Przetargi.pl
Budowa budynku kancelarii leśnej wraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Gruszeczka

Nadleśnictwo Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55140 Żmigród, ul. Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 853 052 , fax. 713 853 053
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żmigród
    ul. Parkowa
    55140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 713 853 052, fax. 713 853 053
    REGON: 93102415500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_zmigrod/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku kancelarii leśnej wraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Gruszeczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku kancelarii leśnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Gruszeczka. Lokalizacja: leśnictwo Gruszeczka, dz. ewid. 154/4 AM-6, obręb Gruszeczka, Gmina Milicz. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia na roboty budowlane za pomocą: - projektu budowlanego branża: architektura, konstrukcja - projektu budowlanego branża: instalacje sanitarne - projektu budowlanego branża: instalacje elektryczne - projektu przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej „STWiORB” Zakres robót obejmuje: a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie, b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), c) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej, e) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, g) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, h) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, i) gromadzenie odpadów powstałych w trakcie realizacji inwestycji w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz odprowadzanie na składowisko komunalne, Dokumenty wymienione powyżej stanowią integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca kalkuluje ofertę na wykonanie robót na podstawie dokumentacji i STWiORB. W celu przygotowania oferty Zamawiający udostępnia wykonawcom przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 8 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; -kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączony przedmiar, stanowiący załącznik do SIWZ z uwzględnieniem zapisów rozdziału 10 -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy PZP.-Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp. -jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 6.2 SIWZ polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów powinien przedłożyć dokumenty przy pomocy których udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentu powinno jednoznacznie wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. -pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (przedłożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej) -pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przedłożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej), -dowód wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach