy ścienne, tj. tynk oraz ocieplenie, 11)po wykonaniu stropodachu ubytki w warstwach uzupełnić. Dach (w miejscu przecięcia się nowoprojektowanego komina z linią dachu) - likwidacja części dachu 4.Roboty budowlane prowadzone na terenie projektowanej części działki 1)przebudowa istniejącej instalacji kanalizacyjnej do połączenia z zbiornikiem szamba dla istniejacego budynku 2)Przebudowa linii kablowej - przyłacza kablowego niskiego napięcia - 0,4 kV i złacza kablowego ZK-3 na ZK-21 wraz ze zmianą lokalizacji układu pomiarowego 3)likwidacja chodników i jezdni na części projektowanej 4)likwidacja istniejącej wiaty śmietnikowej 5)montaż wiaty śmietnikowej z drzwiami przesuwnymi, ścianami i drzwiami z olistwowania z poziomych listew modrzewia. 5.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy oraz dokumentacji projektowej. 6.Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu). 7.Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1)Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 2)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 3)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową. 4)Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do placu budowy, dostęp do wody i energii elektrycznej. 5)W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalną pracą szkoły. 6)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 7)Zieleń znajdującą się na terenie budowy, która nie jest przeznaczona do usunięcia, należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 8)Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 9)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 10)Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 11)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1)organizacji i wykonywania prac, 2)zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3)ochrony środowiska, 4)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, 6)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, 7)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł) w formie przewidzianej w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach