Przetargi.pl
Budowa budynku magazynowo-warsztatowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 596, obręb 2 Widuchowa, gmina Widuchowa, powiat Gryfino, województwo zachodniopomorskie.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4411200 , fax. 091 4411300
  • Data zamieszczenia: 2010-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Tama Pomorzańska 13A 13A
    70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4411200, fax. 091 4411300
    REGON: 81193272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku magazynowo-warsztatowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 596, obręb 2 Widuchowa, gmina Widuchowa, powiat Gryfino, województwo zachodniopomorskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na zadaniu inwestycyjnym pn.: Wybudowanie budynku magazynowo- warsztatowo- socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 596, obręb 2 Widuchowa, gmina Widuchowa, powiat Gryfino, województwo zachodniopomorskie. Oznaczona kodami CPV : GŁÓWNYM CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, oraz dodatkowymi : ROBOTY ZIEMNE: CPV 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby ROBOTY BETONOWE: CPV 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne CPV 45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe CPV 45262300-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty ROBOTY ZBROJARSKIE: CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej IZLOACJE PRZECIWWILGOCIOWE: CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne IZOLACJA CIEPLNA I AKUSTYCZNA: CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne CPV 45321000-3 Izolacja cieplna i akustyczna PODŁOŻA I POSADZKI BETONOWE: CPV 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne CPV 45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe POSADZKI: CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45431000-7 Kładzenie płytek OBRÓBKI BLACHARSKIE: CPV 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne CPV 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty CPV 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych CPV 45261320-3 Kładzenie rynien LEKKIE ZABUDOWY Z PŁYT GIPSOWO-KARTONOWYCH: CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45421141-4 Instalowanie przegród SUFITY Z PŁYT G-K: CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych STOLARKA DRZWIOWA PŁYCINOWA: CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45420000-7 Roboty w zakresie stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie. CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów. ŚLUSARKA OKIENNA I DRZWIOWA ALUMINIOWA: CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45420000-7 Roboty w zakresie stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów OKŁADZINY WEWNĘTRZNE CPV 45431200-9 Kładzenie glazury ROBOTY MALARSKIE: CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie CPV 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących CPV 45442100-8 Roboty malarskie ROBOTY ŚLUSARSKIE: CPV 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych NAWIERZCHNIE UTWARDZONE: CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę CPV 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne CPV 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne CPV 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA: CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania INSTALACJE WEWNĘTRZNE WODNO-KANALIZACYJNE: CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne CPV 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych INSTALACJE WENTYLACJI MECHANICZNEJ: CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne CPV 45331210-1 Instalowanie wentylacji INSTALACJE WODOCIĄGOWE - PRZYŁĄCZE: CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne CPV 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych INSTALACJE KANALIZACYJNE - PRZYŁĄCZE: CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne CPV 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych INSTALACJE ELEKTRYCZNE: CPV 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne CPV 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego CPV 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego CPV 45312300-0 Instalowanie anten 2. Przygotowany teren pod budowę: 1) Teren inwestycji jest zniwelowany do rzędnej 4,40 m n.p.m. 2) Przyłącze kanalizacji sanitarnej wykonane od istniejącej studzienki sieci miejskiej S1 do studzienki kanalizacyjnej S3 włącznie 3) Przyłącze wodociągowe zrealizowane od istniejącej sieci do studzienki wodociągowej W2 włącznie. 4) Inwestor posiada warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej z istniejącej stacji transformatorowej Widuchowa oczyszczalnia nr 40163. W przypadku wyrażenia woli korzystania z czasowego zasilania placu budowy -prądem budowlanym- zgodnym z ww. warunkami przyłączenia , Wykonawca na czas budowy wykona podłączenie we własnym zakresie i na własny koszt. Kosztami wynikającymi ze zużycia mediów zostanie obciążony wykonawca. 3. Materiały Inwestora do wbudowania - zmagazynowane w Nadzorze Wodnym Podjuchy, do przewiezienia na plac budowy: 1) Kostka betonowa: a. kostka betonowa 10x20x8 cm koloru szarego - 440,0 m2 b. kostka betonowa 10x20x8 cm koloru grafit - 211,2 m2 c. kostka betonowa 10x20x8 cm koloru żółtego - 176,0 m2 2) Elementy prefabrykowane ogrodzenia i bram wjazdowych : a. Furtka z siatki wypełniona panelem VEGA U86 (bez słupków - montaż do konstrukcji betonowej) - światło otworu 110 cm, dostosowana do ogrodzenia o wysokości H=130 cm - szt.1. b. Brama przemysłowa samonośna na szynie PI130 z siłownikami kompletna - rama o profilu zamkniętym z wypełnieniem panelem VEGA 2D Super - światło otworu 900 cm ,łączna długość 1270cm dostosowana do ogrodzenia o wysokości H=130 cm - szt.1. c. Brama przemysłowa samonośna na szynie PI130 z siłownikami kompletna - rama o profilu zamkniętym z wypełnieniem panelem VEGA 2D Super - światło otworu 516 cm łączna długość 730cm, dostosowana do ogrodzenia o wysokości H=130 cm - szt.1. d. Ogrodzenie z paneli VEGA 2D Super o wysokości panela 103 cm , słupki z podstawami montowane do konstrukcji żelbetowej podwaliny e. Ilość słupków o wysokości 110 cm - 10 szt f. Ilość paneli VEGA 2D Super - 8 szt. g. Ogrodzenie o wysokości paneli VEGA 2D Super 183 cm, słupki montowane w gruncie w stopach betonowych h. Ilość słupków o wysokości 2,40m - 28 szt. i. Ilość słupków o wysokości 3,20m - 10 szt. j. ilość paneli VEGA 2D Super - 36 szt. 3) Bramy wjazdowe wyposażone w sterowanie elektroniczne na bazie siłowników do bram przesuwnych. Kolor bram i ogrodzenia: ocynkowane ogniowo, malowane proszkowo, kolor RAL 7016. Ogrodzenie wraz z akcesoriami montażowymi. 4. Zakres prac dla powyższego Zamówienia obejmuje: 1) Budowę budynku magazynowo- warsztatowego- socjalnego, tj. obiektu parterowego, niepodpiwniczonego z ukrytym za attyką dachem płaskim o minimalnym spadku połaci 6%. Budynek zaprojektowano w konstrukcji szkieletowej ze ścianami osłonowymi i dachem z prefabrykowanych płyt warstwowych. a. Powierzchnia użytkowa - 331,3 m2 b. Powierzchnia zabudowy - 361,3 m2 c. Kubatura - 1230 m2 d. Rzędna góry ścianki attykowej 3,90 m = 8,30 m n.p.m. 2) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej od studzienki S3 do budynku. 3) Budowę przyłącza wodnego od studzienki wodociągowej W2 do budynku. 4) Budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z koszami infiltracyjnymi . 5) Budowę sieci instalacji elektrycznej wraz z zainstalowaniem lamp zewnętrznego oświetlenia terenu i zasilaniem bram wjazdowych. 6) Budowę śmietnika wolnostojącego. 7) Wykonanie nawierzchni utwardzonych. 8) Wykonanie ogrodzenia terenu. 9) Uporządkowanie terenu. 10) Przygotowanie obiektu do odbioru tzn. miedzy innymi : a. uzyskanie protokołów miedzy innymi takich jak: protokół skuteczności ochrony przeciwporażeniowej budynku, protokół rezystancji izolacji przewodów i kabli, protokół rezystancji uziemień, protokół natężenia oświetlenia, protokół z zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych każdej powłoki malarskiej, protokół z badania zagęszczenia podsypki, protokół badania jakości wody, protokół szczelności instalacji wodnej i kanalizacyjnej b. zebranie atestów, aprobat technicznych bądź deklaracji zgodności na zastosowane materiały c. karty gwarancyjne. 5. Kosztorys ofertowy 1) Kosztorys ofertowy musi być wykonany, w oparciu o: a) Projekt architektoniczno-budowlany dla inwestycji pod nazwą -Budynek magazynowo-warsztatowo-socjalny wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 596, obręb 2 m. Widuchowa gmina Widuchowa woj. zachodniopomorskie- , który uzyskał pozwolenie na budowę decyzją nr 166/2009 z dnia 7 kwietnia 2009r. b) Projekt wykonawczy branży konstrukcyjnej dla inwestycji pod nazwą -Budynek magazynowo-warsztatowo-socjalny wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 596, obręb 2 Widuchowa gmina Widuchowa woj. zachodniopomorskie- listopad 2008 r. c) Dokumentacja uzupełniająca - zmiany - aneks dla inwestycji pod nazwą -Budynek magazynowo- warsztatowo- socjalny wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 596, obręb 2 m. Widuchowa, gmina Widuchowa, woj. zachodniopomorskie- marzec 2010 d) Przedmiar robót budowlanych. e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru. f) SIWZ 2) Kosztorys ofertowy musi posiadać : a) stronę tytułowa zawierającą - nazwę przedmiotu zamówienia, nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, wartość kosztorysową robót, b) przedmiar robót, c) kalkulację w skład której wchodzi: c 1. - liczba porządkowa c 2. - podstawa kalkulacji c.3. - opis pozycji c 4. - jednostka miary c 5. - ilość jednostek miary c.6. - cena jednostkowa c.7. - wartość pozycji d) tabelę elementów scalonych, e) zestawienie robocizny, materiału i sprzętu, 6. Termin rozpoczęcia prac: Termin przekazania placu budowy - nastąpi w terminie 4 dni od dostarczenia przez Wykonawcę, Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnego z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- Dz. U. Nr 120, poz.1126). Plan BIOZ Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 6 dni od dnia podpisania umowy. 7. Roboty dodatkowe oraz konieczne 1) W przypadku wystąpienia robót koniecznych lub dodatkowych do ich wyceny zastosowane zostaną ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu umownego. 2) W sytuacji wykonania robót koniecznych lub dodatkowych, które nie występują jako asortyment w kosztorysie umownym, ceny jednostkowe tych robót zostaną ustalone w oparciu o analizę indywidualną, kosztorysowe normy nakładów rzeczowych określone w odpowiednich katalogach oraz metodą interpolacji i ekstrapolacji, przy wykorzystaniu wielkości określonych w katalogach, uzgodnione uprzednio z Zamawiającym. 3) Kosztorys zostanie sporządzony w oparciu o wskaźniki cenotwórcze zawarte w kosztorysie umownym Wykonawcy. 8. Kary umowne: 1) Wykonawca zapłaci karę umowną Zamawiającemu w przypadku: a) odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego; b) zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki; c) zwłoki usunięcia usterek i wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie trwania rękojmi w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki. 2) Zamawiającemu przysługuje dochodzenie odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych w przypadku, gdy szkoda przewyższy wysokość kar umownych. 9. Odbiór prac: 1) odbiór końcowy - dokonany przez uprawnionych przedstawicieli stron umowy, w ciągu 14 dni od osiągnięcia gotowości do odbioru potwierdzonego wpisem Inżyniera Kontraktu - Inspektora Nadzoru do dziennika budowy; 2) odbiór ostateczny - polegający na ocenie wykonania robót związanych z ewentualnym usunięciem wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym i zaistniałych w okresie rękojmi, dokonany przez uprawnionych przedstawicieli stron umowy po wcześniejszym powiadomieniu pisemnym. 3) Zamawiający zakończy czynności odbiorowe w ciągu 14 dni roboczych od dnia przystąpienia do nich. 4) Z czynności odbiorowych strony umowy spiszą protokół w dniu ich zakończenia. 5) W razie wystąpienia przeszkód w dokonaniu odbiorów w terminach ustalonych zgodnie z zapisami ust.1 strony umowy uzgodnią inne terminy. 10. Dokumenty do odbioru: Wykonawca dla potrzeb końcowego odbioru robót przygotuje i przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) projekt powykonawczy; 2) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą potwierdzoną przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; 3) dziennik budowy; 4) pozostałe dokumenty wymagane przepisami i związane z wykonywanym zakresem niniejszej umowy niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 11. Fakturowanie: 1) Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi dwoma fakturami częściowymi oraz fakturą końcową. 2) Podstawę do wystąpienia faktur stanowić będą: a) dla faktury częściowej - protokół odbioru wykonanych robót potwierdzony przez Inżyniera Kontraktu - Inspektora Nadzoru, sporządzony na podstawie kosztorysów powykonawczych; b) dla faktury końcowej - protokół odbioru końcowego robót z kosztorysem powykonawczym. Wartość każdej z faktur częściowych nie może przekroczyć 30% wartości całkowitej zadania. 12. Nadzór inwestorski: Uprawnionym przedstawicielem na budowie będzie ze strony Zamawiającego - Inżynier Kontraktu - Inspektor Nadzoru 13. Podmioty (podwykonawcy), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 1) Wykonawca nie może zlecić całości robót objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom. 2) Zamawiający dopuszcza zlecenie części robót podwykonawcom, wymienionym w ofercie wykonawcy. 3) Wykonawca powinien określić zakres prac z powołaniem się na odpowiednią część dokumentacji, które wykonawca będzie wykonywał osobiście, a które za pomocą podwykonawców. 4) Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni przed zamiarem powierzenia części robót podwykonawcy, przedstawić Zamawiającemu umowę lub projekt umowy z podwykonawcą. Zamawiający w terminie 7 dni od przedstawienia w/w umowy lub jej projektu może zgłosić na piśmie sprzeciw lub zastrzeżenia. 5) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia przez podwykonawcę, którego wierzytelność jest częścią składową wystawionej faktury o dokonaniu zapłaty na rzecz tego podwykonawcy. Potwierdzenie powinno zawierać zestawienie kwot, które były należne podwykonawcy z tej faktury. W przypadku faktury końcowej potwierdzenie winno być dołączone do protokołu końcowego odbioru robót. Za dokonanie zapłaty przyjmuje się datę uznania rachunku podwykonawcy. 6) W przypadku niedostarczenia potwierdzenia, o którym mowa w ust. 2 Zamawiający zatrzyma z kolejnej należności Wykonawcy kwotę w wysokości równej należności podwykonawcy, do czasu otrzymania tego potwierdzenia. 7) Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizowanie przedmiotu umowy nastąpi po zakończeniu i odebraniu prac oraz po przedłożeniu zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy i podwykonawców o tym, że wszelkie wzajemne zobowiązania finansowe związane z wykonywanymi robotami dotyczącymi niniejszej umowy zostały uregulowane. 8) W przypadku, gdy Wykonawca przewidział udział w realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawców zobowiązany jest objąć ochroną odpowiedzialność za szkody wyrządzone również przez podwykonawców np. poprzez wprowadzenie stosownych zapisów w swojej polisie ubezpieczeniowej. 13. ZAŁĄCZNIKI DO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Projekt architektoniczno - budowlany dla inwestycji p.n.: Budynek magazynowo- warsztatowo-socjalny wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 596, obręb 2 m. Widuchowa, gmina Widuchowa, woj. zachodniopomorskie- który uzyskał pozwolenie na budowę decyzją nr 166/2009 z dnia 7 kwietnia 2009r. 2) Projekt wykonawczy branży konstrukcyjnej dla inwestycji p.n.: Budynek magazynowo- warsztatowo-socjalny wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 596, obręb 2 Widuchowa, gmina Widuchowa, woj. zachodniopomorskie- listopad 2008 r. 3) Dokumentacja uzupełniająca - zmiany - aneks dla inwestycji p.n. Budynek magazynowo- warsztatowo-socjalny wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 596, obręb 2 m. Widuchowa, gmina Widuchowa, woj. zachodniopomorskie- marzec 2010 4) Przedmiar robót budowlanych. 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru. 6) Warunki przyłącza do sieci elektroenergetycznej z dnia 18.03.2010 r. Załączniki 1), 2), 3), 4), 5) i 6) do opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w osobnych plikach zapisanych w formacie PDF pod nazwą -Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 160 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.rzgw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach