Przetargi.pl
„Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oława”

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55200 Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3036724, 3036725 , fax. 713 036 724
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława
    Bystrzyca, ul. Lipowa 8
    55200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3036724, 3036725, fax. 713 036 724
    REGON: 93102416100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oława”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oława Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: Część nr 1 - utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie leśnictwa Kopalina Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o : • przedmiar robót dla rowu MŁ7– stanowiący załącznik nr 10.1 do SIWZ • przedmiar robót dla rowu MŁ6– stanowiący załącznik nr 10.2 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 34– stanowiący załącznik nr 10.3 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 41– stanowiący załącznik nr 10.4 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 233– stanowiący załącznik nr 10.5 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 36B– stanowiący załącznik nr 10.6 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 49– stanowiący załącznik nr 10.7 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 50– stanowiący załącznik nr 10.8 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 26B– stanowiący załącznik nr 10.9 do SIWZ uproszczony projekt budowlany oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych– stanowiące odpowiednio załączniki: • dla rowu MŁ7– stanowiący załącznik nr 11.1 do SIWZ • dla rowu MŁ6– stanowiący załącznik nr 11.2 do SIWZ • dla przepustu nr 34– stanowiący załącznik nr 11.3 do SIWZ • dla przepustu nr 41– stanowiący załącznik nr 11.4 do SIWZ • dla przepustu nr 233– stanowiący załącznik nr 11.5 do SIWZ • dla przepustu nr 36B– stanowiący załącznik nr 11.6 do SIWZ • dla przepustu nr 49– stanowiący załącznik nr 11.7 do SIWZ • dla przepustu nr 50– stanowiący załącznik nr 11.8 do SIWZ • dla przepustu nr 26B– stanowiący załącznik nr 11.9 do SIWZ Część nr 2 - utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie leśnictwa Jelcz Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o : • przedmiar robót dla rowu Sa-4-2– stanowiący załącznik nr 12.1 do SIWZ • przedmiar robót dla rowu Mł-2-4– stanowiący załącznik nr 12.2 do SIWZ • przedmiar robót dla rowu Mł-2-4-1– stanowiący załącznik nr 12.3 do SIWZ • przedmiar robót dla rowu Mł-2-4-1-1– stanowiący załącznik nr 12.4 do SIWZ • przedmiar robót dla rowu Sa-4-3– stanowiący załącznik nr 12.5 do SIWZ • przedmiar robót dla rowu Sa-4-4– stanowiący załącznik nr 12.6 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 256– stanowiący załącznik nr 12.7 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 264– stanowiący załącznik nr 12.8 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 263– stanowiący załącznik nr 12.9 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 262– stanowiący załącznik nr 12.10 do SIWZ • przedmiar robót dla przepustu nr 258– stanowiący załącznik nr 12.11 do SIWZ uproszczony projekt budowlany oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych– stanowiące odpowiednio załączniki: • dla rowu Sa-4-2– stanowiący załącznik nr 13.1 do SIWZ • dla rowu Mł-2-4– stanowiący załącznik nr 13.2 do SIWZ • dla rowu Mł-2-4-1– stanowiący załącznik nr 13.3 do SIWZ • dla rowu Mł-2-4-1-1– stanowiący załącznik nr 13.4 do SIWZ • dla rowu Sa-4-3– stanowiący załącznik nr 13.5 do SIWZ • dla rowu Sa-4-4– stanowiący załącznik nr 13.6 do SIWZ • dla przepustu nr 256– stanowiący załącznik nr 13.7 do SIWZ • dla przepustu nr 264– stanowiący załącznik nr 13.8 do SIWZ • dla przepustu nr 263– stanowiący załącznik nr 13.9 do SIWZ • dla przepustu nr 262– stanowiący załącznik nr 13.10 do SIWZ • dla przepustu nr 258– stanowiący załącznik nr 13.11 do SIWZ Klasyfikacja robót wg CPV : 45244000-9 Wodne roboty budowlane ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuje między innymi nw. prace: • ręczne wykoszenie porostów, • usuwanie namułu. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt terenu robót oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 3. uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 4. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21); 5. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 6. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy). Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań dla właścicieli posesji za szkody spowodowane przez Wykonawcę powstałe podczas prowadzenia prac budowlanych. Obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji, w przedmiocie wejścia z robotami na teren osób trzecich, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, spoczywa każdorazowo na Wykonawcy. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty protokolarnego przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1. ochrony znajdującego się na nim mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.); 3. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 4. nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i norm bhp, 5. ustalania i utrzymywania porządku, 6. odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, 7. dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w opracowanej dokumentacji obejmującej m.in.: 1. Uproszczone Projekty budowlane, 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. Przedmiary robót, Zamawiający załącza przedmiary robót, wyłącznie jako materiał poglądowy. Przedmiary nie mogą stanowić dla wykonawcy podstawy do wyceny kosztorysowej robót. Cenę kosztorysową zaleca się określić na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB, SIWZ oraz wizji w terenie. Zamawiający dopuszcza zmiany w przedmiarach w zakresie, w jakim pozostają one w zgodzie z dokumentacją projektową opisującą przedmiot zamówienia, w szczególności z przyjętymi w niej rozwiązaniami technicznymi i technologicznymi. Jeżeli Wykonawca zamierza zaproponować rozwiązanie alternatywne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności proponowanego rozwiązania, zarówno pod względem technicznym, jak również funkcjonalnym oraz finansowym, w odniesieniu do rozwiązania przyjętego przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej zadania. Wszelkie wyjaśnienia oraz dowody w powyższym zakresie, winne zostać złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku nieudowodnienia przez Wykonawcę Zamawiającemu powyższych kwestii, co skutkować będzie wątpliwościami Zamawiającego, co do proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań, Zamawiający odrzuci złożoną w takiej formie ofertę, jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia W przypadku rozbieżności pomiędzy zakresem prac określonym w uproszczonym projekcie budowlanym, do wyceny oraz realizacji oferty, należy przyjąć zakres prac określony w najszerszym zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej.Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, stanowią integralne załączniki do SIWZ. Wykonawca udzieli rękojmi na całość robót budowlanych, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia na okres 5 lat (60 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót - bez usterek (art. 568 § 1 KC w zw. z art. 46 § 1 KC). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 1. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21); 2. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 3. uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 4. organizacja i zapewnienie dostępu do mediów (dostawy mediów), w tym wody i energii elektrycznej dla celów prowadzenia prac budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy). 6. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w ramach wynagrodzenia kosztorysowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Dla części nr 1 - 3000 zł słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100 Dla części nr 2 - 2000 zł słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku : Bank Gospodarki Żywnościowej nr 56 2030 0045 1110 0000 0239 5870 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania „Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – zamówienia: „Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Oława część nr …………”, znak sprawy SA.270.34.2017 UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Nadleśnictwa Oława przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest złożyć: a) formularz ofertowy (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. 1.1 dla części nr 1, wzór – zał. 1.2 dla części nr 2). W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część Wykonawca zobowiązany jest sporządzić oddzielne formularze ofertowe z podziałem na części. b) kosztorysy ofertowe, przygotowane w oparciu o załączone przez Zamawiającego przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ – kosztorysy winny odzwierciedlać wycenę poszczególnych grup robót (brak kosztorysu ofertowego spowoduje odrzucenie oferty) c) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach