Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalno -użytkowego pn. : BUDYNEK MIESZKALNO-USŁUGOWY PRZY PLACU ZGODY W GŁUCHOŁAZACH

Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Plac Basztowy 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092631 , fax. 077 4092631
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Plac Basztowy 3 3
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092631, fax. 077 4092631
    REGON: 53150000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO ZE 100 % UDZIAŁEM GMINY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalno -użytkowego pn. : BUDYNEK MIESZKALNO-USŁUGOWY PRZY PLACU ZGODY W GŁUCHOŁAZACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa wolnostojącego budynku mieszkalno-usługowego trzykondygnacyjnego o konstrukcji mieszanej o pow. 1987,25 m2 , kubaturze 8 310 m3 wraz z niezbędnym wyposażeniem technicznym oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku , w tym: drogi , parking , zieleń. Projektowany obiekt obejmuje lokal użytkowy nr 1 o pow. 877,09 m2 i lokal użytkowy nr 2 o pow. 43,58 m2 na parterze oraz dwie kondygnacje z mieszkaniami w ilości 13 sztuk powyżej parteru . Łączna powierzchnia mieszkań wynosi 936,65 m2 netto. 1.1. Budowa budynku mieszkalno-usługowego wyposażonego w : a) wewnętrzną instalację wodociągową i kanalizacyjną , b) wewnętrzną instalację elektryczną , c) wewnętrzną instalację telefoniczną , d) instalację domofonową , e) orurowanie dla instalacji TV i internetu , f) wewnętrzną instalację gazową , g) instalację oświetlenia zewnętrznego; h) przyłącza instalacji gazowej i elektrycznej , i) wentylacji naturalnej , j)instalację c.o. zasilaną z indywidualnych kotłów gazowych w mieszkaniach k) instalację odgromową , 1.2.wykonanie kanalizacji deszczowej , 1.3.wykonanie ciągów komunikacyjnych i parkingów ( m.in.: powierzchnia jezdni - 413,80 m2 , powierzchnia chodników - 97,70 m2 , powierzchnia terenu zielonego - 163,40 m2). 1.4.zagospodarowanie terenu. 1.5.W lokalu użytkowym nr 1 nie będą wykonane instalacje wewnętrzne : wodna, kanalizacyjna , c.o., elektryczna oraz instalacja wentylacji .Wykonawca wykona w tym lokalu użytkowym przejścia przez stropy i dach dla wentylacji . 1.6.Wykonawca wykona dla lokalu użytkowego nr 1 przyłącza instalacji : wodnej , kanalizacyjnej , gazowej, elektrycznej. W lokalu użytkowym nr 1 nie będą wykonane : - tynki wewnętrzne na ścianach , - sufity podwieszane , - ścianki działowe , - kotłownia, - montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej . 1.7. W lokalu użytkowym nr 1 podłoga będzie wykonana tylko w zakresie : - podsypki piaskowo-żwirowej , - warstwy chudego betonu. Pozostałe warstwy podłogi nie będą wykonane. 2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym, wykonawczym ,projekcie zagospodarowania działek nr 588-1 i 588-2 , przedmiarze robót, specyfikacji istotnych warunków zamówienia ,specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i dokumentacji geotechnicznej pn. : Dokumentacja geotechniczna z rozpoznawania podłoża gruntowo-wodnego dla zadania inwestycyjnego Budowa domu mieszkalnego wielorodzinnego w Głuchołazach przy Placu Zgody . II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8 , 45200000-9, 45211350-7 ,45300000-0 , 45400000-1 , 45111291-4 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium : Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 75 000 zł .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi Art. 22 pkt 1 i nie są wykluczeni na podstawie Art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymogi SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał minimum budowę dwóch budynków w technologii tradycyjnej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2 każdy, wyposażonych w instalacje sanitarne, c.o. i instalacje elektryczne b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia , tj. posiadającą lub posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie :- kierowania robotami budowlanym w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej , - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 3 000 000 PLN . Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przedstawią : 1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące Art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami , 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu., wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem powierzchni użytkowej , rodzaj technologii wykonania, wyposażenie w instalacje oraz daty i termin wykonania. 5. Dokumenty potwierdzających, że roboty budowlane o których mowa w pkt. 2 zostały wykonane należycie. ( np. referencje) 6 .Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i ich wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu czynności , które będą wykonywać. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8. Uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Polisę , a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.). W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w punkcie 1,2 i 3. muszą osobno złożyć wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy -Prawo zamówień publicznych( dokument nr 1 ) , pod warunkiem , iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną. Wspólnie Wykonawcy tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty wymienione w pkt od 4 do 9 Wspólne złożenie dokumentów, o którym mowa powyżej, prowadzić ma do udowodnienia spełniania warunków udziału w postępowaniu, postawionych w SIWZ (wystarczające będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnianie warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ) Wymienione dokumenty w pkt. 2,3,4,7,8,9 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, osobę działającą w jego imieniu zgodnie z przedstawionym pełnomocnictwem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs.glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach