Przetargi.pl
Budowa budynku przedszkola i żłobka w Stanisławowie - etap II

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-304 Stanisławów, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 575 090, , fax. 257 575 857
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32
    05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 257 575 090, , fax. 257 575 857
    REGON: 71158243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanislawow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przedszkola i żłobka w Stanisławowie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45317000-2 Instalacje zewnętrzne Przedmiotem Zamówienia Publicznego jest: - Budowa parkingu na 15 miejsc postojowych, wykonanie wygrodzenia śmietnika, wymiana bram wjazdowych i furtek (od strony ul. Lipowej), - Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych, - Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego, - Rozbiórka istniejącego (starego) budynku Przedszkola, - Rozbiórka istniejącego placu zabaw. 3.2. Zagospodarowanie terenu: 1. Budowa parkingu na 15 miejsc postojowych, w tym: : - 14 miejsc postojowych do parkowania prostopadłego o wymiarach 5,0 m x 2,5 m dla samochodów osobowych; - 1 miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej do parkowania prostopadłego o wymiarach 5,0 m x 3,6 m dla samochodów osobowych; - drogę wewnętrzną, stanowiącą dojazd do projektowanych miejsc postojowych o szerokości jezdni od 5,50 m do 6,35 m. Zgodnie z wytycznymi projektowania dróg przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni dojazdowych i miejsc postojowych: - kostka betonowa brukowa - 8 cm - podsypka piaskowo-cementowa - 3 cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - 25 cm - warstwa filtracyjna z piasku - 15 cm Materiały konstrukcyjne: - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie wg normy PN-S-06102/1997; - krawężnik i betonowe – dwuwarstwowe, wibroprasowane; - kostka brukowa betonowa wibroprasowana dwuwarstwowa. 2. Wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego ocynkowanego w wysokości 1620,00mm na cokole systemowym betonowym prefabrykowanym wysokości 20cm wraz z furtką panelową dostosowaną do wysokości ogrodzenia, montowaną na słupkach stalowych, szerokość przejścia 110cm, co stanowi wygrodzenie śmietnika. 3. Wymiana 2 bram wjazdowych wraz z furtkami od strony ul. Lipowej Szerokość bram: 500cm, wysokość: 1620,00mm. UWAGA: Z uwagi na pozostawienie istniejącego ogrodzenia, bramy i furtki należy wycenić w sposób umożliwiający dopasowanie ich do istniejącego ogrodzenia. 4. Budowa placu zabaw: W pierwszej strefie zaproponowano urządzenie służące zabawie i integracji najmłodszych dzieci, pozwalające na wspinanie się, zjeżdżanie, czołganie, chowanie się, zabawy manualne, odgrywanie ról i odpoczywanie. W drugiej strefie umieszczono dwa bujaki i karuzelę- urządzenia odpowiednie dla zarówno najmłodszych jak i starszych dzieci pozwalające huśtać się, balansować i kręcić rozwijając poczucie równowagi i koordynację ruchową dzieci. W środku strefy zaproponowano „las” kolorowych słupów oddzielający obydwa urządzenia, dający pole do kreatywnej zabawy i rozwijania dziecięcej wyobraźni. Strefa trzecia przeznaczona jest dla dzieci nieco starszych, zaproponowano w niej wyższe urządzenie z dwiema zjeżdżalniami, elementami wspinaczkowymi, linowym torem przeszkód, grą w kółko krzyżyk oraz liczydło. Urządzenie pozwala rozwijać zwinność, ćwiczy koncentrację jak również rozwija intelektualnie. Od północy strefę zamyka żywy tunel z wierzby wiciowej zmieniający się wraz z porami roku i stale rozwijający się. W strefie czwartej znajduje się strefa relaksu z huśtawką typu bocianie gniazdo pozwalająca na zabawę kilkorga dzieci na raz i krzywe zwierciadło umieszczone pomiędzy dwiema ławkami z oparciem. Strefa piąta - z myślą o propagowaniu zdrowego odżywiania zaprojektowano kącik warzywny - 5 donic do uprawy warzyw, owoców lubi ziół. Każda z grup dostanie pod opiekę jedną donicę i będzie miała za zadanie wysiew, codzienną pielęgnacje i zbiór swoich własnych plonów. Strefa szósta to ścieżka sensoryczna, podzielona na mniejsze fragmenty wypełnione materiałami o różnych fakturach, kształtach, kolorach i wielkościach. Ścieżka sensoryczna stymuluje receptory, usprawnia motorykę dużą, rozwija równowagę oraz wrażenia dotykowe. Strefa siódma jest najdalej wysuniętym elementem placu zabaw. To uniwersalne, miejsce spotkań uwielbiane przez dzieci, w którym można spędzić długie godziny, tworząc budowle z piasku. Wszystkie strefy zostały ograniczone wijącą się pomiędzy nimi ścieżką z kolorowej nawierzchni poliuretanowej połączonej w jednym miejscu drewnianym mostkiem, który znajduje się w strefie ósmej. Pod mostkiem jest wrażenie rzeczki będą sprawiały niebieskie kwiaty zimozielonego barwinka ( Vinca minor) . W strefie dziewiątej wokół placu zabaw, na obszarze trawnika zaproponowano uformowanie pięciu wzniesień o różnej wielkości stanowiących dodatkowe pole do zabawy i eksploracji naturalnego otoczenia. 5. Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego: Do oświetlenia zewnętrznego przewiduje się latarnie oświetleniowe LED o mocy 55W – 6szt. Wysokość słupka oświetleniowego – 3,6m. 6. Rozbiórka istniejącego budynku przedszkola Budynek parterowy wykonany w technologii szkieletowej drewnianej z elementami murowanymi, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym o niesymetrycznych połaciach. Fundamenty - betonowe o szerokości ok.25cm i głębokości ok.100cm. Budynek – ściany konstrukcyjne parteru wielowarstwowe z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej oraz szkieletu drewnianego. Ściany działowe – grubości 15cm szkieletowe drewniane oraz murowane. Strop – dźwigary dachowe. Dachem dwuspadowy o niesymetrycznych połaciach, pokrycie główne z papy asfaltowej, występują też elementy eternitu falistego. DANE GABARYTOWE BUDYNKU Powierzchnia zabudowy - 573,23m² Powierzchnia użytkowa - 521,16m² Kubatura budynku - 2727,59m3 UWAGA: Budynek będzie rozbierany metodą ręczną przy użyciu narzędzi ręcznych: szpadli, kilofów, młotów, łomów, łyżek itp. 7. Rozbiórka istniejącego placu zabaw Rozbiórka istniejącego placu zabaw, na miejsce którego wybudowany zostanie parking na 15 miejsc postojowych. Rozbiórce podlegać będzie także fragment ogrodzenia, oddzielającego plac zabaw od komunikacji wewnętrznej. UWAGA: Wskazane elementy wyposażenia i materiały rozbiórkowe należy pozostawić do dyspozycji Inwestora 3.3. Szczegółowy zakres rzeczowy Przedmiotu Zamówienia został określony w: 1. Wielobranżowej dokumentacji projektowej składającej się z: - Projektu: „Budowa parkingu na 15 miejsc postojowych wraz z drogami pożarowymi – obiekt kat. XXII i XXV. Budowa wewnętrznej linii oświetlenia terenu – obiekt kat. XXVI” wraz z Decyzją Pozwolenia na budowę z dnia 26.04.2018r. nr 358/18 - Projektu: „Zgłoszenie budowy obiektów małej architektury w miejscu publicznym – placu zabaw. Kategoria obiektów budowlanych: VIII” – stanowiącego załącznik do zgłoszenia przyjętego przez Starostę Mińskiego dnia 02.03.2018 nr AB.6743.14.13.2018 - Projektu: „Zgłoszenie rozbiórki budynku przedszkola” – stanowiącego załącznik do zgłoszenia przyjętego przez Starostę Mińskiego dnia 02.03.2018r. nr AB.6743.14.13.2018 stanowiących załącznik Nr 10 do SIWZ. 2. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załącznik Nr 11 do SIWZ. 3. Decyzjach administracyjnych, załącznik nr 12 do SIWZ. 4. Ofercie Wykonawcy. Realizacja przedmiotu Umowy podlegać będzie odbiorom częściowym i częściowemu fakturowaniu, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo - terminowo - finansowym, który stanowi Załącznik Nr 1 do Umowy. Harmonogram rzeczowo – terminowo - finansowy w czasie realizacji robót może ulec zmianie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia uaktualniony Załącznik Nr 1 do Umowy w terminie 7 dni od daty wystąpienia okoliczności, które spowodowały jego zmianę. Przedmiot Zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). -Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w formie gwarancji bankowej albo gwarancji ubezpieczeniowej, powinna ona zawierać klauzule, że jest gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie. Treść gwarancji będzie zgodna z postanowieniami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. W przypadku wadium składanego przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji ubezpieczeniowej/bankowej winna znaleźć się informacja, że gwarancja zabezpiecza ofertę składaną wspólnie przez Wykonawców. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 89 9226 0005 0035 0583 2000 0030 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na wykonanie „Budowa budynku przedszkola i żłobka w Stanisławowie – etap II Sprawa RIiOŚ.271.6.2020”. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć do oferty w następujący sposób: kserokopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty w sposób trwały, natomiast oryginał tego dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, -jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składające się na ofertę: - wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, - ksero dowodu wpłaty wadium, - parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, - kosztorys ofertowy uproszczony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach