Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w budynku PSP w Jaworze Soleckim na sale dydaktyczne.

Gmina Sienno ogłasza przetarg

  • Adres: 27-350 Sienno, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 378-60-18 w. 22 , fax. 483 786 134
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sienno
    ul. Rynek
    27-350 Sienno, woj. mazowieckie
    tel. 048 378-60-18 w. 22, fax. 483 786 134
    REGON: 54289900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sienno.pl/index.php?ids=36

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w budynku PSP w Jaworze Soleckim na sale dydaktyczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń zlokalizowanych w poziomie piwnicy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jaworze Soleckim obejmujących 3 sale lekcyjne i korytarz. Zakres inwestycji obejmuje: Roboty rozbiórkowe: • Pomieszczenie nr „0.2” - KOMUNIKACJA:  odgruzowanie posadzki,  demontaż istniejącej tablicy energii elektrycznej,  wyburzenie ściany działowej prowadzącej z korytarza do części piwnicy nie objętej opracowaniem,  demontaż drzwi prowadzących na klatkę schodową wraz z wykuciem ościeżnicy,  wykucie ościeżnic w istniejących otworach drzwiowych do sali lekcyjnych (5 szt.),  wyburzenie zamurowanego otworu z korytarza na zewnątrz budynku. • Pomieszczenia nr „0.3”, „0.4”, „0.5” – SALE LEKCYJNE:  odgruzowanie posadzki,  demontaż istniejących okien wraz z wykuciem ościeżnic (7 szt.),  powiększenie otworów okiennych w salach lekcyjnych bez naruszenia istniejących nadproży (zgodnie z częścią rysunkową i zestawieniem stolarki), Roboty instalacyjne: • Pomieszczenie nr „0.2” - KOMUNIKACJA:  instalacje sanitarne: centralne ogrzewanie,  instalacje elektryczne: oświetlenie bytowe, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, monitoring, instalacja dzwonkowa, • Pomieszczenia nr „0.3”, „0.4”, „0.5” – SALE LEKCYJNE:  instalacje sanitarne: centralne ogrzewanie,  instalacje elektryczne: oświetlenie bytowe, oświetlenie awaryjne, instalacja gniazd wtykowych, instalacja komputerowa. Roboty wykończeniowe. • Pomieszczenie nr „0.2” - KOMUNIKACJA:  wykonanie warstw posadzkowych,  tynkowanie ścian,  wykonanie sufitu podwieszanego,  wykonanie zabudowy GKB oznaczonej w części rysunkowej,  układanie płytek podłogowych,  montaż stolarki drzwiowej,  malowanie ścian i sufitów,  montaż osłon na grzejnikach. • Pomieszczenia nr „0.3”, „0.4”, „0.5” – SALE LEKCYJNE:  zamurowanie otworów drzwiowych oznaczonych na rysunku,  zaślepienie otworów wentylacyjnych w pomieszczeniu „0.3” oznaczonych na rysunku;  wykonanie przebić z pomieszczenia „0.4” do zaślepionych trzonów wentylacyjnych,  wykonanie warstw posadzkowych,  tynkowanie ścian,  wykonanie sufitów podwieszanych,  wykonanie zabudowy GKB oznaczonej w części rysunkowej,  montaż stolarki drzwiowej i okiennej,  wykonanie wykończenia posadzki w postaci wykładziny PCV,  malowanie ścian i sufitów,  montaż osłon na grzejnikach. • Schody zewnętrzne prowadzące do piwnicy:  układanie płytek gresowych antypoślizgowych,  wykonanie balustrady ochronnej.. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt Architektoniczno-Budowlany, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 3) przedmiary robót (pomocniczo) 4) wzór umów Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumentacja projektowa dostępna jest dla zainteresowanych Wykonawców na stronie internetowej www.bip.sienno.pl Kompletna dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego w dniach roboczych w godzinach służbowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne wydane poza granicami RP; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.sienno.pl/ wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach