Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Spiczkach

Gmina Orla ogłasza przetarg

  • Adres: 17106 Orla, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
    ul. Mickiewicza 5
    17106 Orla, woj. podlaskie
    tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
    REGON: 5065960000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Spiczkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej, zbiornika na nieczystości ciekłe, zjazdu oraz zagospodarowanie terenu na działkach geodezyjnych nr 327 i 54/4 w miejscowości Spiczki. 2) przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy PZP opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę murowanego budynku o wymiarach 12,00 m x 11,90 m, o powierzchni użytkowej 108,00 m². Realizacja robót budowlanych zostaje podzielona na dwa etapy terminowe tj. stan surowy zamknięty w 2017r., a wykończenie w 2018r. 1) I etap – stan surowy zamknięty z terminem realizacji - do dnia 30 listopada 2017r. Zakres robót obejmuje m.in.: a) obsługę geodezyjną, b) roboty rozbiórkowe – fundament, c) roboty ziemne, d) roboty konstrukcyjne betonowe i żelbetowe, e) roboty murarskie, f) roboty izolacyjne, g) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, h) wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu oraz obróbek blacharskich, 2) II etap – stan budynku pod klucz z terminem realizacji – nie później niż do dnia 31 sierpnia 2018r. Zakres robót obejmuje m.in.: a) obsługę geodezyjną, b) wykonanie posadzek, c) tynkowanie i malowanie, d) wykonanie elewacji, e) wykonanie obróbek i obrynnowanie dachu, f) wykonanie przyłącza wodociągowego, g) budowa zbiornika na nieczystości ciekłe, h) roboty sanitarne z montażem instalacji i urządzeń, i) roboty elektryczne z podłączeniem instalacji wewnętrznej do skrzynki elektrycznej licznikowej wykonanej przez PGE (przyłącze energetyczne jest doprowadzone do działki nr 327 i zakończone skrzynką licznikową), j) wykonanie instalacji elektrycznej odgromowej, k) zabezpieczenie osłonowe przewodu telekomunikacyjnego pod projektowanym zjazdem, l) budowa zjazdu z drogi publicznej powiatowej, m) zagospodarowanie terenu, utwardzenie kostką betonową, n) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym świadectwa charakterystyki energetycznej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, o) uzyskanie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego pozwoleń, opinii, zgłoszeń (np. straż pożarna, stacja sanitarno – epidemiologiczna) wymaganych przepisami prawa oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku z zagospodarowaniem terenu od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Bielsku Podlaskim. Tabelaryczny podział na dwa etapy przedstawiają przedmiary robót. 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważny”, „równoważnie opisanym”. W przypadku wskazanych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest ofert w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót będą zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, to jest takimi których parametry odpowiadają lub przewyższają parametry urządzeń lub materiałów wskazanych przykładowo w opisie przedmiotu zamówienia. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany udokumentować (na pisemne wezwanie Zamawiającego) dane tych urządzeń i materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego oznaczenia danego urządzenia lub materiału, dostarczenia stosownych dokumentów pozwalających ocenić równoważność do urządzeń lub materiałów przykładowo wskazanych, np. atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta potwierdzająca parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym (zał. Nr 2), specyfikacji technicznej (zał. Nr 3), przedmiarach robót (zał. Nr 4). 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (art. 29 ust. 3a pzp.) – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oraz Podwykonawca wykonując roboty budowlane - konstrukcyjne przy budowie budynku zatrudniał wszystkich pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę (w pełnym wymiarze etatu) - w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach