Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 74 47 002 , fax. 085 7447133
- Data zamieszczenia: 2016-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 23
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133
REGON: 00029382900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku RCKiK w Białymstoku Terenowy Oddział w Hajnówce w technologii modułowej ZP/PN-3/16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku (dokończenie budowy) Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku Terenowy Oddział w Hajnówce, na nieruchomości o numerze geodezyjnym 3370 przy ul. doc. Adama Dowgirda w Hajnówce.
2. Budynek realizowany będzie w technologii modułowej na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii panelowej pod warunkiem opracowania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej zamiennej w tym zakresie.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę zaprojektowanej konstrukcji metalowej budynku na drewnianą. W takim przypadku przedmiot zamówienia będzie obejmował również wykonanie adaptacji dokumentacji projektowej - wykonanie zamiennego projektu konstrukcyjnego wykonawczego i zamiennego projektu budowlanego do uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę oraz uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację całej inwestycji wraz z podłączeniem do wszystkich niezbędnych mediów (wod.-kan., energii elektrycznej, ciepła systemowego i cwu, infrastruktury teletechnicznej - Internet, telefonia stacjonarna, kontrola dostępu, klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, instalacja odgromowa, itp.), z dostawą niezbędnych urządzeń, z robotami wykończeniowymi, zagospodarowaniem terenu, zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową oraz z uporządkowaniem terenu wokół budynku.
5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje elementów wykonanych, w szczególności:
5.1 fundamentów i prac towarzyszących (schody zewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych),
5.2 infrastruktury zewnętrznej:
a) przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, deszczowej i c.o.,
b) elektrycznej i teletechnicznej,
5.3 doziemnej instalacji podposadzkowej - sanitarnej, deszczowej,
5.4 utwardzenia dojazdów, parkingów, chodników, placu manewrowego, podjazdu dla niepełnosprawnych i opaski wokół budynku,
5.5 wycinki drzew i krzewów.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowe elementy nie uwzględnione w dokumentacji projektowej, w szczególności:
6.1 wykonanie wjazdowego systemu parkingowego,
6.2 inne prace i usługi nie wykonane, a wyszczególnione w załączonym PFU z kwietnia 2015 r. (który stanowił podstawę do pracowania dokumentacji projektowej - Załącznik nr 1 do SIWZ), w Dokumentacji projektowej oraz opisane szczegółowo w Załączniku nr 2 do SIWZ.
7. Kompleksowa współpraca z gestorami sieci w sprawie wykonania przyłączenia budynku do zewnętrznych sieci zasilających w media oraz z instytucjami, na których terenie te sieci i/lub urządzenia są zlokalizowane.
8. Koordynacja wszystkich uzgodnień i wykonawstwa wszystkich robót, dostaw i usług, w tym wykonawstwa instalacji i podłączeń zarezerwowanych dla gestorów mediów:
8.1 dokumentowanie przebiegu procesu inwestycyjnego,
8.2 obsługa geodezyjna i geotechniczna inwestycji,
8.3 pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w zakresie wykonanej adaptacji dokumentacji projektowej,
8.4 pełnienie nadzoru inżynierskiego nad wykonywaniem robót budowlanych przez kierownika/-ów robót o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych,
8.5 zgłoszenie i uzyskanie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego pozytywnej decyzji administracyjnej dopuszczającej budynek do użytkowania, w tym prowadzenie uzgodnień i dopełnienie odbiorów branżowych przez odpowiednie władze i gestorów mediów,
8.6 przekazanie inwestycji Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą, decyzjami administracyjnymi, aktualną mapą geodezyjną z elementami zgłoszenia budynku do zasobów geodezyjnych miasta Hajnówka, świadectwem efektywności energetycznej budynku, kartami gwarancyjnymi (budynku i urządzeń), atestami i aprobatami technicznymi, wynikami testów i sprawności wykonanych instalacji i urządzeń, instrukcjami obsługi i eksploatacji, itp. dokumentami.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ, uszczegółowienie przedmiotu zamówienia i zakres robót nieobjętych dokumentacją projektową, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ oraz zapisy niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 t.j.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem Wadium w procedurze Nr ZP/PN-3/16. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2) - 5), oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym dokument ten nie może stanowić całości z ofertą.
6. Zamawiający żądać będzie przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26