Przetargi.pl
Budowa budynku wielorodzinnego nr 21A z lokalami na wynajem przy ul. Wołodyjowskiego w Ostrowi Mazowieckiej wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego

MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja 66
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296795433
  • Data zamieszczenia: 2024-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
    ul. 3-go Maja 66
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296795433
    REGON: 550667860
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wielorodzinnego nr 21A z lokalami na wynajem przy ul. Wołodyjowskiego w Ostrowi Mazowieckiej wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku wielorodzinnego nr 21A z lokalami na wynajem przy ul. Wołodyjowskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działkach o nr ewid. 3737; 3720; 3751; 3752/1 wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego.2. Budynek zaprojektowano w układzie prostym z 2 klatkami schodowymi o trzech nadziemnych kondygnacjach (w tym z poddaszem użytkowym) i jednej kondygnacji podziemnej. Obiekt składa się z 2 segmentów z klatkami schodowymi o łącznej ilości 27 mieszkań; 14 lokali mieszkaniowych jedno-pokojowych i 13 lokali mieszkaniowych dwupokojowych. Budynek został zaprojektowany w konstrukcji tradycyjnej murowanej ze stropami żelbetowymi, przykryty dachem dwuspadowym drewnianym z odwodnieniem zewnętrznym. W podpiwniczeniu przewidziano komórki lokatorskie, pomieszczenia techniczne, wózkownie i pomieszczenie dla gospodarza budynku.3. Zakres zamówienia obejmuje również w szczególności:1) Rozbiórkę istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego;2) Rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego z komórkami;3) Rozbiórkę istniejącego przyłącza, doziemnych instalacji, małej architektury, schodów wejściowych, ogrodzenia wewnętrznego oraz nawierzchni betonowej;4) roboty ziemne;5) roboty konstrukcyjno-budowlane;6) roboty elewacyjne i wykończeniowe;7) wykonanie przyłączy i zewnętrznych instalacji sanitarnych, energetycznych, elektrycznych i telekomunikacyjnych;8) wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych, elektrycznych i telekomunikacyjnych;9) wykonanie instalacji odgromowej, RTV/SAT, LAN i światłowodowej;10) wyposażenie lokali w podstawowy sprzęt i armaturę łazienkową;11) wykonanie zagospodarowania terenu, opasek wokół budynku, zjazdów, ciągów komunikacyjnych, miejsc postojowych.4. Wykonawca, po zakończeniu robót, uzyska w imieniu Zmawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie oraz zgromadzi i dostarczy w tym celu wszelką niezbędną dokumentację. Ze względu na konieczność zamontowania w każdym lokalu indywidualnego sytemu ogrzewania gazowego (piec gazowy dwufunkcyjny) i uruchomienia go przed rozpoczęciem okresu grzewczego, należy jak najszybciej przystąpić do uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie.5. Uwaga!!: 1) załączona dokumentacja obejmuje całość prac (Etap I i II). W zakres niniejszego zamówienia nie wchodzi Etap I;2) Zamawiający dokonał nieistotnych zmian dokumentacji projektowej. Szczegóły w opisie w SWZ.Wykonawca proszony jest o uwzględnienie uwag przy obliczaniu ceny ofertowej.6. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 7. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy o roboty budowlane, wybrany Wykonawca, ubezpieczy się na zasadach określonych w §8 ust. 2 wzoru umowy i przedstawi Zamawiającemu dowody zawarcia umów ubezpieczenia. Ubezpieczenie będzie utrzymywane w całym okresie realizacji umowy o roboty budowlane.8. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. 9. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SWZ oraz we wzorze umowy i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wynagrodzenia umownego do wypłaty w 2024 r. do kwoty 4 000 000,00 zł brutto. W tym przypadku pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2025 r. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 90% wynagrodzenia umownego - nie mniej niż 7 faktur częściowych). Ostatnia część wynagrodzenia umownego (faktura końcowa - min. 10% wynagrodzenia umownego) zostanie wypłacona po uzyskaniu w imieniu Zmawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i dostarczeniu jej Zamawiającemu. Faktury częściowe i końcowa będą wystawiane za zrealizowany zakres zamówienia po podpisaniu przez nadzór obu stron protokołu odbioru potwierdzającego faktyczne wykonanie prac.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zamówienia.12. Ze względu na zamiar współsfinansowania zamówienia z Banku Gospodarstwa Krajowego, w razie wystąpienia potrzeby, wybrany Wykonawca na żądanie Zamawiającego:1) przygotuje odrębne kosztorysy ofertowe z podziałem na wskazane przez Zamawiającego wydatki kwalifikowane i wydatki niekwalifikowane;2) opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na wskazane przez Zamawiającego wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane;3) będzie wystawiał odrębne faktury za roboty objęte wydatkami niekwalifikowanymi.13. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być objęte finansowaniem z Banku Gospodarstwa Krajowego. Nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek zawinionych działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności zwłoki w realizacji zamówienia, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania zamówienia, dofinansowanie nie zostanie przyznane bądź zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca, niezależnie od kar zastrzeżonych w umowie, zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości utraconego dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinansowaniu.14. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca powinien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych.15. Przed przystąpieniem do prac drogowych Wykonawca powinien wprowadzić w razie konieczności organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie tymczasowe i towarzyszące mu stałe oznakowanie pionowe, należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót.16. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż robót oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego.17. Zamawiający wymaga obecności na budowie budynku co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane.18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń.19. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktów Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia.20. Za zgodą Zamawiającego, gruz, kamień i kruszywo pozyskane w trakcie wykonywania prac zostaną wywiezione przez Wykonawcę, w ramach wynagrodzenia umownego, na miejsce wskazane przez Zmawiającego (na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka). W przypadku braku takiej zgody ww. materiały lub/i ziemia, piasek oraz glina pozyskane w trakcie wykonywania prac zostaną wywiezione i zagospodarowane na koszt Wykonawcy.21. Kolorystyka i rodzaj materiałów budowlanych nie określonych w dokumentacji projektowej podlega uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego.22. Wyposażenie kuchenne i łazienkowe oraz kocioł c.o. uwzględnione w dokumentacji projektowej podlegają uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego.23. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy parkingów lub innych elementów zagospodarowania terenu.24. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznych raportów z wykonanych prac -zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym - z danymi ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonych i potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 5 miesiąca następnego, za który jest sporządzony. Do raportu należy dołączyć dokumentację fotograficzną postępu robót ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających25. Z uwagi na ograniczenia ilości znaków wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą wskazany w Rozdziale 29 SWZ oraz niniejszym ogłoszeniu. 3. Szczegóły dot. wadium w Rozdziale 20 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:1) Dysponuje następującym doświadczeniem: Należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 złotych brutto – polegającego na budowie budynku wielorodzinnego mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 4000 m3;2) Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującą osobą/osobami:a) kierownikiem budowy posiadającym wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowanej bez ograniczeń,b) kierownikiem robót branży sanitarnej posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,c) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,d) kierownikiem robót telekomunikacyjnych posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą,e) kierownikiem budowy branży drogowej posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej- wpisanym/i do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającym/i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do projektowania w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.B. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 2 000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach