Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 74 47 002 , fax. 085 7447133
- Data zamieszczenia: 2013-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 23
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133
REGON: 00029382900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku Oddziału RCKiK w Bielsku Podlaskim w technologii modułowej ZP/PN-46/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku RCKiK w Białymstoku - Oddział w Bielsku Podlaskim przy ul. Kleszczelowskiej 1, na części nieruchomości o nr. geodezyjnym 3607/11. 2. Inwestycja prowadzona będzie w technologii modułowej, w formule zaprojektuj i wybuduj w oparciu o załączony Program funkcjonalno-użytkowy. 3. W zakres inwestycji wchodzi: 3.1. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 3.1.1. przedprojektowej koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej budynku. Wykonawca przedstawi co najmniej dwie koncepcje architektoniczne i co najmniej dwie koncepcje aranżacji i wystroju wnętrz wraz z wizualizacjami multimedialnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do co najmniej dwóch fal poprawek każdej z koncepcji. 3.1.2. zaprojektowanie architektury i konstrukcji budynku Oddziału wraz z kompleksową aranżacją wnętrz, w tym: zaprojektowanie mebli laboratoryjnych, biurowych, mebli do szatni, aneksu kuchennego i mebli do stołówki dawców, zaprojektowanie usytuowania aparatury medycznej, urządzeń chłodniczych i urządzeń komputerowych, 3.1.3. zaprojektowanie wszystkich instalacji i podłączeń do niezbędnych mediów, w tym przełożenia podziemnych instalacji, kolidujących z projektowaną inwestycją, wraz z uzgodnieniami gestorów mediów, 3.1.4. zaprojektowanie zagospodarowania terenu wokół budynku, w tym ciągów pieszo- jezdnych (elementy dojścia i dojazdów do budynku), elementy terenów zielonych, 3.1.5. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 3.1.6. opracowanie kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach, 3.2. uzyskanie decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowę, w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego, 3.3. wycinka drzew kolidujących z inwestycją, 3.4. realizacja całej inwestycji w trybie pod klucz, zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową, w tym roboty wykończeniowe i uporządkowanie terenu wokół budynku, 3.5. dokumentowanie przebiegu procesu inwestycyjnego, 3.6. obsługa geodezyjna i geotechniczna inwestycji, 3.7. pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji, 3.8. zgłoszenie i uzyskanie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego pozytywnej decyzji administracyjnej dopuszczającej budynek do użytkowania, 3.9. przekazanie inwestycji Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą, decyzjami administracyjnymi, aktualną mapą geodezyjną, świadectwem efektywności energetycznej budynku itp. dokumentami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ, z wyjątkiem zapisu dot. konstrukcji budynku. Zamawiający dopuszcza drewnianą lub metalową konstrukcję budynku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 5 O/Białystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000 z dopiskiem - Wadium w procedurze nr ZP/PN-46/13. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wniesionego wadium (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kasie RCKiK w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, pokój nr 40, I piętro)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26