Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 20-027 Lublin, ul. Karłowicza 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 081 5321257
- Data zamieszczenia: 2009-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Karłowicza 4 4
20-027 Lublin, woj. lubelskie, fax. 081 5321257 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku magazynowo-biurowego w Opolu Lubelskim,ul.Przemysłowa 31. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku magazynowo-biurowego w Opolu Lubelskim przy ul.Przemysłowej 31. Zakres robót obejmuje rozebranie istniejącego na działce budynku garażowego oraz budowę nowego budynku magazynowo-biurowego . Projektowany budynek jest niepodpiwniczony, parterowy z częściową nadbudową piętra ,murowany z cegły ceramicznej pełnej o stropach żelbetowych TERIVA 6,0 o rozstawie osiowym co 45 cm, strop nad piętrem będzie zarazem stropodachem. Łączna powierzchnia użytkowa projektowanego budynku wynosi 236,82 m2 , w tym powierzchnia użytkowa parteru, stanowiąca magazyn na materiały przeciwpowodziowe wynosi 163,31 m2, natomiast nadbudowa pietra nad częścią magazynu , stanowiąca pomieszczenia biurowe wynosi 73,51 m2. Budynek wyposażony będzie w instalację wodociągową, gazową oraz kanalizację sanitarną. Obiekt będzie posiadał wewnętrzną instalację elektryczną oraz instalację odgromową. Ponadto wykonane zostaną przyłącza: wodociągowe z rur PE dn 40 o łącznej długości 13,5 m , kanalizacyjne z rur PVC dz 160 mm o długości 6,5 m, gazowe z rur PE dn 25 o długości 7,5 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ustanawia się wadium w kwocie 3 000 zł ( słownie : trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Wykażą się wykonawstwem w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z wykonaniem , remontem lub modernizacją budynków o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 350 000 zł. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokoły,itp.); 2.2) Dysponują kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania, a w szczególności zatrudniają kierownika z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 5) Zobowiążą się do ubezpieczenia robót będących przedmiotem zamówienia od szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi w zakresie ulewnych deszczy, obsunięciem się ziemi (osuwiska), huraganu i ognia, katastrofy budowlanej oraz innych zdarzeń losowych, OC i NW. 6) Udzielą gwarancji na wykonane roboty na minimum 3 lata Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach dołączonych przez wykonawców
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł; 1.5.Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych związanych z wykonaniem, remontem lub modernizacją budynków. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokoły itp.); 1.6.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o jego przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.; 1.7.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wejścia głównego oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej w sanitariatach i archiwach części nowej budynku, malowanie okien drewnianych w O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie zadaszeń zielonych pasów odpraw na dpg Hrebenne (płyta wyjazdowa z RP)
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1090L w m. Hanna w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - Budowy wiaty - zadaszenia na pojazdy osobowe z wydzieloną częścią na rowery
Dodano: 2016-06-17 - Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku (w tym budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż) - budowa ogrodzenia Zespołu Szkół nr 2
Dodano: 2016-06-14 - Budowa mostu przez rzekę Ciemięgę w km 3+747 drogi powiatowej Nr 2212L Jastków - Snopków w m. Snopków wraz z dojazdami oraz rozbiórką mostu istniejącego
Dodano: 2016-05-12 - Budowa hali magazynowej w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
Dodano: 2016-04-26 - Budowa żłobka gminnego MALUSZEK w Wesołówce
Dodano: 2016-04-15 - Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Orłów
Dodano: 2016-04-07 - Przebudowa drogi gminnej nr 110777 L w Zwierzyńcu na odcinku od drogi powiatowej nr 2951 L do granicy miasta.
Dodano: 2016-03-14