Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego 12 rodz. w Nowogardzie przy ul. Cmentarnej 15 - etap II

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2010-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego 12 rodz. w Nowogardzie przy ul. Cmentarnej 15 - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 1 budynku mieszkalnego 12 rodz. na działce geodez. nr 161/4 w Nowogardzie, wraz z wew. instalacjami wod-kan, c.o., cwu., gazową, elelektryczną oraz wykonanie zewnętrznych sieci wod-kan, deszczowej, zasilającej elektrycznej 0,4 kV, elektrycznej - oświetlenia terenu, a także zagospodarowania terenu (dojście do budynku, nasadzenia zieleni, plac zabaw, montaż ławek parkowych). 4.2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: budynek jest parterowy, niepodpiwniczony, zaprojektowany w technologii tradycyjnej - murowany, bez poddasza użytkowego. Stanowi II etap zespołu niskiej zabudowy wielorodzinnej. Konstrukcja dachu drewniana (wiązary kratowe), dwuspadowy, kryty dachówką. Liczba mieszkań w budynku 12, wejście do każdego mieszkania indywidualne z zewnątrz poprzez nisze wejściowe i wiatrołapy. Struktura mieszkań 1-, 2-, 3-pokojowe. Zagospodarowanie terenu obejmuje budowę ciągu pieszego do budynku B (nawierzchnia z kostki betonowej) wraz z nasadzeniem zieleni, wykonaniem placu zabaw i montażem ławek parkowych. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie włączenia do sieci kanalizacyjnej i wykonanie przyłącza do sieci wodociągowej (w zakresie przyłączenia budynku B), deszczowej (w zakresie przyłączenia budynku B), przyłącze energetyczne do budynku B, wraz z oświetleniem terenu. 4.3. Zakres rzeczowy inwestycji: Zamawiający posiada pełną dokumentację techniczną dotycząca budowy dwóch budynków komunalnych 12 rodz. wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa jednego budynku komunalnego 12 rodz. oznaczonego w dokumentacji jako budynek B wraz infrastrukturą towarzyszącą w związku z powyższym dokumentacja dotycząca zew. sieci wod-kan, zagospodarowania terenu, zasilenia energetycznego i oświetlenia terenu będzie realizowana w mniejszym zakresie: a) przyłącze wodociągowe od W9 do Wp25, wraz ze studniami wodomierzowymi (6 szt). b) zewnętrzna sieć kanalizacyjna - włączenie do studni S2, odprowadzenie ścieków z budynku B do sieci, wykonanie przykanalików (Ps4 do Ps15.1), studziennek sanitarnych (Ts4 do Ts14), studni S3; c) kanalizacja deszczowa - wykonanie studni chłonnych (SCh1 do SCh12), przykanalików deszczowych (Rs1 do Rs10), studni D1, wpustu WU2; d) zewnętrzna siec energetyczna i oświetlenie terenu - przyłącze energetyczne do budynku B (od e24 do e27, oświetlenie terenu (od e14 do e22) 3 lampy oświetleniowe; e) zagospodarowanie terenu - dojścia do mieszkań w budynku B, nasadzenia zieleni w całości, zgodnie z projektem, wykonanie placu zabaw (ustawienie dwóch huśtawek typu bujaczki) i 1 ławki parkowej drewnianej. Uwaga: Zamawiający rezygnuje z wykonania piaskownicy wchodzącej w urządzenie placu zabaw na rzecz ustawienia 1 szt. ławki parkowej. Łączna ilość ławek do zamontowania wynosi 8 szt. (Należy skorygować przedmiar w poz. 12. Element 5 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw w kosztorysie Zagospodarowanie terenu). Powierzchnia zabudowy: 621,6 m2 Powierzchnia użytkowa: 499,3 m2 Liczba mieszkań: 12 szt Kubatura: 3 073 m3 Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do SIWZ. Załączony przedmiar robót jest opracowaniem pomocniczym, nie stanowi podstawy wyceny robót, a służy jedynie orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych do wykonania prac. 4.4. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji technicznej, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) Polskich Normach 4.5. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 ze zmianami). 4.6. Zakres robót oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienia kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r, nr 120, poz. 1126), b) obsługę geodezyjną w czasie realizacji zadania, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z powykonawczą dokumentacją geodezyjną, c) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 4.7. Roboty objęte zamówieniem zostaną odebrane protokołem odbioru końcowego. 4.8. Odbioru końcowego robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zmawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy i Inspektora Nadzoru w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 15000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach