Przetargi.pl
Budowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kosakowie wraz z instalacjami: wod-kan, gazową, c.o., elektroenergetyczną, wentylacji mechanicznej i kanalizacji deszczowej

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kosakowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kosakowie wraz z instalacjami: wod-kan, gazową, c.o., elektroenergetyczną, wentylacji mechanicznej i kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa strażnicy dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kosakowie wraz z infrastrukturą (instalacje wewnętrzne i zewnętrzne oraz przyłącza: wodociągowo-kanalizacyjna, kanalizacji deszczowej, grzewcza, gazowa, wentylacji mechanicznej, elektryczna, budowa dojść i dojazdów do budynku oraz miejsc parkingowych) na części działki nr 64/40 oraz części działki nr 64/41 w miejscowości Kosakowo, w gminie Kosakowo w tym: 1. Budynek strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej – projektowany III kondygnacyjny budynek położony bezpośrednio przy ścianie istniejącego budynku użyteczności publicznej, w którym znajduje się obecnie remiza. Na parterze budynku, w całości przeznaczonym na potrzeby strażnicy, planuje się garaż z trzema stanowiskami wozów bojowych, dyżurkę i zaplecze socjalne. Na półpiętrze planuje się kotłownię, a na piętrze część socjalną z salą remizy. Charakterystyczne parametry budynku: a) powierzchnia zabudowy 286,18 m2; b) powierzchnia netto: 466,06 m2, w tym: parter - 250,45 m2, półpiętro 8,49 m2, piętro – 207,12 m2; c) budynek niepodpiwniczony o wysokości od urządzonego terenu przy wejściu do budynku do najwyższego punktu 10,0 m; d) ilość kondygnacji nadziemnych: 2 w obrębie hali garażowej i Sali remizy i 3 w obrębie zaplecza socjalnego; e) długość x szerokość (wymiary maksymalne) budynku: 12,34 x 24,89m; f) szerokość elewacji frontowej (od strony ul. Chrzanowskiego): 24,89m; g) elementy wykończeniowe dodatkowe:  na klatce schodowej w obrębie parteru znajduje się przejście łączące projektowany budynek z istniejącym;  osoby niepełnosprawne będą miały dostęp do III kondygnacji budynku za pomocą urządzeń typu schodołaz;  schody zewnętrzne stalowe; 2. Miejsca postojowe – 12 istniejących miejsc postojowych, w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej. 3. Infrastruktura: a) instalacje wewnętrzne i zewnętrzne: wodociągowo-kanalizacyjna, kanalizacji deszczowej, grzewcza, gazowa, wentylacji mechanicznej, elektryczna; b) przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, gazowe, elektroenergetyczne. c) nawierzchnie:  kostka betonowa gr. 8 cm – dojścia i dojazd;  wymiana kostki brukowej na odcinku nowego budynku;  wybrukowanie w całości placu pomiędzy budynkami;  stanowiska parkingowe; 4. Zagospodarowanie terenu – wykonanie trawników. Prace ziemne przewidują rozebranie istniejącej nawierzchni utwardzonej w obrębie budynku i projektowanych terenów biologicznie czynnych oraz przygotowanie wykopu pod budynek. Ściany wykopu należy zabezpieczyć zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Należy zachować szczególną ostrożność podczas wykonywania wykopów ze względu na wykonywanie robót budowlanych w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego budynku. Projektowany budynek wykorzystuje ukształtowanie terenu i nie wymaga zastosowania makroniwelacji. Teren inwestycji posiada istniejące ogrodzenie. Nie przewiduje się wykonywania nowego ogrodzenia. W miejscu planowanego budynku należy rozebrać kolidujący fragment istniejącego ogrodzenia. Planuje się zagospodarowanie wód opadowych z dachu projektowanego budynku poprzez odprowadzanie jej do istniejącej kanalizacji deszczowej. W tym celu planuje się przebudowę istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100). 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca je przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w Rozdziale 1 SIWZ. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej został dołączony do oferty. 5. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w terminie wskazanym w pkt 4 powyżej, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w: 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275), Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający Zamawiającemu oddzielne przechowywanie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w miejscu wskazanym w Rozdziale I pkt 1 SIWZ. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. Wadium w powyższych formach należy wnieść na okres związania ofertą określony w Rozdziale X niniejszej SIWZ. 8. Uwaga! Zamawiający uzna wadium złożone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej za ważne w przypadku, gdy będzie sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zapis, że gwarancja jest bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w jego imieniu, f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała w stosunku do Wykonawcy co najmniej jedna z przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy . 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 12 niniejszego rozdziału. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 4) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego, na wniosek Wykonawcy, zaliczone będzie przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia – Załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach