Gmina Lesznowola ogłasza przetarg
- Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, , fax. 22 757 92 70
- Data zamieszczenia: 2017-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
Gminna 60
05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, , fax. 22 757 92 70
REGON: 53901200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku komunalno – socjalnego w Lesznowoli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje budowę budynku mieszkalnego trzykondygnacyjnego o wymiarach maks. 25,51m/14, 40m . Strop Teriva 4.0/1, nad poddaszem sklepienie żelbetowe. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty balchodachówką na łatach drewnianych. Wysokość budynku w kalenicy 12 m . Na każdym piętrze znajduje się osiem lokali mieszkalnych. Łącznie w budynku znajdować się będzie 24 lokale mieszkalne. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia następujących wymagań: a) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu wypełnione tabele wartości elementów scalonych z 8% oraz 23% podatkiem VAT. b) Termin wprowadzenia na budowę w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy c/ Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu d) W kwestii zakresu ilościowego wyposażenia obiektu, oraz zagospodarowania terenu należy uwzględnić do wyceny inwestycji ilości i materiały zawarte w przedmiarze robót. e) Wykonawca winien spełnić następujące minima realizacyjne: - do 30.06.2018r. Wykonawca zakończy następujące roboty: wykonie robót stanu surowego otwartego dla całości zadania . - do dnia 1.09.2018r. Wykonawca wykona roboty stanu surowego zamkniętego - na 45 dni przed umownym terminem zakończenia zadania Wykonawca winien rozpocząć procedury odbiorowe ze służbami zewnętrznymi tj. Sanepid, PSP, PINB - przekazywany budynek winien być posprzątany w stopniu umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określą Załączniki do SIWZ: 1. Projekt budowlany. 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 3. Kosztorysy ślepe oddzielnie z 8% i 23% stawką podatku VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). Niniejsze pełnomocnictwo musi określać: a) postępowanie o zamówienie publiczne, którego ono dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu lub siedziby, c) ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika, d) zakres umocowania. Uwaga: Treść Pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich uprawnionych Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku spółki cywilnej, której wspólnicy traktowani są jako Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie – jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty – zobligowani są załączyć do oferty powyżej wyszczególnione pełnomocnictwo. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia w wyznaczonym terminie, wymaganych oświadczeń i dokumentów lub złożenia wyjaśnień Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce „PRZETARGI” informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (oryginał) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W SIERPCU, UL. DWORCOWA
Dodano: 2024-03-28 - Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Załuskach Al. Robiniowa
Dodano: 2024-03-18 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego – 40 lok. mieszkalnych wraz z zewnętrzną infrastrukturą techniczną i urządzeniem terenu w miejscowości Suwałki.
Dodano: 2024-02-02 - Budowa budynku wielorodzinnego nr 21A z lokalami na wynajem przy ul. Wołodyjowskiego w Ostrowi Mazowieckiej wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego
Dodano: 2024-01-25 - REMONT LOKALI MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (13 lokali)
Dodano: 2023-10-10 - Odbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku koszarowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalno-usługowy przy Al. Tysiąclecia 2A w Pułtusku
Dodano: 2023-07-05 - Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego w Płońsku
Dodano: 2023-05-24 - Odbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku koszarowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalno-usługowy przy Al. Tysiąclecia 2A w Pułtusku
Dodano: 2023-05-19 - Budowa budynku mieszkalnego z mieszkaniami przeznaczonymi na wynajem wraz z infrastrukturą zewnętrzną na działce nr 23/2 obręb 35 przy ul. Gospodarczej 19 w Siedlcach.
Dodano: 2022-10-11 - Adaptacja pomieszczeń w budynku PSP w Jaworze Soleckim na sale dydaktyczne.
Dodano: 2020-07-06