Przetargi.pl
Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Orłów

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Leśna 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762881 , fax. 082 5762882
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw
    ul. Leśna 1 1
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762881, fax. 082 5762882
    REGON: 11001692900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnystaw
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Orłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Orłów w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodne z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: budynek wraz z instalacjami wewnętrznymi opisanymi w załączonej dokumentacji projektowej, przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej (szambo), i energetycznej, zjazd z drogi publicznej, parking, chodniki i podjazd dla niepełnosprawnych, ogrodzenie. Reszta szczegółów dotycząca zakresu robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp, a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawę wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość wystąpienia robót zamiennych oraz robót dodatkowych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz robót dodatkowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym. Realizacja powyższego zakresu robót budowlanych winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Wykonanie i oddanie do użytku przedmiotu zamówienia musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Wszystkie materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać wymagane atesty i odpowiadać odpowiednim normom technicznym tj. muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie. Przed zastosowaniem i wbudowaniem podlegają sprawdzeniu przez inspektora nadzoru. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyżej wymienione dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013r. nr 21). Na wykonane roboty budowlane wykonawca zapewni, co najmniej 3-letnią nieodpłatną gwarancję jakości od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca, który uzyska zamówienie, będzie je realizował przy udziale podwykonawców, działania wykonawcy opisane są w dziale XIX i postanowieniach umowy. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudniać, co najmniej jedną osobę bezrobotną, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia określonego wyżej warunku samo tylko zatrudnienie bezrobotnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnianie tych osób. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych bezrobotnych ze wskazaniem ich tożsamości oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie zamawiającego wykonawca przedłoży dowód zatrudnienia osób bezrobotnych wraz z dokumentami, z których wynika ich skierowanie do pracodawcy. W sytuacji, gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub, gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł.słownie: trzy tysiące złotych. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach Ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony w banku BGŻ o/Chełm 90 2030 0045 1110 0000 0062 3650 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium na budowę budynku kancelarii leśnictwa Orłów. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienia) wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 5 (kasa) w siedzibie zamawiającego lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego ( w terminie związania ofertą) zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. Ponadto zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert ( zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp). Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego do uzupełnienia, nie złożył z przyczyn leżących po jego stronie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ nie powodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnystaw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach